Suntem pe drum de câteva ore ,iar mie si lui Lois ni se face somn ,asa ca fără sa vreau îmi scap capul pe umărul lui Dimitri. Ma ridic înapoi si ma uit la el ,crezând ca ma va certa dar îmi spune :
-Dormi ,mica mea cireșica,dormi.Mai avem mult de mers .Pune capul înapoi.
Am dat doar din cap și m-am pus înapoi. Acesta mangaindu-ma ușor.
Și Lois dormea doar ca ea se rezemat de scaun .
Sebastian se uita la ea și zâmbi.
-Se pare ca micile noastre floricele sunt obosite .
-Da,nici nu ma mir ,spuse Dimitri .Mai ales la mica mea cireșica. Ma așteptăm să adoarmă mai curând la câte a pățit zilele astea și încă va mai păți diseară. Norocul nostru ca diseară vom putea sa lungim timpul de pedeapsă.
Auzind acesta mi-am ridicat rapid capul și am stat în alerta .
-Pune capul înapoi Damaris ,și dormi .
-Nu îmi mai este somn ,spun frecându-ma la ochi .
-Nu mai spune !Draga mea ,tot îți aduni pedepse din ce vad eu și vreau sa te anunț ca chiar dacă nu ai dormi tot o sa dureze mult pedeapsa ,deoarece trebuie sa te pedepsim de 3 ori pe tine și de 2 ori pe Lois ,deci va dura mult timp .Deci îți mai este sau nu somn?
-Pai ...da îmi mai este ,spun și ma pun înapoi plângând încet. Primesc o palma puternica peste fese și scancesc de durere .
-Asta e pentru ca ai avut îndrăzneală sa minți .Fa-o din nou și va fi de 10 ori mai rău .
-Am înțeles,stapane .
-Vom vedea ce ai înțeles diseară,spune Sebastian .
-Acum taci și culcate Damaris ,și nu mai întrerupe discuțiile noastre .Pentru ca fie ca e vorba despre tine sau nu ,nu ai voie sa spui nimic .
E clar ?-Da.
-Doar da ?
-Da stapane. Iarta-ma !
-Bine ,acum culca-te.
-Bine ,spun și închid ochi .
-In sfârșit putina liniște.
-Da ,asa este .
-Deci ai găsit vreo soluție prin care sa o facem pe Damaris sa tacă din gura .
-Sincer nu ,încă ma gândesc .Deși ,nu pot spune ca nu îmi place dar știu ca ar trebui sa își învețe locul.
-Exact!Mai nou a prins gals și a mea .Și sa vezi ce pedeapsa dura o așteaptă diseară pentru un astfel de comportament.
-Parca puțin îmi e mila de ele .
-Mie chiar deloc ,trebuie sa învețe sa asculte Dimitri și tu o ști bine .
-Da ,da știu.
-Ma bucur în schimb ca te vei ocupa tu ca Damaris sa mănânce tot .
- O dar încă cum ,fata asta a ta mănâncă foarte puțin ,e doar piele și os ,trebuie învățată ca nu e de joaca nici cu sănătatea și nici cu noi.
-Da ,asa-i .Mai poți sa conduci?Totuși ești de 6 ore acolo .
-Da,mai pot dar as vrea sa merg în spate cu Lois ca doarme tare strâmb.
-Atunci oprește undeva și vom face schimb de locuri .
-Bine .Băieții s-au oprit iar Dimitri a trecut la volan .Lois dormea în bratele lui Sebastian iar Damaris pe bancheta din spate având o perna rezemata de geam ,unde era asezat capul ei .
-Mai,dar adânc mai dorm fetele astea .
-Da,lasă-le sa doarmă ca diseară nu vor avea cand .
-Da asa este ,spunse Sebastian și își puse mana pe un san al Loisei ,dar acesta nu simțea nimic .
-De-ar fi asa cuminte și când e treaza ar fi perfect .
-Stiu ,dar nu va mai dura mult ,cel puțin la tine .
-Și la tine va dura puțin,numai ca mica ta încăpățânata are nevoie de 2 stapani care sa o supună. Și ii are .Trebuie doar sa avem răbdare.
-Sebastian ,ști ca nu am acest lucru .
-O dar știu,de aceea te rog în unele lucruri sa ma lași pe mine sa o fac cu ea .A intrat frica în ea dar asta nu însemnă ca si-a pierdut curajul .
-Știu,dar din ce vad eu nu mai are mult
-Asa-i .
După un lung drum ajungem acasă .Băieții le iau pe fete și le duc sus ,unde le așeza în pat și se pun și ei alături.Dar înainte de a adormi Dimitri ii spune bucătăresei sa pregătească cina .Iar apoi toți s-au cofundat intr-un somn adânc.
CITEȘTI
Captive (În Curs De Scriere Și Editare )
Chick-Lit"Niciodată sa nu ai încredere în străini "sunt cele mai cunoscute vorbe pe care le auzim încă din copilărie. Alegem sa le credem, dar cum putem ști dacă încrederea nostra în cineva nu va fi tradata sau zdruncinata din temeli .....