CHAPTER THIRTEEN

249 27 40
                                    

𝑊𝑖𝑐ℎ𝑎𝑝𝑎𝑠 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑖𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑒, 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑟𝑘 𝑠𝑘𝑦. 𝐻𝑒'𝑠 𝑚𝑎𝑑. 𝐻𝑒'𝑠 𝑙𝑜𝑛𝑒𝑙𝑦. 𝐻𝑒'𝑠 𝑓𝑟𝑢𝑠𝑡𝑟𝑎𝑡𝑒𝑑. 𝐻𝑒 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑡 𝑔𝑜 𝑜𝑓 𝐵𝑢𝑖𝑙𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑓 ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒, 𝐵𝑢𝑖𝑙𝑑 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑑𝑖𝑒. 𝑊𝑜𝑟𝑠𝑡, 𝑎𝑙𝑙 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑖𝑚𝑝𝑜𝑟𝑡𝑎𝑛𝑡 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒 𝑖𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑙𝑖𝑓𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑑𝑖𝑒. 𝑊ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒 𝑤𝑒𝑛𝑡 ℎ𝑜𝑚𝑒, 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑤𝑖𝑛𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝐷𝑎𝑜'𝑠 𝑎𝑟𝑚𝑠. 𝑇ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑎𝑟 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠, ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡. 𝑇ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡 ℎ𝑒 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠, ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔.

"𝑊𝑒'𝑟𝑒 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡𝑟𝑦." 𝐻𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑.

𝐷𝑎𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝑃𝑟𝑒𝑚 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑢𝑠𝑖𝑜𝑛.

"𝐷𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑢𝑠?" 𝑊𝑖𝑐ℎ𝑎𝑝𝑎𝑠 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚. 𝐻𝑒 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑑𝑟𝑎𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑒𝑠𝑠. 𝐴𝑙𝑙 ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑖𝑠 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑠𝑎𝑓𝑒.

"𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑑𝑒𝑓𝑖𝑛𝑖𝑡𝑒𝑙𝑦 𝑔𝑜 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢." 𝑃𝑟𝑒𝑚 𝑎𝑛𝑠𝑤𝑒𝑟𝑒𝑑, 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑠𝑜 𝑑𝑒𝑡𝑒𝑟𝑚𝑖𝑛𝑒𝑑.

𝑊𝑖𝑐ℎ𝑎𝑝𝑎𝑠 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝐷𝑎𝑜. 𝐻𝑒 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑚𝑎𝑛 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒. 𝑆ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑙𝑜𝑛𝑔𝑠 ℎ𝑒𝑟𝑒.

"𝐷𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑚𝑒, 𝑚𝑦 𝐿𝑜𝑟𝑑?"

𝑊𝑖𝑐ℎ𝑎𝑝𝑎𝑠 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠. 𝐴𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑖𝑚𝑒, 𝐷𝑎𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑒 𝑡𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑚. 𝑇ℎ𝑒𝑠𝑒 𝑘𝑖𝑑𝑠 𝑚𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑏𝑒 𝑛𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡𝑦 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑙𝑖𝑠𝑡𝑒𝑛 𝑡𝑜 𝐷𝑎𝑜. 𝐴𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑚𝑎𝑛 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑠 ℎ𝑖𝑚 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟. 𝐷𝑎𝑜 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑠 𝑤ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒'𝑠 𝑚𝑎𝑑 𝑜𝑟 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦, 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑃𝑟𝑒𝑚.

𝑆𝑙𝑜𝑤𝑙𝑦, 𝑊𝑖𝑐ℎ𝑎𝑝𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑑𝑠. "𝑊𝑒 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢."

𝐷𝑎𝑜 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑚. "𝑇ℎ𝑒𝑛, 𝐼'𝑙𝑙 𝑔𝑜 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢."

𝑇ℎ𝑎𝑡'𝑠 ℎ𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑒𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑟𝑖𝑣𝑎𝑡𝑒 𝑗𝑒𝑡 𝑎𝑙𝑡𝑜𝑔𝑒𝑡ℎ𝑒𝑟. 𝑇ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝐵𝑢𝑖𝑙𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑟𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑔, 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑝𝑒𝑐𝑖𝑓𝑖𝑐 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑟𝑢𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑜𝑓 "𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒'𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑠𝑎𝑓𝑒" 𝑟𝑢𝑛𝑠 𝑖𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑖𝑛𝑑. 𝑇𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡, ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑛'𝑡 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑛𝑠𝑤𝑒𝑟. 𝐼𝑠 𝑖𝑡 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒? 𝐼𝑠 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑡𝑜 𝑑𝑜?

White Tulips and DaisiesWhere stories live. Discover now