POGLAVLJE 6

0 0 0
                                    

Eleonora i Maskirani čovek seli su u tačke koje im je napomenuo Zarijel, i on je seo ispred njih.
"Duhovni svet je mesto u kome ljudi pronalaze spone sa prirodom, svojom, kao i onom koja ih okružuje. Postojao je još od davnih vremena, i drevni Egipćani su to vrlo dobro znali međutim, tokom vremena, ljudi su potpuno zanemarili tu sferu."
Izdahnuo je napravivši pauzu,
"Duhovni svet svodi se na duhove Svetlosti i duhove Tame. Prema legendi Tenebrae, kralj Tame, zakleo se na osvetu Lucijusu, kralju svetla, jer ga je proterao zbog želje za izazivanjem haosa i nesklada. Tako su se duhovi tog sveta podelili, i sada je među njima stalni sukob. Ali prema legendi, zapisano je da će Sin Tame i Kćerka Svetlosti ponovo uspostaviti sklad u duhovnom svetu, kao i sklad između duhovnog sveta, i sveta nama poznatog."

Eleonora i Maskirani čovek slušali su Zarijela, koji je nastavio svoju priču:
"Pre nego što uopšte kročite u duhovni svet, morate spoznati sebe, odnosno svoj oblik u njemu. Da biste to postigli biće vam potrebna moja pomoć." Rekao je Zarijel ustavši,
"Mesto na kome sedite može se iskoristiti kao medium do duhovnog sveta, ali je potrebno da ga neko otvori. U ovom slučaju ja ću to uraditi. Ali slušajte me, nikako ne pokušavajte da se krećete ili da istražujete kada uđete. Duhovi Svetlosti ne vole pridošlice, a verujte mi, ne želite da nabasate na Duhove Tame. Sve što želim da uradite je da ispraznite svoj um i da se opustite, dišite normalno i fokusirajte se na svoju dušu, tako ćete pronaći svoje otelotvorenje u duhovnom svetu."

Zarijel je odšetao do spoljašnje strane zlatne kružne ivice simbola na kome su bili. Uzeo je svoje bele rukavice, s zlatnim ornamentima i dijamantskim kristalima na delovima za zglobove, te ih navukao.
"Dobro, spremite se. Zapamtite, fokusirajte se, ne istražujte i nikako ne stupite u kontakt sa bilo čime što vidite.
Kada uđete, prvo ćete samo videti celokupnu sliku, ali onog trenutka kada budete sposobni da vidite svoje ruke u Duhovnom svetu, uspeli ste."

"RELIKVIJE DUŠA: DUHOVNI SVET"Where stories live. Discover now