Κεφάλαιο 11

210 15 24
                                    

Το θυμάμαι σαν χθες, παρόλο που έχουν περάσει σχεδόν τρισήμιση μήνες από τότε. Τα χείλη του σχεδόν ακούμπησαν τα δικά μου, μέχρι που εμφανίστηκε ο αδερφός μου...

«Μπριάννα, τι κάνεις εκεί;»

Ο Νταμιάνο αποτραβήχτηκε από κοντά μου και εγώ το μόνο που σκεφτόμουν, ήταν ότι ήθελα να σκοτώσω τον Έρικ.

Έκτοτε δεν έχουμε ξαναμιλήσει για αυτό. Και οι τρεις κάνουμε σαν να μην συνέβη τίποτα. Μερικές φορές, αναρωτιέμαι πως να ήταν άμα δεν μας είχε διακόψει ο αδερφός μου τόσο απότομα. Άλλες πάλι... προσπαθώ να μην το σκέφτομαι καν.

Ο Νταμιάνο εξακολουθεί να με προκαλεί γεμάτος υπονοούμενα που δεν μπορώ να αγνοήσω. Ωστόσο, αυτή η παράξενη 'σχέση' μεταξύ μας, έχει αρχίσει να αποκτά έναν ιδιαίτερο δεσμό. Αρχίζω να συνηθίζω το χιούμορ του και τα καυστικά του αστεία, σε σημείο που τα απολαμβάνω περισσότερο από όσο θα έπρεπε, αλλά ταυτόχρονα, αποδέχομαι ότι αυτή η ιστορία δεν θα μπορούσε να οδηγήσει κάπου.  

Σήμερα είναι το πάρτι της Μέγκαν, μιας φίλης μου από τα παιδικά μου χρόνια. Έχει μακριά, μαύρα μαλλιά και γαλάζια μάτια που αποπνέουν μια αίσθηση μυστηρίου. Παρά τη μακροχρόνια φιλία μας, τα τελευταία χρόνια έχουμε αποστασιοποιηθεί αρκετά η μία από την άλλη. Αν και ποτέ δεν το έχει παραδεχτεί, πάντα πίστευα ότι υπήρχε από τη μεριά της μια μικρή ζήλεια, ιδιαίτερα όταν άρχισα να βγαίνω με τον Ράιαν. Ποτέ δεν μου έχει εκφράσει ευθέως αυτά τα συναισθήματα, αλλά στον τρόπο που με κοιτάζει, μπορώ να διακρίνω έναν αθέατο ανταγωνισμό.

Το πολυτελές διαμέρισμα της Μέγκαν βρίσκεται σε έναν επιβλητικό ουρανοξύστη στο κέντρο του Μανχάταν, προσφέροντας μια εκπληκτική θέα στα φωτισμένα κτίρια της πόλης που δεν κοιμάται ποτέ. Η αίσθηση της πολυτέλειας είναι άμεση και η μοντέρνα διακόσμηση συνδυάζει γήινες αποχρώσεις με κομψές, μίνιμαλ γραμμές. Το σαλόνι, που εκτείνεται σε ένα μεγάλο μέρος του διαμερίσματος, διαθέτει άνετους καναπέδες από πολυτελή υφάσματα και εντυπωσιακά φωτιστικά που κρέμονται από την οροφή.

Η κουζίνα είναι πραγματικά εντυπωσιακή, πλήρως εξοπλισμένη με μάρμαρο και ανοξείδωτες συσκευές. Εκεί, ένας σεφ εργάζεται ακούραστα, ετοιμάζοντας εκλεπτυσμένα πιάτα που γεμίζουν τον αέρα με υπέροχες μυρωδιές. Οι ήχοι της μαγειρικής συνδυάζονται με τη ζωντάνια του πάρτι, καθώς οι καλεσμένοι περιμένουν ανυπόμονα να δοκιμάσουν τις δημιουργίες του.

Υπό ΈλεγχοWhere stories live. Discover now