Medya: Luna ve Axel'in dövmeleri.
🌙
Gözlerimi kırpıştırdım. Vay canına. Sonunda! İçine girdiğimiz zifiri karanlıktan sonra kendimi böyle harika bir yerde bulmayı beklemiyordum. Etrafta uçuşan minik kelebekler, renk renk çiçekler ve mis gibi havası olan bir ormandı burası. Hala elini tuttuğum ikizime döndüm. Aynı anda o da bana döndü ve ikimiz de çığlığı bastık. Elimi refleksle çektim ama dengemi sağlayamayarak 'pat' diye popomun üstüne düştüm.
"Ah!" Yüzümü buruşturdum. Canım acımıştı.
"Mira. İyi misin?" Kafamı salladım.
"Louis. Bu gerçekten sen misin?" O da kafasını salladı. Dehşet içinde fısıldadım.
"Çok değişiksin." Elini, beni yerden kaldırmak için uzattı.
"Sen de. Gözlerin çok güzel görünüyor Mira." Elini tutup kalktım. Louis'in gözlerinden bir ışıltı geçti. O an fark ettim, göz bebeklerindeki güneş sembollerini. Louis'in de dikkatini benim gözlerim çekmiş olmalıydı ki aynı anda konuştuk.
"Vay canına!"
"Vay canına!" Yüksek sesle kıkırdadım. Bu inanılmazdı! Saçlarımı elime alıp baktım. Onlar da bembeyaz olmuştu.
"Özlemişim sizin bu halinizi kar taneleri."
Abim yanımıza geldi. Arkasından rüyamda gördüğüm puma ve kurt geliyordu. Ağzım açıldı. Hayvanları gören Louis beni hemen arkasına çekti.
"Abi arkanda kurt ve puma var!" Louis'in arkasından çıktım.
"Bir dur Louis ya!" Pumaya ilerledim. Fısıltıyla konuştum.
"Mia?" Puma başını yere değecek kadar eğdi. Kurda döndüm.
"Ve Max?" Kurt da aynı şekilde eğildi. Louis hayret içinde konuşarak yanıma geldi.
"Bu hayvanlar Mia ve Max mi!?"
"Evet Louis." Dedi abim. Ve bana döndü.
"Peki sen nereden anladın Mira?" Kafa karışıklığı içinde ona baktım.
"Onları rüyamda gördüm. Aslında rüyanın içeriğini hatırlamıyorum. Ama onların gördüğüme eminim." Parmağımla ikisini gösterdim.
"İlginç gerçekten, neyse sonra konuşuruz. Tanıştırayım Mia ve Max, onlar sizin erk hayvanlarınız." Puma'nın yanına gittim. O bizim minik Mia'mız, şöyle diyip durma! Sanane be!
"Merhaba Mia." Başını okşadım. Yavaşça doğruldu ve yüzüme doğru kaldırdı kafasını. Boyu neredeyse omzuma kadar geliyordu. Yüzümü yaladı. Elimle ağzını diğer tarafa doğru çevirdim. Ve yüzümü kolumun tersiyle sildim.
"Sen kesinlikle Mia'sın." Dedim homurdanarak.
"Erk hayvanı ne demek abi?" Dedi Louis.
"Sizin ruhsal hayvanlarınız. Aynı zamanda koruyucularınız da sayılırlar."
"Senin de var mı abi?" Bu sefer soruyu soran bendim. Abim tebessüm etti. Elinin üstündeki akrep dövmesini gösterdi önce bize ardından 'tregbe Eliza' dedi (Dönüş Eliza). Elindeki dövme gerçek akrebe dönüştü. Ağzım açık olanları izlerken daha çok şaşıracağım bir şey oldu ve akrep yere atlayarak güzel bir kıza dönüştü. Siyah saçları ve gözleri vardı. Teni bembeyazdı. Ben onu ağzım açık incelerken arkamdan bir ses geldi.
"Bence ben daha güzelim." Kafamı çevirdim. Ve burnumun dibinde mavi gözlü biriyle göz göze geldim. Refleksle çığlık atarak geri kaçtım. Yere düşeceğimi düşünürken biri tarafından kol altlarımdan tutuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayın Varisi
Fantasyİki türün özelliğini maksimum düzeyde gösteren dolunay tarafından kutsanan ikizler. Kral olan babaları gördüğü kehanetle güvenlikleri için Dünya boyutuna saklar. Diğer tarafta Pyreacre'den kovulan ve kovulduğu kara boyut olan Deathfall'da kendine...