26.

27 5 2
                                    

Harry a Draco zrovna seděli před krbem na svých oblíbených křeslech, když se v krbu objevila hlava Poppy, aby jim řekla, že zítra ráno je oba očekává na ošetřovně. Oba svorně přikývli.

Draco vypadal unaveně. Nic neříkali, jen se dívali do ohně a přemýšleli, když najednou promluvil: ,,Harry?"

Harry se zarazil, hned jak ho Draco oslovil, protože mu málokdy říkal jménem. Hned zpozorněl a tušil, že se mu nebude líbit, co mu chce Draco sdělit.

,,Hmmmm?" odpověděl Harry.

,,Jen jsem chtěl...chtěl jsem ti...sakra práce. Jen jsem ti chtěl poděkovat, že jste nás našli."

Harry se začal usmívat, jak se Draco snažil vymáčknout se sebe své díky.

,,Nemáš zač," řekl Harry, stále se usmívajíc.

,,Samozřejmě, že to bylo zcela zbytečné. Měl jsem totiž situaci plně pod kontrolou. Zrovna jsem se chystal situaci obrátit ve svůj prospěch, když ses do toho vložil a celou akci mi překazil," prohlásil Draco hrdě.

,,Samozřejmě," odvětil Harry. ,,Přivázaný k tomu kůlu, to vypadalo, že přesně víš co dělat. Promiň, že jsem se ti tak hrubě vložil do tvého brilantního plánu."

,,V pořádku. Omluva přijata," Draco se podíval Harrymu do očí a oba najednou se rozesmáli.

Když se uklidnili, Draco se pomalu ze svého křesla svezl na zem a kleknul si před Harryho. ,,Mám jeden nápad, jak bych ti mohl pořádně poděkovat."

Narovnal se v kleku a sjel svýma rukama na Harryho kolena, aby mu je pomalu odtáhl od sebe. Harry zadržel dech a nedočkavě vyčkával co má v plánu Draco udělat. Ten nesnesitelně pomalu položil dlaně na Harryho stehna a sjel rukama až ke kotníkům. Zvedl mu nohu a pomalu mu sundal botu i s ponožkou. Harry slastně zaklonil hlavu.

Draco mu mezitím povytáhl kalhoty nad kotník. ,,Udělám ti masáž nohou," a začal se hlasitě smát, když se na něho Harry zlostně podíval. Draco ještě stále klečel na podlaze a svíjel se smíchy, když Harry uraženě oddupal do ložnice a teatrálně za sebou prásknul dveřmi.

Když se střídali ve sprše Harry stále házel na Draca nasupený pohled a ten se pokaždé jen zašklebil. Když si Draco lehal do postele, Harry se posunul co nejdál od něj. Draco se k němu přitulil a dvakrát byl odhozen na druhou stranu postele. Draco na něho skočil a povalil ho pod sebe. Harry už to nevydržel a začal se taky smát. Po chvilce usmiřujícího líbání, oba usoudili, že jsou unaveni, a tak usnuli. Ruce propletené před sebou, tvářemi k sobě.

Ráno cestou na ošetřovnu se dobře bavili, když viděli v chodbě před sebou běžet Martina. Za ním se hnal Daniel a za nimi mířil světle modrý paprsek kouzla a vzápětí jim do zorného pole vkročila i Molly s napřaženou hůlkou. Oba chlapci zůstali stát a vztekali se, že to neplatí. ,,Molly takhle se hoňka nehlaje. Nemužeš kouzlit. Musíš nas chytit rukama ne kouzlem."

,,Ale vy jste mnohem mladší a rychlejší než já, takže bych měla mít jisté výhody. A teď, alou na snídani." Propustila je z neviditelného sevření a oba se rozběhli do Velké síně.

,,U Merlinových vousů, to jsou teda dárečky" ulevila si směrem k Dracovi a Harrymu a zamířila rovnou za klukama na snídani.

Na ošetřovnu vešli bok po boku. Sotva se pozdravili s Hermionou a dali pusu na čelíčko Bety, už kolem nich běhala Poppy s hůlkou.

,,Tak pánové, včera jsem to ještě nevěděla jistě, ale dneska už jsem si jistá. Slavnostně vám oznamuji, že již nejste pod vlivem žádného kouzla. Stejně jako já s Minervou a Severus s Hermionou. Jste volní."

Vedlejší účinky rituálu aneb když se něco posere...Kde žijí příběhy. Začni objevovat