Η μουσική είναι δυνατή και υπνωτιστική. Στέκομαι κοντά στην πισίνα, χαζεύοντας το φως που αντανακλάται στην επιφάνεια, μέχρι τη στιγμή που η Μέγκαν πλησιάζει με κάποιον άγνωστο νεαρό άντρα δίπλα της.
«Μπριάννα, ο Ντάνιελ ήθελε πολύ να σε γνωρίσει,» μου αποκρίνεται, καθώς η ίδια βγαίνει από την πισίνα και απομακρύνεται.
Σηκώνω δειλά το κεφάλι μου και τον κοιτάζω. Ο Ντάνιελ είναι ακόμη στο νερό, με πρόσωπο που αποπνέει αυτοπεποίθηση. Τα καστανοπράσινα μάτια του με περιεργάζονται χωρίς καμία ντροπή, και νιώθω το πρόσωπό μου να κοκκινίζει.
Από την άλλη άκρη της πισίνας, αισθάνομαι το βλέμμα του Νταμιάνο πάνω μου, αμετακίνητο. Ξέρω ότι με παρακολουθεί, ότι δεν του ξεφεύγει τίποτα, αλλά δεν πρόκειται να του δώσω τη χαρά να διακρίνει την οποιαδήποτε αμηχανία μου.
Ο Ντάνιελ βγαίνει αργά από το νερό, με τις καστανές, κοντές μπούκλες του να κολλάνε βρεγμένες στο μέτωπό του, αναδεικνύοντας τα έντονα χαρακτηριστικά του. Ένα γοητευτικό χαμόγελο φωτίζει τα χείλη του, καθώς πλησιάζει, απλώνει το χέρι του και μου προσφέρει ένα ποτό.
«Ένα δροσιστικό κοκτέιλ για την πιο όμορφη γυναίκα εδώ απόψε;» λέει, με παιχνιδιάρικη αυτοπεποίθηση.
Χαμογελάω, καθώς, οφείλω να παραδεχτώ πως το παρουσιαστικό του μου κινεί το ενδιαφέρον. Πιάνω στα χέρια μου το ποτό, και η ατμόσφαιρα γύρω μας φαίνεται να γεμίζει με μια ευχάριστη διάθεση. «Ευχαριστώ! Αυτό είναι σίγουρα η καλύτερη προσφορά που έχω ακούσει απόψε,» αποκρίνομαι, ενώ προσπαθώ να διατηρήσω την άνεσή μου.
«Και τι θα κάνεις με αυτό το κοκτέιλ;» ρωτά, καθώς το βλέμμα του εστιάζει πάνω μου.
«Μάλλον θα το απολαύσω με την παρέα σου,» απαντάω, ρίχνοντάς του μια παιχνιδιάρικη ματιά.
«Μου αρέσει αυτή η ιδέα,» λέει, και το χαμόγελό του γίνεται ακόμα πιο πλατύ.
Χαμογελάω γοητευμένη και συνεχίζω να απολαμβάνω την παρέα και το διακριτικό φλερτ του Ντάνιελ, χωρίς να σκέφτομαι καθαρά πλέον· ούτε που κατάλαβα για πότε πέρασε μια ολόκληρη ώρα, καθώς οι συζητήσεις μαζί του είναι αρκετά ενδιαφέρουσες. Η ατμόσφαιρα γύρω μας είναι γεμάτη από γέλια και μουσική, ενώ μοιάζει να υπάρχει μια αόρατη σύνδεση μεταξύ μας, που με κάνει να ξεχνάω τον κόσμο γύρω μου, ενώ το ποτό που ήπια, είναι πιο δυνατό απ' ό,τι φανταζόμουν, και ξαφνικά νιώθω μια ευχάριστη ζάλη να με κυριεύει.
YOU ARE READING
Υπό Έλεγχο
Romance«Ευτυχώς, δεν με αφορούν οι φαντασιώσεις σου. Ας μείνουμε στους επαγγελματικούς όρους,» λέω και προσπαθώ να ακουστώ ψύχραιμη. «Κανένα πρόβλημα,» απαντάει με ήρεμη φωνή, ενώ πλησιάζει λίγο πιο κοντά, τόσο που η ανάσα του χτυπάει στον λαιμό μου. «Αλλά...