2

21 3 0
                                    


Eve gelir gelmez Evan kendini yatağa atdı. Çok yorulmuşdu. Hem dersler, hem üniversitedeki zorba çocuklar, hem de hayat çok yoruyordu genç çocuğu. Gün çok uzun geliyordu ona. Zaman geçmek bilmiyordu resmen. Soğuk bir duşun ardından bir kaç saat dinlendi. Ardından derslerinin bir kısmını bitirib akşam üstü olunca dışarı çıktı. Temiz hava iyi geliyordu ona. Ama genellikle hayatını sorgulayarak geçiriyordu gününü

'neden hala yaşıyorum? Ne yapıcam ben? Bütün ömrüm böylemi geçicek? Hiçmi sevilmeyeceğim?'

Kendine sürekli sorduğu, ama asla bir cevab alamadığı sorulardı bunlar. İnsanlar üniversite hayatına atılınca genelde daha fazla eğlenir, yeni deneyimler kazanır, arkadaş çevresi artar. Evan bunların hiç birini yaşamadı. Tabi kazandığı iki arkadaş dışında yani. Genç çocuğa göre üniversitedeki eğlencesi Amy ve Chris'le birlikte takılmak, kazandığı yeni deneyim Lucas ve arkadaşlarının atdığı dayaklardı. En çok karnına yediği tekmeler canını yakıyordu.

Üniversite hocalarına gelirsek. Evan'nın bu denli deil ama zorbalığa maruz kaldığını elbetde biliyorlardı. Ama Lucas ne yapar, eder paçayı sıyırmayı başarıyordu. 'Arkadaşız. Sadece şakalaşıyoruz.' klişeydi bu cümle artık ama hocaları hep bunu yutardı. Yada belkide öyle davranırlardı. Evan her şeyin elbet farkındaydı. Ama onlara karşı gelemiyordu. Cılız bir bedeni vardı. Kol gücüde çok zayıfdı. Evan hayatı boyu bu şekilde yaşayacağını kabullenmişdi.

Elleri kapşonlusunun cebinde, yere bakarak beynindeki bu düşünceler içinde ilerliyordu genc çocuk.

"Ooo. Kimleri görüyorum."

Önündeki kişinin kim olduğunu tahmin etmek Evan için zor deildi. Kendini resmen sokakların kralı gibi görüyordu Lucas. Ve aynı zamanda üniversiteninde. Her zamanki gibi yine takmadı. Yolunu ilerkemek için yanlarından geçib gidecekken Lucas'ın arkadaşları etrafını sardı gencin.

"Uğraşmayın benimle."

"Ne o katil çırağı? Cebinden aniden bıçağını çıkarıb bizemi saplayacaksın? Ah bak şimdi etkilendim."

Yine takmadı bunları. Sonuçta artık alışıktı. Sahi niye alışıktı? Neden hiç kaderini değiştirmek için uğraşmadı? Neden onlara haddini bildirmek için bir cesaret gösteremiyor?

"Arayalım bakalım üstünü. O zaman inanırız bak"

Lucas'ın komutuyla diğerleri gence yaklaşıb onu döverek üstündeki kapşonluyu çıkarmaya, ceplerini karışdırmaya başladılar. Cebinde olan bir kaç doları alıb Lucas'a uzatdılar. E tabi Lucas'da oda bu olanları izlerken ayrı bir zevk alıyordu.

"Ciddimisin sen? Tüm paran bumu yani? Katil abin gününü gün ederken sana hiç para göndermiyormu? Onu bazen görüyorum. Adamları falan da var, lüks arbasıda. E baya parası var bu herifin. Neden abiciğinden para dilenmiyorsun?"

"Seni ilgilendirmez. P-paramı geri ver."

"Yalvarırsan belki veririm. Hadi yalvar bakalım"

Diğer gençler Evan'ın kollarından ve belinden itdirerek onu Lucas'ın ayaklarının önünde eğdiler. Ayağını genç çocuğun belinden basdıran Lucas işte şu an gerçekten kendini kral gibi hiss ediyordu. Ama Evan asla bunu yapmayacaktı. Evet zayıfdı, kolgücü yoktu ama asla yalvarmayacaktı. Parası onun için önemliydi tabiki. Yurt ay sonu bazen Evan'a para gönderir ona küçük bile olsa yardımda bulunurdu. Ve gençde bunu düzgünce kullanırdı. Şu an elinde kalan son parası bile olsa bunun için yalvarmayacaktı. Diğerleri onun yalvarmasını sabırsızlıkla beklerken çoktan telefonlarını hazırlamışdı bile. Zaten yarın üniversitede bununla alay konusu olacaktı. Daha fazla küçük düşürülmek istemedi. Ve ayrıca yalvararak gururunuda alçaltamazdı.

"Hadisene. Yalvar. Bakın akıllanmıyorki bu. Off kanet pislik seni."

Gencin kafasını yerden kaldırıb yüzüne bir kaç yumruk çaktı. Diğerleride her bir saniyesini kayda almayı ihmal etmediler tabi. Yarın onlar için yeni bir alay konusu olucaktı sonuçta 'katil çırağı ayaklarıma kapandı' diye.

Aniden kafasında hiss etdiği darbeyle acıyla yüzünü buruşdurdu. Önünde bir ayakkabı vardı. Karşıya baktığındaysa şoktan gözleri az daha yerinden fırlayacaktı.

"Getir bakalım ayakkabımı"

Yerden hızlıca ayakkabıyı alıb yanına geldi ve önüne koydu. Burdaydı. Tam karşısındaydı Drew. Eli ayağına dolaşdı. Ne yapacağını şaşırdı. Yüzüne yediği sert yumrukla yere serildi.

Little ExperimentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin