tepna

3 1 0
                                    

je mi hrozně a život se mi hroutí.                                                                                                                                     

lidi to nevidí                                                                                                                                                                              myslí že je mi nejlíp.

ale já se řežu dokola                                                                                                                                                            a díky tomu je mi líp.               

je to tolik příjemný                                                                                                                                                                ale co se stane                                                                                                                                                                 když moc zatlačím?

co když zatlačím                                                                                                                                                                     na tepnu víc?

já ti odpovím.                                                                                                                                                                           moc se mi tím uleví.

nebudu muset řešit                                                                                                                                                               to co teď.

nikdo nevidí že se trápím.

možná by bylo lepší                                                                                                                                                              kdybych opravdu zatlačila                                                                                                                                                  mohla umřít.

DALŠÍÍÍ

básničky od psychopataKde žijí příběhy. Začni objevovat