Maskirani čovek video je prostranstvo obasjano crnim plamenovima, gde zemlja beše crna poput obsidijana, a tom zemljom cirkulisali su ljudi grupisani u nekakvu formaciju. Maskirani čovek pružio je svoj maksimalni fokus i koncentraciju u osmatranje tog sveta, video je da ispred grupisanih ljudi stoji čovek u ljubičastom odelu, s maskom koja je u većini bila od neprozirnog crnog stakla. Maskirani čovek posmatrao je kako čovek u odelu hoda ispred ljudi koji su bili nadolazili.
"Vekovima naše postojanje bilo je nevažno na Zemlji. Ali to će se uskoro promeniti. Medium je ponovo otvoren, a to znači da je vreme... za osvetu."
Rekao je čovek u ljubičastom odelu. Sve ovo čuo je i video Maskirani čovek, i on je sagnuvši pogled shvatio da može da vidi svoje ruke. Do duše one su izgledale nalik na tamnog duha, ali to ga nije začudilo. Setio se Zarijelovih reči.Čuvši o čemu čovek u ljubičastom odelu priča, Maskirani čovek cimnuo je svoje telo i tako se njegov plamen u stvarnosti ugasio, a njegove oči ponovo su bile normalne.
Zarijel je prišao Maskiranom čoveku,
"Da li si uspeo?"
"Da, pronašao sam svoje otelotvorenje. Ali ima još nešto... video sam čoveka u ljubičastom odelu... pričao je o nevažnosti duhova na Zenlji, i pomenuo je osvetu."
Zarijel se tada izdreči,
"Artemis..."
"Ko je on?" Pitao je Maskirani čovek,
"Tenebraeov naslednik. Mislili smo da je loza vladara duhova tame ugašena... izgleda da se prevarismo." Objasnio je Zarijel.
"Divno, pretpostaviću da moramo da sprečimo Artemisa da dođe u ovaj svet."
Rekao je Maskirani čovek,
"Stvar nije u sprečavanju. Morate da otklonite svakoga ko bi zloupotrebio duhovni svet da naudi drugim bićima."
Objasnio mu je Zarijel.Za to vreme, Eleonora je u Duhovnom svetu posmatrala vedro nebo, i belo tlo obasjano svetlošću, kojim su cirkulisali duhovi svetlosti. Neki su sedeli na stenama, a neki su lebdeli ili radili šta drugo. Ona se jače fokusirala i zatvorila oči, te je sagnuvši pogled uspela da vidi svoje ruke, koje bejahu bele, i obasjane plamenom iste boje.
ESTÁS LEYENDO
"RELIKVIJE DUŠA: DUHOVNI SVET"
FantasíaMaskirani čovek i Eleonora odlaze u Oru, drevno svetilište, u kome se upoznaju sa potpuno novim svetom.