Noua casa

5 0 0
                                    

Ma trezesc din somn întinzându-se cu putere ,iar o mana ajunge peste fata unei persoane ,iar cealaltă peste fata altei persoane .Deschid ochi imediat și ma ridic in șezut. Un Dimitri încruntat și un Sebastian supărat se uita la mine. Realizând ce am făcut. Ma pun în genunchi pe pat și spun :

-Iartati-ma ,nu am vrut ,spun în graba .

-Tu mereu când faci ceva, nu vrei de fapt sa o faci !spune Sebastian .

-Dar eu..

-Tu nimic Damaris ..pune-te înapoi cu capul pe perna și aștepta se se trezească și Lois .

-Dar stapane ,eu am nevoie la baie .

Sebastain se ridica și se uita la mine nervos .

-Damaris ,dar tu chiar nu ști ce însemnă respectul .Am spus sa te pui jos și stai acolo cuminte .Diseară o sa vad eu dacă mai comentez.

-Dar trebuie sa merg ....va rog

-Ai 5 secunde la dispoziție sa te pui jos dacă nu îți promit eu ca pedeapsa ta va începe de acum.

Ma pun jos cu fata înspre tavan ,iar ochii ma înțepau din cauza lacrimilor oprite .

Dimtri și Sebastian se așează amândoi pe umerii mei ,cu gura înspre gatul meu .Una dintre mâinile lui Dimitri intra pe sub blugi mei și sub chiloței mei și începe a-mi mângâia zona mea intima .Iar mana lui Sebatian intra pe sub tricou și începe a se juca încet cu sânii mei. Încep sa ma zbat dar aud imediat un adevertisment din partea lui Dimitri

-Shhh ori stai liniștită ori mana mea se va adânci în miezul tău.

-Iar a mea îți va rupe sâni,păpușic-o .
Am încetat sa ma mai zabat dar nici capul nu mi-l puteam mișcă. Acest lucru a durat pana s-a trezit Lois .

-Stapane ce faci?

-O te-ai trezit dulceață?O educam pe prietena ta .Cum ți se pare ,ne descurcam ?

Ea nu spune nimic .

-Stăpâne...poți te rog sa o lași,plânge.

-Draga mea Lois ,e deja de 30 de minte asa .Și e doar din vina ei .Asa ca ,poți pune capul înapoi pe perna și sa ma lași sa ma mai joc puțin cu ea .În plus ,nu eu sunt acela pentru care ar trebui sa te îngrijorezi ,după cum vezi Dimitri este cu mana în chiloței fetei ,ce ii fac eu e un fleac fata de cei face el .

-Bine .

-Draga Damaris ,cum te simți?Îți place ?

-Cireșica as vrea sa răspunzi,poți?

-Mie ..mie ..nu apuc Dimitri intra cu un deget în mine iar Sebastian îmi ciupește puternic sfarcururile  .

-Ma doare ,va rog opriți-va .

-Te doare acum ,dar înainte te durea ?

-Da,spun și Dimitri îmi mai baga încă un deget. Iar Sebastian iar ma ciupe .

-Gata ,va imlor .Ma doare .

-Te mai întrebam o singura data ,de tine depinde cum se va termina :ti-a plăcut înainte. Ai grija ce spui !

-Da,mi-a plăcut ,spun plângând și mai tare -va rog opriți-va !

-Vezi ca s-a putut ,ciresica mea mincinoasă.

-Tura viitoare învață că fiecare minciuna te va costa .

Astfel își scot amândoi mâinile .

-Acum vom merge sa mâncăm,sa va spunem regulile și apoi mergem sa va pedepsim .Apropo Damaris ,ti-am pregătit un loc special lângă mine la masa ,o sa savuram mâncarea împreună. Lois vei sta lângă Dimitri.

Captive (În Curs De Scriere Și Editare )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum