GİRİŞ

83 12 4
                                    

Evet giriş bölümü ile sizlerleyim keyifli okumalar dilerim eksik ve hatalar varsa bana bildirirseniz sevinirim

7 yıl önce Rusya;
5 Ocak 2017

Belime kadar gelen saçlarımı arkaya atıp aynadaki yansimama son kez baktım. Hafif kemikli bir yüze sahiptim. Ela gözlerim kemikli yüzümü ortaya çıkarmıştı. Beyaz Bir ten rengim olduğu için fazla makyaj yapma gereği duymamıştım. Üzerimde diz kapağımın üstünde biten mavi bir elbise vardı. Elbisenin dekoltesi göğüs oluğumdan sol göğsüme doğru kıvrılan, ağaç dalını anımsatan dövmemi ortaya çıkarmıştı. Bugün benim doğum günümdü bu yüzden Alex ile bir akşam yemeğine gidecektik. Bu gece ikimiz için özel bir gece olacaktı özellikle benim için, özel olmasının sebebi doğum günüm olması değildi, özeldi çünkü bu gece Alex'e bir bebeğimiz olacağını söyleyecektim. Benim anne onun da baba olacağının haberini verecektim. Hamile olduğumu öğrenince vereceği tepkiyi çok merak ediyordum. Bunu her düşündüğümde kalbim hızlanıyor midemde kelebekler uçuşuyordu. Sevdiğim adamdan bir bebeğim olacaktı.

Alex'in yeşil gözlerine benzeyen gözlere
sahip bir bebeğin düşüncesi bile çok güzeldi. Gülerek elimi karnıma koyup
okşadım. Karnımda bir canım varlığı bile bana hiç bilmediğim duyguları yaşatıyordu. Heyecanla bir soluk verip ellerimle kendimi yelledim. "Sakin ol, çok kolay olacak" diyerek kendimi sakinleştirmeye çalıştım bu sırada çalan telefon ile girdiğimm panik durumundan sıyrılıp kendime geldim. Makyaj masasına bıraktığım telefonu aldığımda Alex'in aradığını gördüm. Alex'in aradığını görmemle elim ayağım birbirine girmişti. "Tamam Clery sakin ol ve aç " ancak heyecandan bir türlü telefonu açamıyorum. " Hadi ama yapabilirim" gözlerimi kapatıp içimden üçe kadar saydım ardından gözlerimi açarak aramayı yanıtladım. "A-alo"dedim kekeleyerek . "Güzelim hazır mısın?" Sorduğu soruyla başımı sallayıp " evet, hazırım" dedim.

Bu sefer kekelemeden konuştuğum için tanrıya binlerce kez şükrettim. Alex," güzel, şoför seni kapıda bekliyor" dediğinde beklemeden " tamam" dediğimde Alex," neye tamam bitanem" diyerek güldüğünde içimden kendime yaratıcı küfürler ettim. "Ben biraz heyecanlıyım da ondan ne dediğimi bilmiyorum" dedim . " Heyecanlanmana gere yok birtanem sakin ol" diyerek beni sakinleştiren Alex ile derin bir soluk aldım. " Kapıdaki araba seni bana getirecek, seni ilk gördüğüm kulübede seni bekliyor olacağım güzel gözlü savcım" dediğinde gülümsedim. Birbirimizi İlk gördüğümüz yerde bu haberi ona verecektim. " Tamam canım" diyerek telefonu kapattım. Telefonumu çantama koyup kabanımı giydim. Kış ayında olduğumuz için hava epey soğuktu. Kabanımın iplerini bağlayıp dolabıma doğru giderek dolaptan silahımı da aldıktan sonra odamdan çıkıp merdivenleri inerek kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açarak dışarı çıkıp beni bekleyen Carlos'un yanına gittim. Carlos arabanın kapısını açıp "İyi akşamlar bayan Clery " dediğinde başımla ona selam verip " sana da Carlos" diyerek arabaya bindim. Carlos kapımı kapatarak şoför koltuğuna oturdu.

Araba çalıştığında içimdeki heyecan artıyordu. Ellerimle karnımı okşadım. " Carlos radyoyu açar mısın? " Dedim . Gidene kadar şarkı iyi gelirdi belki Carlos ,"Emredersiniz hanımefendim " diyerek radyoyu açtı. Radyoda çalan Türkçe 'zaman' yabancı şarkı ile içimdeki heyecanın yerini tanımlayaldığım bir duygu almıştı. Türkiye'de birçok kez bulunmuştum bu sebeple Türkçe biliyordum. Şarkının her sözü kalbime iğne gibi sallanıyordu ve ben İlk kez böyle hissediyordum. Bu şarkıyı defalarca kez dinlemiştim ama neden bugün bu kadar acı verdiğini anlayamıyodum daha fazla dayanamayarak " Carlos şarkıyı kapat" dedim. Sesim elimde olmadan yüksek çıkmıştı. Carlos hemen şarkıyı kapatmıştı. Şarkının kapanmasına rağmen hala aynı tedirginlik ve sıkıntı geçmemişti.

TÜKENMİŞ MÜREKKEP (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin