POGLAVLJE 4

1 0 0
                                    

Zarijel je sedeo pred Maskiranim čovekom i Eleonorom, i nastavio da im predočava duhovni svet:
"Duhovni sloj čoveka ljudi su otkrili tek nedavno, i to nekolicina. Znali smo da postoji nešto više od potrebe za preživljavanjem i opstankom populacija, znali smo za osećanja. Međutim nismo znali da postoji čitav svet rezervisan za duše ljudi. Ovaj svet je specifično mesto, jer u svet duhova ne ide svaka osoba, već samo osobe koje su donele male ili pak velike promene među ljudima."

Eleonora je fascinirano, ali ipak sa dozom neverice i čuđenja posmatrala Zarijela,
"Vi ste specifični po tome što je vaš mirni odnos jedino što deli duhovni svet od uništenja. Ne postoje neutralna duhovna bića. Samo bića čiste tame ili bića čistog svetla. Vaš mir je barijera između njih."
Maskirani čovek gledao je u zelenokosog čoveka,
"Razumem, ali kako će nam sve ovo pomoći da uđemo u duhovni svet i da naučimo da kanališemo svoju energiju?"

Zarijel ga je pogledao s blagim osmehom,
"Jednom kada kročite u svet duhova, vi nećete izaći iz njega kao da se ništa nije desilo. Povezaćete se s vašim duhovnim bićima, a to će značiti da ćete biti povezani sa svetom duhova. Neki spisi kažu da ćete tamo videti faraone, neki da ćete videti Grčke bogove, ali ono što je sigurno je da ćete upoznati svoje duhovno biće."
Zarijel je tada ustao, a Eleonora i Maskirani Čovek ga pogledaše zbunjeno,

"Danas sam vam rekao šta svet duhova suštinski jeste. Ako vam budu potrebni neki detalji, rećiću vam. Za sada pronađite Fejt, ona će vam pokazati vaše sobe. Ugodno se smestite i vidimo se kasnije, ili sutra."
Maskirani čovek i Eleonora nisu se mnogo bunili, već uradiše kako im je rekao, te nađoše Fejt, i ona ih odvede u njihove sobe.

"RELIKVIJE DUŠA: DUHOVNI SVET"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin