Coșmar

5 0 0
                                    

Si eu și Lois am vrut sa tipam dar era de parca nu mai avem voce ,nici putere sa ne mișcăm nu mai aveam .Ne uitam una la alta și apoi la cele 2 forme ce se profilau lângă noi. În partea mea era un băiat,tot îmbrăcat în negru și cu o privire de îți înghețata toate oasele .Ținea o mână pe mâna mea strângând cu putere dacă încercăm sa ma zbat intr-un fel anume .

De parte lui Lois era un bărbat îmbarcat tot în negru dar fata acestuia era acoperita de o gluga .Ținea mâna pe gatul lui Lois transmițându-i un avertisment tăcut. Dacă ar fi făcut o singura mișcare ,moartea ii era asigurata.

-Ati vorbit destul astăzi,nu credeți?
Încerc sa vorbesc dar tot ce îmi iese din gat sunt doar niște sunete ciudate .În schimb ma aleg cu o strânsoarea și mai puternica care ma făcut sa vărs lacrimi fierbinți.

-Exact ,nu-i asa micuta plângăcioasa?
Spune celalalt , mângaind ușor gatul lui Lois care deja plânge în hohote dar fără a scoate vrun sunet,nu ca nu ar fi vrut ,nu putea.

Nu mai puteam de frica,eram amândouă terifiate.

-Ce-ar fi sa ne jucam un joc .Spune băiatul de lângă mine .Noi va punem niște întrebări,iar voi veți răspunde. Dacă veți răspunde frumos și dacă ne vor conveni răspunsurile voastre,nu va vom pedepsi ,dar dacă nu ,veți plange cu suspine

-Și încă ceva ,spune cel de lângă Lois ,nu încercați sa ne mințiți,sa evitați răspunsul sau sa comentați pentru ca va fi și mai rău .Știm totul despre voi dar luați acest interogatoriu ca un test .Dacă veți minti vom ști,nu va încercați norocul.

-Bun ,voi incepe eu . Ce ai simțit prima oara când mai văzut ?Dacă nu ști când mai văzut,a fost momentul din magazin ,sunt sigur ca ti-l aduci aminte .
În clipa când a rostit întrebarea am simțit cu vocea mi-a revenit .Dar avea ceva care nu ma lasă să mă mișc era de parca a început sa îmi domine tot trupul .De parca ceva foarte greu se apasă asupra mea .Și nu își lua privirea de la mine ,nicio secunda ,niciun minut .Nu pot ,răspunde dacă tot se uita la mine .

-Eu...eu ..ai putea te rog sa nu te mai uiți la mine,eu nu..pot vorbi daca ..te uiți asa .. ma balbiam și suspinam în același timp ,iar el era cu ochii pe mine .Dintr-o data am simțit cum gatul meu a fost acaparat de niște dinți care au mușcat cu putere .Am urlat ,am vrut sa ma zbat ,sa îl lovește dar era în zadar ,în afara de vocea mea nimic nu mișca.Nu îmi dădea drumul ,am plâns și urlat multă vreme ,până am răgușit .Când în sfârșit a terminat puteam sa jur ca ma mușcat pana la sânge.

-Acum,draga mea fetita neascultătore,ce-ar fi sa nu ma mai provoci și sa îmi răspunzi la întrebarea mea simpla .Nu mai îmi cere lucruri pe care nu ți le permit sa mi le ceri .Iar în legătură cu fata mea ,o sa ai destul timp sa te obișnuiești cu ea .Nu ma provoca cu mărturisiri de genul acesta, deoarece atat eu cât și prietenul meu ,nu suntem niște ființe îngăduitoare și o s-o afli pe parcurs dacă acesta demonstrație nu ti-a fost îndeajuns.
Deci ,unde rămăsesem?Ai de gând sa îmi spui s-au va trebui sa încerc altceva ?

Auzind-l nu mi-a trebuit mult de gândit,înghițind în sec și cu suspine ii spun :
-Prima data cand te-am văzut...am luat o pauza pentru a respira..am simțit teama ,nu știam cine ești ,nu știam nici dacă ești real,credem ca mintea îmi joaca feste ,am încheiat eu ,iar încă o lacrima îmi curge pe obraz .

După ce a auzit răspunsul meu,am simțit iar cum rămân fără voce dar de data acesta nu mi-a făcut nimic .Se uita la mine zâmbind,după care spuse :

-Foarte bine ,ma bucur ca ne putem înțelege. Sa ți minte acel sentiment ,pentru ca dacă nu îl vei simți moartea ta va veni foarte,dar foarte curând.

Am încuviințat închizând ochi și deschizandu-i din nou .S-a aplecat peste mine și mi-a mirosit parul ,după care mi-a lis rana pe care mi-a facut-o cu dinții. As fi vrut din nou sa urlu dar nu puteam ,l-am lăsat sa o facă,apoi s-a liniștit și doar se uita la mine .

-Acum e rândul meu ,spune celalalt.Sper ca nu va trebui sa aplic același tratament pe care amicul meu la aplicat prietenei tale ,nu-i asa?

Nu îmi puteam mișcă capul pentru a vedea reacția lui Lois dar i-am putut auzi vocea scăzută și tremurânda.

-N-nu ..

-Bun ,ce ma bucur ca înțelegi din prima .Nu ca nu mi-ar plăcea sa te pedepsesc dar prefer sa ma asculți fără sa o fac.
Prima întrebare pentru tine este :cand ai început sa ma simți?A da,sa nu uit si de ce nu i-ai spus nimic mamei tale ?

Off saraca Lois ,știu ca e curajoasa dar nu în astfel de situații,e foarte sensibila și fargila ,sper sa nu o rupă sau sa ii facă ceva rău. Aud deodată cum cei doi încep sa rada ,nu știu de ce sau pentru ce dar amândoi se uita la mine .Apoi cum au început,asa de repede au și terminat. Totuși,cel de lângă mine ma intimida în continuare.

-Deci ,mica mea plângăcioasa ,aștept răspunsul tău,spune acesta zâmbind.
A și înainte sa răspunzi,încerca să nu te bâlbâi,urăsc lucrul acesta .

-Eu ,pai eu ,știi eu -dintr-o data o aud țipând și urlând ca în gura de șarpe ,a primit un pun în burta de la monstrul de lângă ea ,nu pot sa cred .

Dar ,nu o mai pot auzi deoarece ceva îmi țiuie în urechi și ma doare rău capul ,nu mai pot .Gata ,te rog ,gata ,te impor ,vorbeam în mintea mea dar nu știu ce altceva puteam sa fac .Apoi dintr-o data totul s-a oprit. Încerc sa ma uit la Lois dar încă nu pot .

-Draga mea cand am spus ca nu te poți bâlbâi ,nu însemnă ca ti-am dat voie sa te tot repeți. Asa ca ,ori vorbești cum trebuie ,ori va fi de 10 ori mai rău. Și crede-ma nu vrei sa încerci.

Stam câteva secunde ,trece un minut după care aud răstit

-VORBESTE!

-Te-am simțit încă de când a început facultatea dar cel mai tare te simt când dorm. Îți simt prezenta .
A spus totul atât de repede încât ma mir ca am înțeles-o.

-LOIS,sper ca sti sa numeri ,mi-ai răspuns doar la o întrebare mai ai una,vorbește odată sau s-ar putea ca tot corpul tău sa guste din durere .Și asta e ultimul avertisment.

-Nu i-am spus nimic mamei deoarece ea nu m-ar crede ,am încercat sa ii spun dar era prea ocupata ca să ma bage în sema .

-În sfârșit te-ai gândit sa îmi răspunzi cum trebuie .Știu,toate lucrurile acestea,știu cum plângeai noaptea din cauza aceasta ,n-ai avut curajul apoi sa ii spui prietenei tale .N-ai idee cât de încântat am fost.A trebuit sa va urmărim ceva vreme pana sa știm dacă chiar dorim asta de la voi și nu ar trebui sa fie altele în locul vostru.

Cand am auzit cuvintele lui atâta eu cât su Lois am început sa plângem în hohote ,dacă am putea ne-am lua amândouă în brate dar acum putem doar sa ne plecăm capetele înfrânte.

Dar teroarea încă nu s-a terminat ..

Captive (În Curs De Scriere Și Editare )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum