-Misca-te Damaris .
-Dar ,stapane,nu știu drumul spre camera spun încet.
-Dimitri ai vrea sa o ajuți sa ajungă în camera.
-Sigur ,spune acesta și ma trage puternic de par .
-Auuu ma doare,pot merge singura,te rog tati .În schimb îmi da o palma peste fata .
-Nu ai dreptul sa îmi spui asa acum .
Plângeam și continuam merg .
In urma nostra vinea Lois tacuta și un Sebastian care zici ca vina sa îmi taie gatul .O vena i de zbatea la tâmplă.-Daca acum plângi,stai sa vezi sus cum o sa o sa urli .Ai sa faci o partitura perfecta și noi vom avea onoarea de a fi dirijori.
Felul cum o spunea era atât de înfiorător.Incepusem sa tremur .
Am ajuns în camera, iar Sebastian spune :-Lois ce-ar fi dacă în seara asta te vei așeza frumos pe canapea cuminte și tacuta pana când eu si Dimitri îți vom pedepsi prietena. După asta vei merge cu Dimtri sa faci baie .În acest timp îți voi pedepsi prietena singur de 2 ori .Nu vreau sa vezi ce va urma și pentru tine .Dar te voi lăsa să auzi .Acum dute și înțepeneste pe canapeaua aia .
Zicând asta Lois se așeza pe canapea cu mâinile pe ochi și genunchi la piept .
Dimitri se îndreaptă spre ea .
-Papusica ,mâinile jos .Vreau sa privești cu atenție. Nu ti-a interzis nimeni sa privești. Ba chiar vreau sa o faci .Nu uita ca vei urma și tu mâine
-Bine stăpâne.
Zicând aceasta Dimitri se îndepărtează și se așeza pe în scaun la fel ca Sebastian. Si-au îndreptat atenția asupra mea .
-Cireșica ,vino aici !
Ma îndrept cu pași șovaitoti spre el .
-Mai aproape Damaris și începe sa te dezbraci. Și repede,nu am chef sa aștept după tine .
Incep încet,sa îmi dau bluza jos ,urmând pantaloni. Când vreau sa imi dau sutienul îl aud pe Sebastain spunandu-mi:
-Fa-mi placere și apropiete de mine ,ti-l voi da eu jos .
Încet și cu pași mici sa ma apropi de unul dintre calaii mei din acesta seara ,ochi lui ma urmăreau arzând-mi pielea .Îmi era rușine ca am ajuns la voia lor .Eu nu eram asa .
Am ajuns lângă el și mi-a spus :-În genunchi,mâinile la spate ,sa nu aud un zgomot de protest .
Dau de în cap afirmativ. Acesta se apleca și îmi desface sutienul de la spate ,aruncandu-l undeva prin camera .Îmi ardeau mâinile de dorința de a ma acoperi dar îmi e frica .Parca citindu-mi gândurile ma intreba :
-I-a spune-mi mica mea sclava ,nu ai dori acum sa îmi dai peste maini sau sa te acoperi ?spune și începe sa îmi mângâie sânii. Raspunde-mi !
Văzând ca ezit sa o fac ,ma ciupește asa de puternic de sâni încât tip de durere și din cauza acestui lucru ma ciupește și de celalalt .Și nu a terminat aici îmi mai da și doua palme peste fata .Plâng cu suspine ,ma dor obraji ma doar toate,incerc sa ma îndepărtez încet de el dar se apleca spre mine și ma apuca cu dintii de sfarcuri tragandu-ma spre el .Tip și plâng dar m-am ales iar cu strângere puternica de sâni.
Ma uit la el plângând și dau din cap negativ pentru ai indica ca nu mai vreau. Se uita la mine și râde.
-Ce ,sa nu îmi spui ca nu mai vrei ?Draga mea e doar începutul încă nu ai ajuns la Dimitri .Ti-am spus ca nu vreau sa aud nimic și ti-am spus ca vei canta foarte mult în acesta seara .
Acum ,RADPUNDE-MI !
CITEȘTI
Captive (În Curs De Scriere Și Editare )
ChickLit"Niciodată sa nu ai încredere în străini "sunt cele mai cunoscute vorbe pe care le auzim încă din copilărie. Alegem sa le credem, dar cum putem ști dacă încrederea nostra în cineva nu va fi tradata sau zdruncinata din temeli .....