Edward göğsünde ki yanma hissini anlam veremezken, Lucas saldırmak için an kolluyordu.
"İzin ver seni rahatlatayım." Kafa kilidine aldığı bedene ters ters bakıyordu Edward.
"Sırf şu yaptığın şey için bile kelleni kaybedebilirsin." Daha güçlü sıktı. Ancak Lucas'ın saçları göğüs uçlarına değdiği için irkildi. Onca savaş tecrübesine rağmen daha önce böyle bir şey ile karşılaşmamıştı. Lucas ifadesiz yüzüne rağmen görebiliyordu değişimleri.
"İnat etme Komutan Kane. Bu bizim sırrımız olacak. Söz veriyorum." Edward bir süre daha dayansa da, pes etti. Bir şekilde onun doğru söylediğini biliyordu.
"Bu oyununun bedelini ödeyeceksin Doktor Hamilton. Şimdi iyileştirmek için ne gerekiyorsa onu yap."
"Zevkle seni iyileştireceğim." Meme ucuna sıcak nefesini üfleyince Edward tuhaf hissettiği için boğazına yapıştı hemen.
"Ne halt ediyorsun?!"
"Sakin ol. Sadece tedavi ediyorum."
"Bu nasıl tedavi?"
"Bu yağ hormonlarını harekete geçirdi. Göğüs uçlarını hassas bir hale getirdi. Bu yüzden seni tatmin etmem gerekecek." Onu yatıştırmak için gözlerinin içine içine bakıyordu. Edward bir süre şüpheli baksa da pes etti.
"Tamam. Ne yapman gerekiyorsa yap. Ancak yalan söylediğini fark edersem, hiç iyi olmaz Doktor Hamilton!"
"Söz veriyorum iyileşeceksin. Birkaç gün alacak sadece."
"Anlamadım?!" Gözleri büyüdü.
"Savaş alanında yanında olacağım. Sana yardım edeceğim büyük bir zevkle Komutan Kane. Bana güvenebilirsin." İşe koyulmak için çok heyecanlıydı. Göğüs uçlarından birisine dili değdiği anda Edward'ı tuhaf hisler kapladı. Lucas onun tepkisini gözeterek, usulca yalamaya başladı. Edward dayanıklı birisi olduğu için ifadesini koruyabiliyordu. Lucas buna aldanarak, emmeye başladı memeyi. Diğeriyle de oynamaya başladı. Edward başta tolere edebilse de sonrasında zorlanmaya başladı. Onun dil darbeleri, sıkıştırmaları bedenin de tuhaf hislere yol açıyordu. Bu hislere çok yabancı olduğu için bilmiyordu.
Lucas onda ki tepkisizlikten yola çıkarak, bebeğin annesinin göğsünü emmesi gibi emmeye başladı onu. Bu işlemi yaparken bir yandan zevk aldığına dair sesler çıkarttığı için Edward onu öldürmek istiyordu.
"Tuhaf tuhaf sesler çıkartma Doktor Hamilton! Hiç mi erkeklik gururun yok?!" Sinirlendi ancak gerçekten keyif alıyordu. Ömründe böyle utanç verici bir duruma düşmediği için kabullenmek zor geliyordu sadece. Lucas bir yandan gülerken bir yandan da alttan bir bakış attı onun mavilerine kendi yeşilleriyle.
"Durayım mı Komutan Kane?" Bakışları her şeyi özetliyordu. Edward öfkeyle çevirdi bakışlarını, bu ilk kez bakışlarını çevirişi oluyordu. Lucas bunu uzun süredir gözlemlediği için zaferin tadını çıkartmaya devam etti. "Dur dediğin an durabilirim. Komutanımı asla kızdırmak istemem." Diğer göğüs ucunu yalamaya başladı. Edward gittikçe şişen ve dikleşen göğüs uçlarına anlam veremezken vücudunda karıncalanmalar hissediyordu.
Lucas oldukça marifetli bir şekilde meme uçlarını emdiği için de ayrı bir gıcık oluyordu. Böyle bir şeyi daha önce de tecrübe etmiş olma olasılığı tuhaf geliyordu kulağa. Gerçekten erkeklerden mi hoşlanıyordu yoksa başka bir niyet peşinde miydi bir türlü çözemiyordu.
Lucas onun dikkatinin dağıldığını fark edince kıskançlık ederek ısırdı göğüs uçlarını. Edward acıyı hissedince her zaman ki gibi sarıldı boğazına ve duvara yapıştırdı onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COMMENDER
Teen FictionEn kanlı savaşlardan birinin yaşandığı Gloria da , Gloria halkını zafere ulaştıracak 'Kanlı Kılıç' lakaplı komutan Edward'ın önderliğinde hareket eden ordu , düşman orduyla göğüs göğüse savaşırken, savaş meydanında ki yaralıları tedavi etmekle görev...