O noua zi

7 0 0
                                    

E încă intuneric afara când încep sa ma foiesc în pat .Simt cum mii de ace îmi intra în piele .Incep sa plâng încet,nu vreau sa ii trezesc ,după iar voi fi certata ,nu știu cum sa ma așez. Ma ridic și ma pun în genunchi cu capul pe pat .Nu știu cum sa stau .

-Damaris ,spune Dimitri în șoaptă. Ma prefac ca dorm dar îmi scapa un suspin printre buze .Hei ,întoarce-te cu fata la mine !O fac ,dar țin ochi strânși închiși .-Deschide ochii Damaris ,ii deschid încet și ii spun :

-Nu...am vrut sa va trezesc stapane ,îmi pare rău.

-Lasă asta ,de ce plângi?

-Eu ...eu nu pot  dormi ,ma doare tot corpul ,nu ...nu știu cum sa stau .Dar voi sta cuminte stapane ,știu ca este vina mea .Va rog nu ma pedepsiți.

-Damaris,in primul rand cum ti-am spus sa îmi spui când nu sunt supărat

-Tati ,iarta-ma!spun plângând

-Shhhh ,nu mai sunt supărat acum, stai liniștită. În al doilea rand ma așteptăm să nu poți dormi și ma bucur ca ești conștientă ca e vina ta .Acum,hai sa vedem cum rezolvam problema durerii.Ce te doare cel mai tare ?

-Toate ma dor ,dar ce mai tare...ma doare spatele ,sânii,fesele și......pasarica .

Ridica o sprâncena și îmi spune:

-Ai noroc ca Sebastian doarme ,îmi spune zâmbind-mi ușor. Ma bucur ca ai recunoscut chiar tot ce te doare .
Cred ca cel mai confortabil pentru tine e sa dormi pe o parte ,asa ca ,pune capul lângă pieptul meu și încerca să dormi .Cat despre durerea din zona intima așteaptă puțin.
S-a aplecat și a deschis noptiera luând o crema de galbenele .

-Acum deschide picioarele și lasa-ma sa te dau .

-Bine tati ,le deschid puțin,el zâmbește.

-Imi place,  ai învățat sa asculți dar vreau sa le deschizi mai tare deja iti cunosc bine pasarica .Am făcut asa și mi-a zammbit apreciativ .

Când a pus mana sa ma dea am început sa plâng.

-Nu mai tati ,nu mai da ,nu ma mai doare.

-Damaris știi ca nu îmi place când minți. Știu ca te doare tare ,dar dacă nu te dau nu o sa-ti treca.

-Bine ...tati..dar te rog fa-o ușor.

-Sigur scump-o .El o face ușor dar pe mine tot ma doare asa ca strâng cearceaful de pe pat cu putere si închid ochi .

-Gata,bravo ,acum hai da ne culcam ca e încă noapte .

-Mhmm .

Am adormit curând după aceia .Era asa de cald și bine sub pătură.
Dimineața ma trezesc singura în pat .Ma uit la tavan și în minte îmi vin imagini din noaptea tecuta ,a fost cea mai grea seara din viata mea .Nu mai vreau sa ii spar ,mai ales ca pedepsele sunt asa de durere .

Aud zgomote venind din baie și ii vad pe Sebastian și pe Lois cum ies de acolo .Apoi apare Dimitri îmbrăcat intr-un tricou rosu și niște pantaloni de trening .Era frig în camera ,din cauza geamului deschis și mi-am tras pătură pana la gat .

-Și cum ai dormit frumoasa adormita ?Aseară nici nu ma băgai în seama ,ai și adormit pe toaleta ,spune Sebastian razand .

M-am înroșit toată și am băgat capul sub pătură stârnind râsetele celor din jurul meu .

Dimitri vine lângă mine și imi da pătură încet de pe fata sarutandu-ma ușor pe frunte .

-Hai mica ciresica ,trebuie sa coborâm jos și sa mâncăm.

Captive (În Curs De Scriere Și Editare )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum