Fejt je izašla iz prostorije, i ušavši u sobu, zatekla je Eleonoru, i dalje na krevetu,
"Šta se dešava? Ko si ti?" Upitala je devojka, ali Fejt je žurno odgovorila,
"Nemamo vremena, pođi sa mnom."
Tek što je napravila još jedan korak, jedan od duhova tame je šutom rasparčao vrata sobe, i oborio Fejt na zemlju, a njen se orb otkotrljao.
Eleonora je posmatrala duhove u šoku, a pošto su trojica ušli u sobu, dvojica su je uhvatili lancima obasjanim crnim plamenom, a onaj treći je tiho rekao:
"Filia Lucis..."
Eleonora je raširila oči u šoku i ispustila dug i glasan vrisak.Ovaj vrisak čuo je Maskirani čovek, koji je u borbi s Artemisom okrenuo glavu ka Ori. Artemis je ovu priliku hteo da iskoristi da mu odseče glavu, međutim Maskirani čovek izbegao je ovaj napad i svojim rukavicama ga odbacio, te je ovaj udario o obližnje drvo.
"Mamu ti jeb-" Rekao je odbacivši se rukavicom u vazduh, i pretvorivši se u oblak dima otišao je u prostoriju iz koje su on i Eleonora ušli u Duhovni svet.Tamo su bili duhovi, koji su stajali u krugu, a u sredini simbola harmonije stajala su dva duha koja su držala zarobljenu Eleonoru, i treći, koji je govorio reči na Latinskom gledajući u nebo.
Maskirani čovek spustio se u prostoriju kroz otvor, te je raširivši ruke i obasjan crno-ljubičastim plamenom ispustio dugi urlik. Kada je pogledao u duhove koji su okruživali simbol, njihove oči postajale su crne. Tada je pogledao oko sebe, i kako su svima postajale crne oči, on je stisnuo pesnicu desne ruke i uzdigavši istu rekao:
"Adorate Filio Tenebrarum!"Svi duhovi oko Maskiranog čoveka pali su na kolena i sagnuli se, pa i oni koji su držali Eleonoru, njihovi lanci sada nestadoše, te se i oni pokloniše. Artemis je došao u Oru, ali i njega, kao i sve prisutne duhove obasjao je crno-ljubičasti plamen. Uz opiranje, na kraju se i Artemis spolja poklonio Sinu Tame.
Zarijel je izašao iz gomile duhova, i posmatrao Maskiranog čoveka.
YOU ARE READING
"RELIKVIJE DUŠA: DUHOVNI SVET"
FantasyMaskirani čovek i Eleonora odlaze u Oru, drevno svetilište, u kome se upoznaju sa potpuno novim svetom.