Dezavaluiri

6 0 0
                                    

-Voi incepe eu și va rog sa fiți foarte atente.Spune Dimtri .
Eu sunt șeful unei grupări mafioate. În același timp ma ocup și de asasinării la cerere. Voi fetelor pot spune ca a-ți nimerit-o rău. Deoarece din toată grupa mea eu cu Sebastian suntem cei mai duri și aspri  stapani .
Au mai avut sclave ,dar majoritatea au cam murit din cauza pedepselor .

Când spune asta fără sa realizez strâng bluza lui Sebastian asa de tare încât ii atrag atenția.

-Micuț-o ,ai vrea te rog sa îmi dai drumul la bluza.

Realizând ce am făcut,ii dau drumul instant .

-Iarta-ma stapane,nu am realizat ce fac .

-Nu-i nimic ,dar vreau sa asculți în continuare povestea fără sa mai ai astfel de reacții.

-Bine ,dar ca să nu vă deranjez chiar pot sta pe scaun .

-Damaris ,ti-am spus ce trebuie sa faci,nu ti-am dat voie sa îmi propui tu ceva sau chiar sa vorbești. Asa ca, ai vrea sa taci ?

-Da stapane,îmi pare rău.

Ma uit la Dimitri și aștept cuminte sa continue .

-Draga mea Damaris,poți sa stai liniștită,nu te vom omora ,te voi tine în viata dar asta depinde și de comportamentul tău. Cu tine ma voi juca ,ma voi distra .Uneori te voi tortura și chinui dar doar din cauza ta .

-Da tati!

-Și acum hai sa va spun un lucru foarte important,chiar sunt curios sa va vad fețele .Asa veți înțelege și unele lucruri .Atât eu ,cât și Sebastian putem sa va citim gândurile și sa va facem sa faceți ce vrem noi .De aceea mereu când auzeam un lucru urat despre noi pedeapsa se intesifica .
Și acum o sa răspund la întrebarea lui Damaris nerostita. Dacă putem sa va obligam sa faceți ce vrem noi ,de ce nu am facut-o pana acum ?Pentru ca ,vrem sa obținem supunere totala fără a ne folosim aceste puteri .Și dacă va întrebați de unde avem aceste puteri ,ei bine ne-au fost dăruite de zei la naștere.
Acum lăsând partea asta la o parte,hai sa va spun de ce v-am ales și care a fost criteriul meu de alegere pentru Damaris .În privința lui Lois va vorbi Sebastian .
Încă de la 5 ani te urmăresc,ti-am văzut toate lacrimile ,toate bucuriile .Știu și partea în care te ascundeai sub pat când erai suparata.
Am văzut cum o tine-ai pe mama ta de mana când tatăl tău a murit .În fiecare noapte veneam și îți mângâiam parul ,fără ca tu sa ști. Ti-am văzut caracterul și pot spune ca mi-ai plăcut.Dar când te-am văzut la magazin mi-am zis ca e momentul sa acționez și nu o pot face singur deoarece și Sebastian dorea sa o ia pe Lois asa ca ne-am hotărât sa o facem în seara în care erai singura ,singurica .V-am urmărit în drumul spre casa și apoi când v-ati linisit am început sa vorbim cu voi .
Ce s-a schimbat la tine Damaris si pot spune ca nu îmi place e încăpățânarea asta a ta și vorbitul fără rost .Dar sunt sigur ca totul se va remedia .Nu-i asa dulceață?

-Da tati ,spun speriata.

-Bun ,îți aduci aminte ca ti-am spus ca doar eu am voie sa hotărăsc asupra ta ?

-Da,tati .

-Am vorbit cu prietenul meu și din cauza încăpățânarii tale am hotărât ca amândoi sa îți fim și tata și stapan dar eu voi fi primul tata iar el al doilea .În privința lui Lois ,o sa hotărâm după acesata seara .

-Asta însemnă ca ..și Domnul Sebastiam va tatăl meu și va avea voie sa ma pedepsească la fel de mult ca tine ,tati

-Da,Damaris și toate pedepsele pe care le-a pus pentru Lois se vor aplica și pentru tine .

-Dar tati ,stăpânul este prea dur .Ma pedepsi si certa repede.

-O sunt dur draga mea ,pentru ca încăpățânarea asta a ta ma face sa fiu .Ști ca pot fi și blând nu -i asa ?

-Da stapane.

-Nu ,nu stăpâne ,ai greșit  acum .

-Scuze tati .

-Bun ,hai sa trecem și la tine salcie plangatoare. Și eu te urmăresc de destul de mult timp .Dar eram în dubi dacă sa te aleg pe tine sau pe altcineva .Erai ca un îngeraș când te-am cunoscut .Acum pot spune ca ai rămas la fel ,cu mici scăpări. Ma bucur ca nu ești la fel de încăpățânata ca fetita asta din brațele mele ,care a avut mult de suferit din cauza asta .
Mi-a fost mult mai ușor cu tine decât cu Damaris .Atunci când v-am aplicat prima pedeapsă ii puteam auzi glasul lui Damaris cum spunea ca ești prea fargila și te va rupe. Dar ea nu s-a gândit ca ea va fi rupata prima .Știu ca atunci am ras și eu și Dimitri .Știu cum s-a înfuriat Dimitri pe ea când ia spus monstru.

Am lăsat capul în jos cu frica și am început sa tremur .Mi-am tars halatul mai bine pe mine .Cei doi se uitau puțin supărati pe mine .

-Dar în mintea ta am văzut doar sentimentul de frica și nimic mai mult .Îți era frica de mine .Mai târziu a început și Damaris sa abia acest sentiment dar asta nu a scutit-o de pedeapsă. Tu nu ști,dar a leșinat de mai multe ori în timpul pedepsei.
Nu știu dacă nu o vei face și tu .Dar ce e clar e ca nu vei scapa nici tu .
Și sa ma prezint și eu .Sunt fratele mai mare al lui Dimitri. Îl mai ajut uneori cu treburile dar în rest în place să stau degeaba sau sa aplic pedepse scalvilor .

Am tresărit puternic și nu ma puteam opri din tremurat,tocmai am relizat câte greșeli am făcut și cât periculoși sunt .

-Darmaris iubita mea ,vrei sa nu mai tremuri ?

-Sau mai bine zis ,de ce o faci ?

Ma uit la amândoi și cu capul în jos și  spun încet.

-Îmi e frica de voi ...și de ce o sa îmi faceți.

Îl simt pe Dimitri cum se apropie .

-Ridica capul cireșica!

Îmi era prea frica sa o fac, în plus deja plângeam.

-Damaris ,ridica tonul Sebastian.

Îl ridic încet și ma uit la amândoi.

-Nu se va întâmpla nimic din ce s-a întâmplat aseară,doar dacă nu ne asculți.

-Pai și dacă nu reușesc sa o fac ?

-Chiar crezi ca nu vei reuși sau trebuie sa mergem sus sa îți arătăm ce se poate întâmpla dacă nu o faci?întreba Sebastian

-Nuu am greșit tati .Nu o voi mai face .

-Nu îți fac nimic .Nu acum, cel puțin,liniștește-te.

-Nu pot .

-Dimitri ,te rog ia-o și liniștește-o ,eu voi merge cu Lois sa pregătim cele necesare pentru învățat.

-Damaris ,hai aici .Spune și întinde brațele,hai mica cireșica. Ma ia în brațe și ma mângâie încet pe par,eu lăsându-mi capul pe umărul lui .
După ceva timp ma liniștinesc și vreau sa îl întreb ceva

-Tati ,o voi putea vedea vreodată pe mama ?Te rog nu te supăra,adaug repede.

-Nu m-am supărat cireșica. Încă nu m-am gândit la asta ,va trebui sa discut cu Sebastian sa vad ce spune și el .

-Bine

-Acum sa mergem la învățat.

-Bine tati .




Captive (În Curs De Scriere Și Editare )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum