3 - Ejderha Dövmeli Kız

146 35 73
                                    

İyi okumalar,
oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

...

Beni unutmanı istemiyorum, aşkım.

[Aif'is'in Günceleri, Sayfa 7]

...

"Tuhaflığın nedir?"

Kız, siyaha yakın kahverengi gözlerini mavilerime kenetledi. "Ateş püskürtebiliyorum."

Kaşlarım havalandı ve karşımda oturan yirmi bir yaşındaki genç kıza şaşkınlıkla baktım. Beyaz teninin hakim olduğu zayıf bedeni, Asyalı genlerine özgü çekik gözleri ve mutasyonunun geliştirmiş olduğu başka bir özellik olan pembe renkli saçları, kirpikleri ve kaşlarıyla daha da dikkat çekiyordu. Ne kalın ne ince biçimli dudaklarındaki sinsi gülümseme, onun burada yeni olduğunu açıkça belirtiyordu. Üzerindeki neredeyse temiz olan tulumunu omuz hizasından yırtmış, açıkta bıraktığı kollarından sol olanı tamamen dövmeyle kaplıydı.

Ejderha.

"Eğer çok sinirlenirsem tüm bedenim alev alır." dediğinde, başımı dik tuttum. Boynundaki tasma her ne kadar onu kısıtlasa da temkinli olmakta fayda vardı. Fazla tehlikeli duruyordu. "Beni sinirlendirmezsen iyi edersin bence."

"Gücünü kullanmaya kalkarsan boynundaki tasma devreye girer, Yui. Seni anında etkisiz hale getirir, bunun olmasını istemeyiz." dedim. "O yüzden beni tehdit etmen faydasız."

"Bir gün buradan çıkacağım, Willy-san."

Yui, Japonya'daki zengin ailelerden birinin en küçük kızıydı ve babasının ülkedeki en güçlü adamlardan biri olduğunu yazıyordu dosyasında. Ama ne yazık ki gücü onu buradan çıkarmaya yetmemişti. Her ne kadar güç seviyeleri eşit olmasa da Dani'ye göre daha çok tehlike arz ediyordu; gözlerindeki öfkeden bunu anlayabiliyordum ve boynundaki tasma olmasaydı eğer beni düşünmeden kül edeceğini de biliyordum.

"İsmimi doğru söylersen sevinirim." dedim. "Yui, bulunduğun ortam nasıl bir yer?"

Güldü. "Keşke karma bir hapishane yerine farklı cinsiyetlere ayrılmış bölümlerimiz olsaydı, diyorum." dedi ve duvardaki aynaya döndü. "Böylece özel alanımız olurdu!"

Aynaya doğru bağırdığında, o tarafa döndüm ve sadece ikimizi gördüm. Yui'nin de farkında olduğu tek şey, yalnız olmadığımızdı ama bunu kafaya çok takmamaya çalışıyordum. Seanslarımın daha çok hasta-doktor arasında gerçekleşmesini isterdim ancak burada bu imkansızdı.

Yui bana döndü. "Banyolar bile ortak, inanabiliyor musun?"

"Bunun için yapabileceğim hiçbir şey yok." dedim. "Sorumdan asıl kastettiğim şey, orada zorlanıyor musun?"

"Bunu sormadığını farz ediyorum, Willy-san." dediğinde, derin nefes alıp verdim. "Tuhaf olmam bir yana, dışarıdaki hayatım daha güvenilirdi çünkü insanlar beni severdi. Japonya, diğer ülkelere nazaran daha anlayışlıydı bu konularda. Farklı bir dünyaydı orası... hem dikkat bile çekmiyordum ki? Bilirsin," dedi ve gözünün önüne düşen birkaç pembe tutamını başını geriye doğru atarak savurdu ve gözlerini bana diktiğinde sırıttı. "İnsanlar benim gibilerini sever."

"Senin gibiler derken?"

"Ah, kaç yaşındasın sen?" diye sordu Yui, yüzünü buruştururken. "Sosyal medyan var mı?"

"Kullanmamayı tercih ediyorum."

Gözleriyle beni baştan aşağı süzdü. "Bu yakışıklı tipe nasıl kıydın sen?"

Genesis [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin