Paprsek však byl rychlejší. Harry švihl hůlkou na kůl. Kletby letěly vedle sebe. Harryho obyčejné Wingardium leviosa fulguriter bylo rychlejší a Draco se metr před Avadou vznesl i s kůlem nahoru a zelený paprsek proletěl těsně pod ním.
Harry však nepočítal se silou, kterou vložil do kouzla, a tak když Draco sklouzl z kůlu, který se vznášel pořád výš, dopadl na zem z dobrých pěti metrů. Sesul se k zemi a ani se nehnul.
Mezitím Mordred dokončil svou žízeň po moci. Vypadal, že je mladší minimálně o padesát let. Severus svázal a omráčil oba muže a ukončil Imperio.
Teď stáli s Harrym naproti Mordredovi a metali po něm jednu kletbu za druhou. Ten se však jen smál z plna hrdla, když se všechny kletby rozprskly těsně před ním.
Ani Avada jeho obranným štítem neprošla. Ne nadarmo se říkalo o Orionově medailonku, že učiní z jeho nositele nejsilnějšího čaroděje na světe. I Voldemort by se před Mordredem mohl schovat.
Mordred líně mávl rukou a Harry i Severus najednou letěli na druhý konec jeskyně.
Mordred pohlédl na svého mrtvého syna a rozzuřil se. Pohlédl na Maríu a dával jí to všechno za vinu. To kvůli její tvrdohlavosti je jeho jediný syn po smrti. Udělal k ní dva kroky a namířil jí hůlku přímo do obličeje.
Harry i Severus byli bezmocní, žádná z jejich kleteb, jakkoliv silná se nedostala k Modredovi blíž. Jeho štít kolem něho vsakoval všechny kouzla do sebe.
,,Řekni sbohem ty bezcenná kryso," řekl Maríi a napřáhl ruku.
V tom do něho zezadu něco vrazilo. Překvapením mu vypadla hůlka z ruky, když ho Ben přetočil pod sebe na zem a bušil do něj pěstmi. Pěkně po mudlovsku. Ben svým selským rozumem pochopil, že když se k němu nedostaly ani kletby, tak se s ním vypořádá jako chlap s chlapem, teda čarodějem.
A když slyšel jak říká jeho ženě, že má říct sbohem, neuvažoval a vrhnul se na něj. Orionův medailon z něj sice udělal nejsilnějšího kouzelníka, ne ovšem nijak silně stavěného.
A Ben nebyl žádné tintítko. Byl sice veterinář, ale byl zvyklý chytat malá telata nebo hříbata, když se zrovna narodila, a tak se musel udržovat v neustálé kondici. Jeho pěsti dopadaly na všechny části Mordredova těla, kam jen dosáhl.
Mordred už byl dávno v bezvědomí a jen ležel. Ben neustával a pořád ho mlátil. Když už námahou nemohl ani dýchat, strhl mu medailon z krku a vrátil ho jeho právoplatné majitelce. Jelikož Mordred nebyl jeho majitelem, mohl mu ho Ben bez problému sebrat.
Harry běžel k Dracovi a Severus, konečně mohl Mordreda svázat a pro jistotu ho v bezvědomí ještě omráčil. Postavil se a jen tak pro potěšení si do něj kopl.
María plakala Benovi v náručí. Severus ji zběžně prohlédl a ujistil ho, že je nezraněná, Ben si ji zvednul do náruče a vydal se na cestu ven z jeskyně, kterou si chytře poznačili. Severus cestou sem dělal značky, podle kterých se Ben snadno dostal i s Maríou ven.
Draco na tom byl o něco hůř, než María. Z jeho těla tekla krev z mnoha míst, kde se dýka setkala s jeho kůží. Teď byl po pádu z výšky v bezvědomí a Severus zjistil, že má zlomenou nohu, vykloubené rameno a nalomená tři žebra. Harry se neopovážil ho zvednout ručně. Zvedl ho teda kouzlem a vyrazil za Benem.
Když se ocitli venku, ovanul je příjemný vzduch. Severus dorazil taky a za sebou levitoval tři muže...nijak šetrně. Ani si nevšiml, jak jednomu z nich kus ostrého kamene, trčícího ze země pořezal celá záda a Mordred dokonce slabě zaskřehotal, když jeho hlava prudce narazila do jedné z úzkých stěn chodby při cestě ven. Severus je pustil na zem z výšky, která byla větší než bylo potřeba.
,,Jsem to ale nešika," řekl Severus, když se ještě jednou „omylem,, vznesli a znovu dopadli na zem.
Jelikož na přemístění s tolika lidmi, z toho čtyřmi v bezvědomí se Severus ani Harry necítili, Severus vytvořil přenášedlo v podobě odhozené pet lahve, kterou našel.
Ponořil ruku do jedné z mnoha kapes svého pláště a vytáhl dvě lahvičky. ,,To je povzbuzující lektvar a svalový relaxant," řekl a podal je Maríi. Ben s povděkem přikývl a María je oba na jeden lok vypila. Hned se cítila o něco lépe. Nervy ji stále neposlouchaly po tolika mučících kletbách, tak ji Ben stále podpíral.
Draca se Severus neodvažoval probudit, protože měl tolik řezných ran, že by stejně nevydržel vzhůru, kvůli bolesti. Severus mu tedy vkouzlil do těla stejné lektvary jako Maríi a nechal ho ležet.
Tři muže svázal k sobě, zvedl pet lahev a přišel blíž k ležícímu Dracovi. Mávnul na Bena ať přistoupí blíž. Severus chytil jednou rukou provaz, který držel muže u sebe a druhou držel přenášedlo. Harry si pozvedl Draca víc do náruče a chytil se petky. Ben pochopil co se od něj čeká a dotkl se rovněž přenášedla i s Maríou v náručí.
Severus napočítal do tří a za chvíli se objevili rovnou na ošetřovně. Protože Severus jakožto ředitel školy má jistá privilegia, jak vždy s radostí říkával Brumbál.
Poppy a Hermiona se k nim hned rozběhly. Hermiona nechala oba kluky v lese s kentaury s prosbou, aby je pohlídali i přes noc, s čímž nadšeně souhlasili kentauři i kluci a běžela na ošetřovnu. Teď již drtila svého muže v náručí a nepokrytě mu štkala do prsou.
María od sebe Poppy posunky odehnala, že je jakž takž v pořádku. Harry nasměroval Poppy rovnou k Dracovi. Mávala nad ním hůlkou, aby zjistila škody.
Trvalo jí asi minutku, než mu spravila zlomenou nohu, vykloubené rameno a nalomená žebra. Ukázala Harrymu, jak nejlépe zacelit ránu a pokynula mu ať pokračuje, protože jich měl po celém těle opravdu mnoho. Když usoudila, že to Harrymu jde, nechala ho pracovat a přesunula se zpět k Maríi.
Když zjistila, že jí již Severus dal svalový relaxant, který je nejlepší na následky mučících kleteb, usoudila, že víc pro ni udělat nemůže. Dala jí jen doušek bezesného spánku a chvilku ji sledovala, než usne. Benovi spravila nateklé klouby na rukách a po ujištění, že o děti je postaráno, mu dala rovněž bezesný spánek. Přisunula mu postel k Maríi, a když usnul, zatáhla za nimi závěsy.
Severusovi a Harrymu naordinovala pouze sprchu, protože se až na pár modřin zdáli nezranění.
Když se otočila ke třem svázaným mužům, Severus ji zastavil. ,,Ne Poppy, na ně kouzly neplýtvej. Hned zavolám bystrozory a postarám se o to, aby tenhle šmejd," ukázal na Mordreda, ,,dostal minimálně mozkomorův polibek." Vzal Hermionu za ruku, mávnul hůlkou na trojici a odešli do ředitelny, aby mohli kontaktovat ministerstvo.
Poppy souhlasila, aby Harry použil koupelnu na ošetřovně, protože se odmítal od Draca vzdálit. Když vylezl ze sprchy čistý jak křišťál, zvětšil Dracovu postel, lehnul si za něj a přitiskl si ho, co nejopatrněji na hrudník. Bylo mu úplně jedno, jaká část dne zrovna byla, ale všichni spali až do rána.
ČTEŠ
Vedlejší účinky rituálu aneb když se něco posere...
ФэнтезиBradavický ředitel Severus Snape nemůže dlouho najít profesora lektvarů, a proto je více než spokojen, když mu přijde dopis od kmotřence s prosbou o praxi ve výuce lektvarů. Harry, který učí Létání, už však tak spokojen není. Harry najde svou vzdále...