30>

1K 86 27
                                    

Kota 70 vote 55 yorum 💋💋💋

(Gökalp)

Yani ayağa kalkma gereksimi bile duymadım, kapımın anahtarı bir Alaca'da birde annemde vardı. Genelde Alaca sıkılınca bana gelirdi o yüzden uzanmaya devam ettim...

Hırsızın da kapıdan gelecek hâli yoktu, gelsede siklemezdim özel bir eşyam veya ganimetim falan yoktu, boş bir adamdım hemde bomboş.

İki odanın kapısı açıldı kapandı bu işte bir terslik vardı Alaca geldiği ilk anda odasına girer ses çıkarmazdı, ses çıkarırsa kızıyordum. Hiç kalkmak istemesemde kalktım merakımdan.

Kapıyı açtığımda hiç tahmin edemeyeceğim biri vardı. "Maşallah bu evde ne kadar büyük kaç tane oda var?

"Bu saatte burda ne işin var?"

"Özledim olamaz mı?"

"Olabilir mi" Birden elimi tutunca heyecanlanmıştım, bu kadın bana bir şeyler yapıyordu, kendini bana yaslayınca kal gelmişti. İyi şeyler olmuyordu.

"Sen beni özlemedin mi?"

"Gece..." Dedim böyle yapmaması gerekiyordu ve oldukça yakındı, kendimi tutabileceğimi hiç sanmıyordum

"Ha yani özlemedin" Özledim desem sanki ne değişecekti, yine kaçacaktı Her zaman ki gibi.

"Anahtarımı nasıl, nereden, kimden aldın? Ve bu saatte niye tek başına geldin?"

"Görümcemden aldım" dedi. Çok tatlı görünüyordu pembe dolgun dudakları çok öpülesi duruyordu...

"Pekala niye geldin?"

"Özledim"

"Neyim olarak?" Diye sordum artık bir açıklık getirmesi gerekiyordu, kafam karışıyordu.

"Nasıl?" İşte her zaman böyle salağa yatıyordu ve ben bu huyunu da seviyordum. Sevmediğim ne varsa o yapınca seviyordum

"Bacım? arkadaşım? biraderim? Dostum?  Veya her neyse neyim olarak özledin beni?" Sustu... "Evet" dedim derin bir nefes vererek. "Bunu sen de bilmiyorsun, çünkü emin değilsin" dedim

"Eminim aslında"

"Eminsen söyle o zaman artık bir karar verelim yoksa biraderim olarak kal." Diyince göğüsme hafif yumruk atmıştı.

"Ben bunu sana açıkladım"

"Tekrar açık-" yine sözümü kesmişti ve ben sözümün kesilmesinden nefret ederdim...

"Sen açıkla hep ben mi açıklayacağım erkekler hep böylesiniz" dedi ani bir mod değişimi yaşamıştı adeta. "Her şeyi kadınlardan bekliyorsunuz anlamıyorum ki? Hep biz hep biz. Yakında askere bile biz gideceğiz. Yeter nedur sizden çektiğimuz seviysen seviyrm  diyecesun nedu da bu! Ula valla bastilar ha baâ. Sağdan soldan geliyler" dedi çok konuşuyordu ve ben çok konuşan insanları da sevmezdim.

"Regl mi oldun sen?" diye sordum, çünkü ani yükselmesinin bir sebepi olmalıydı, zaten şive yapınca sinirli bir hâl alıyordu

"Niye her doğruyu konuştuğumuzda konu buraya geliyor! Doğruları konuşuk mu hemen başlar regl mi oldun sen! Adam olun azıcık" dedi, valla delirecektim hadinden fazla yakındı her an elden gidebilirdim. "Ayrıca sen nerden anladın? Allah bir kaç sevgilinin oldu da deneyimledin"

"Kız kardeşim var ya hani benim" dedim. "Genelde benle pek bu konuları konuşmaz ama ben anlarım" bu sefer elinden tutan taraf ben oldum, mutfağa doğru götürüp oturtum.

Önüne çikolatalarin hepsini döktüm.

"Fazla yeme zarar verir." Dedim, çikolata hep zarardı zaten

"Ama seviyorum çikolatayı" dedi

"Bende seni" diyi verdim. Elimde olmamıştı...

"Ne?"

"Yok bir şey ye sen çikolatalarini"

"Yok yok var bir şey söyledin" dedi

"Neyi söyledim" dedim

"Döverim seni." Diyip yine göğüsüme vurdu "Dedin ya bende seni"

"Öyle mi dedim?"

"Gökalp!" Ağlayacak gibiydi.

"Ağlayacak mısın? Saçmalama"  dedim yanına geçerek.

"Köpek" dedi evet kesin ağlayacaktı. Göğüsüme yasladım

"Şaka yaptım. Ağlama" dedim hem niye ağlıyordu ki?

"Şaka yapma bana!"

"Tamam seviyorum seni." Dedim

"Sevme de beni" dedi çikolatasını ısırarak tam bir küçük çocuktan farkı yoktu.

"Tamam seveceğim seni" benden ayrılmıştı çikolatalarına gömülmüştü.
Bende full dikkat onu izliyordum

"Niye öyle bakıyorsun" dedi "Sen de mi çikolata istiyorsun" dedi elindeki çikolatayı uzatarak.

"Ben tatlı sevemem ama bal dudaklarının tadına bakmak isterim

"He?" Tam yaklaştım öpecekken telefonum çaldı. Asral uzaklaştı izin vermedim yaklaşıp dudaklarına uzun bir öpücük bıraktım.

Telefon susamayınca açtım albay arıyordu...  kesin görev vardı


Oy ver

💋💋💋💋💋

Kimsiniz?/Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin