Melek: Burada neler oluyor?
Sevda: İntikam!
Çetin: Hopala. *gülmeye başladı*
Melek: Çetin gülme ve bana yardım et... . Ne dedim?
Çetin: "Çetin gülme ve bana yardım et..." Sen öyle dedin.
Melek: Hayır, o şey değil. Yardım istediğim ilk kişi sensin, ne kadar garip hissettiriyor.
Sevda: Kendinizi daha da kötü hissedeceksiniz. Hadi kölelerim, nerede olduklarını ve kiminle uğraşmamaları gerektiğini hatırlasınlar.
Çetin: Ne yaptım ben Sevda?
Sevda: Hiçbir şey, git.
Çetin: Yardıma ihtiyacı olduğunda bir arkadaşımı asla terk etmem!Deniz: O zaman başlayalım.
Herkes kavga etmeye başladı, Melek ve Çetin ortadaydı, birbirlerini savunmaya çalışıyorlardı, Sevda ve Deniz herkesin onları dinlemesini izledi. Sevda, Melek'i vurmak istedi, Çetin onu savunmak istedi, Melek fark etti ve Deniz ikisini de vurdu. Aniden bir ıslık duyulur, herkes ne olduğunu anlar ve durur, Melek ve Çetin şaşkına döner. Biri alooo diye bağırıyor. Melek ve Çetin ellerinden vuruldukları için oturuyorlardı ve o kişi Melek ve Çetin'ya yaklaştı.
Sinem: Siz? Deniz? Arkadaşım? Sana ne demiştim?
Ve karşınızda Sinem Gökmen ✨️
Metin, mahkumların bulunduğu yere ulaşmaya çalışıyordu.Deniz: Hiç bir șey. Sen benim arkadaşım değilsin.
Bütün polisler memurları Sevda ve Deniz'i yakalamaya çalışıyordu. Metin içeri girdi ve herkesin hak ettiği şekilde cezalandırılmasını emretti.
Metin: Melek, Çetin ve Sinem...
Sinem: Ben hiç birșey yapmadım!
Melek: Deniz bizi vurdu.
Çetin: Ve Sevda ona yardım etti, yani Sevda patrondu ve Deniz onu dinledi.
Metin: Tamam! Onunla ben ilgileneceğim, tamam mı? Hadi doktora gidelim. İyi misiniz?
Çetin: Biz iyiyiz.
Melek bayıldı ve Çetin onu yakaladı, Çetin onu kollarına aldı ve yatağına götürdü.
Metin: Çetin ne yapıyorsun, bırak ben alayım.
Çetin: Hayır, halledebilirim.
Doktor Hanım: Nasıl oldu Metin Bey?
Çetin: Sana nasıl olduğunu söyleyeceğim. Sevda ve Deniz, Melek'ten intikam almak istediler ve ben de onu savunmak istedim.
Metin: İyi olacak mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Zamanlar Bir Așk
Storie d'amoreBu benim ilk hikayem, umarım beğenirsiniz! #GüvNes #DolTay