CHAPTER TWO

291 28 26
                                    

𝐵𝑢𝑖𝑙𝑑 𝑤𝑜𝑘𝑒 𝑢𝑝 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑑𝑎𝑦𝑠, 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎𝑛 𝑜𝑥𝑦𝑔𝑒𝑛 𝑚𝑎𝑠𝑘 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛 𝐼𝑉 𝑑𝑟𝑖𝑝 𝑜𝑛 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑. 𝐻𝑒 𝑙𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑎 𝑔𝑟𝑜𝑎𝑛 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑎𝑡 𝑠𝑜 𝑑𝑟𝑦. 𝐵𝑢𝑖𝑙𝑑 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑚𝑜𝑣𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑏𝑢𝑡 𝑙𝑖𝑓𝑡𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑖𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑠𝑢𝑐𝑐𝑒𝑠𝑠𝑓𝑢𝑙 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑. 𝐻𝑒 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑟𝑜𝑎𝑚𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑎𝑙𝑙 ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑠𝑒𝑒 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑙𝑙 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑒𝑖𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑤ℎ𝑖𝑡𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛𝑡. 𝐻𝑜𝑠𝑝𝑖𝑡𝑎𝑙. 𝐻𝑒 𝑓𝑟𝑜𝑤𝑛𝑒𝑑. 𝑃𝑎𝑛𝑖𝑐 𝑟𝑢𝑠ℎ 𝑜𝑣𝑒𝑟 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡𝑜𝑢𝑐ℎ ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑙𝑙𝑦. 𝐻𝑖𝑠 𝑏𝑎𝑏𝑦. 𝑊ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑎𝑏𝑦? 𝐻𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑖𝑡 𝑢𝑝 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑎 𝑛𝑢𝑟𝑠𝑒 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟𝑒𝑑.

"𝐾ℎ𝑢𝑛? 𝑁𝑜, 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑝𝑢𝑠ℎ 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒𝑙𝑓. 𝑃𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑚𝑜𝑣𝑒. 𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑐𝑎𝑙𝑙 𝐷𝑟. 𝐶ℎ𝑒𝑟𝑟𝑦." 𝐴𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑢𝑟𝑠𝑒 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛.

𝐼𝑡 ℎ𝑢𝑟𝑡𝑠. 𝐵𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑝𝑎𝑟𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑑𝑦 ℎ𝑢𝑟𝑡𝑠. 𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑎𝑠 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚 𝑓𝑙𝑎𝑠ℎ𝑏𝑎𝑐𝑘𝑠. 𝑇ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛𝑓𝑢𝑙 𝑚𝑜𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑤ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑜𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟'𝑠 𝑑𝑒𝑎𝑡ℎ, 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑢𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑦 𝑊𝑖𝑐ℎ𝑎𝑝𝑎𝑠 𝑙𝑒𝑓𝑡 ℎ𝑖𝑚. 𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑤𝑎𝑠 𝑖𝑡? 𝐻𝑜𝑤 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑖𝑠 ℎ𝑒 𝑜𝑢𝑡?

𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑐𝑟𝑦, 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑜𝑛𝑐𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛, 𝑟𝑒𝑣𝑒𝑎𝑙𝑖𝑛𝑔 𝐷𝑟. 𝐶ℎ𝑒𝑟𝑟𝑦 𝑤ℎ𝑜 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑑𝑖𝑠ℎ𝑒𝑣𝑒𝑙𝑒𝑑.

"𝐿𝑒𝑡 𝑚𝑒 𝑐ℎ𝑒𝑐𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘, 𝑜𝑘𝑎𝑦?" 𝐷𝑟. 𝐶ℎ𝑒𝑟𝑟𝑦 ℎ𝑒𝑙𝑑 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑞𝑢𝑒𝑒𝑧𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑎 𝑏𝑖𝑡, 𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚.

𝑆ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑐ℎ𝑒𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝐵𝑢𝑖𝑙𝑑'𝑠 𝑣𝑖𝑡𝑎𝑙𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑠𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚 𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑠𝑤𝑒𝑟𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑏𝑦 𝑛𝑜𝑑𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑎𝑑𝑠 𝑎𝑠 𝐵𝑢𝑖𝑙𝑑 𝑐𝑎𝑛'𝑡 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑡𝑎𝑙𝑘. 𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑠ℎ𝑒'𝑠 𝑑𝑜𝑛𝑒, 𝑠ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑚𝑜𝑣𝑒𝑠 𝐵𝑢𝑖𝑙𝑑'𝑠 𝑜𝑥𝑦𝑔𝑒𝑛 𝑚𝑎𝑠𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑒𝑡𝑠 ℎ𝑖𝑚 𝑠𝑖𝑝 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟. 𝑅𝑒𝑙𝑖𝑒𝑓 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝐵𝑢𝑖𝑙𝑑' 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑚𝑎𝑔𝑖𝑐𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑡𝑟𝑎𝑣𝑒𝑙𝑒𝑑 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑑𝑦.

White Tulips and DaisiesWhere stories live. Discover now