قدم دوم

20 3 0
                                    

♡کتاب بخونید♡

فیلم ببینید

کتاب بخونید

رمان بخونید

فیک بخونییییدددددددددد!!!!!!!!!!

* با صدای بلند

.
.
.

جدیدا وقتی تو واتپد دنبال یه فیک خوب میگردی ، بیشتر فیک ها با وجود یه داستان خوب و جالب ، قلم سطحی و مبتدی دارن .

این قلم ابتدایی بخاطر اینه که اکثرأ سطح مطالعه شون کم و یا پایینه.

البته خوب نبودن قلم نویسنده دلایل دیگه هم میتونه داشته باشه .

دلایل ضعیف بودن قلم بر طبق تجربه :

1 مطالعه پایین 💚

( حتی علم و تحقیقات جدیدم نشون دادن که هرچی بیشتر بخونی ، بهتر مینویسی . همونطور که بهترین نویسنده ها گفتن " بعد از هزارمین کتابی که خوندم تازه فهمیدم چطوری قلم به دست بگیرم " ....

کتاب و رمان و فیک خوندن ارتباط مستقیمی با عملکرد نوشتن داره . و اگر دیدید که سطح قلم تون با فیک خوندن بهتر نشده ، سعی کنید سطح استاندارد تون بالا ببرید .

بجای خوندن فیک های چرت و مسخره کودکانه ، فیک های قوی با قلم های خوب بخونید .

در پارت های آینده توضیح بیشتری میدم .


2 سن پایین نویسنده 🦚

( انسان با مرور زمان آگاه و متمدن میشه و تجربه شخصی خودم نشون داده که هرچی بزرگ تر میشیم ، نحوه عملکرد ، عادات ما ، اخلاف و سلیقه هامون تغییر میکنه . مغز ما بیشتر با دنیای بیرون و واقعیت هاش اشنا میشه و به اصطلاح پُخته تر میشیم . همونطور که قلم اولین رمان و داستان های من افتضاح بودن و الان قابل تحمل تر شدن .

البته نمیشه همه رو جمع بست و بعضی از نویسنده ها اصلا با استعداد و توانایی نوشتن به دنیا میان . انگار از بچگی تو شکم مادرش نویسنده بوده .

ولی من دارم راجب به پنجاه درصد بقیه مردم عادی حرف میزنم ، پس اگر صریح حرف زدم عذرخواهی میکنم .

.
.
.

شما چقدر کتاب و فیک میخونید !؟

از بین تعدادی که تا الان خوندید ، چندتاشو واقعا دوست داشتید ؟؟

چندتاشون واقعا خوب بودن ؟؟

اگر خوب نبودن ، بنظر شما چرا ؟؟ چه دلیل دیگه ای میتونه برای ضعیف بودن قلم وجود داشته باشه ؟؟؟

.
.
.

𝐖𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐁𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 Where stories live. Discover now