Bal kız×Chriss
Bal kız
.Chriss
?Bal kız
Abi diyor
Sevmek diyor
Sarılmak diyor
Ev diyor
Yemek diyorChriss
.........Bal kız
Her şeyi biliyor. Abisinin nasıl biri olduğunu yani. Nediye böyle övünerek anlatıyor?
Yemeğine zehir falan katmamışdır dimi?Chriss
↪️Her şeyi biliyor. Abisinin nasıl biri olduğunu yani. Nediye böyle övünerek anlatıyor?
Cidden ya. Ne diye bu kdr rahat?↪️Yemeğine zehir falan katmamışdır dimi?
Yokyaa. Abartma. Öyle olsa şimdiye bir şeyi olurdu. Hem bu nasıl geri dairesine geldi?Bal kız
Bilmiyorum.
Off grupa yazıyor.
Şüphelenecek. Düzgünce anlat şunaChriss
Ben niye diyorumm??
Sen desen?... 🤲🤗Bal kız
Korkuyormusun? 😑
(Görüldü)DOMATES, BİBER, PATLICAN
.
.
99+mesajEvan
Fjdkf
Bdksmfk
Nndnd
Nj
Dr
RrEmy
Olm ne yapıyorsun?(Chris yazıyor...)
Evan
Nereye gitdiniz ikiniz birden?
Bir şey anlatıyorum burda!
Ayıp deilmi!
Saygısız pislikler!Chris
LAN UTANMIYORMUSUN SEN? O HERİFİ BİLMİYORMUSUN BE! PSİKOPATIN TEKİ! NE DİYE EVİNE GİTMEĞE RAZI OLDUN? YA SENİ KESSEYDİ? YA YEMEĞİNE FARE İLACI KATSAYDI?
YA BİZ EVAN'SIZ KALSAYDIK?!
BİBERSİZ TOMATES VE PATLICANMI OLUR?😭Emy
😐🤦♀️Evan
Ne diyorsun lan?
Saçma sapan konuşma!
Ayrıca yemeğimde gayet güzeldi. Bana ramyeon yapmışdı. Çokda lezzetliydi
İnsan etini saymazsak/Emy
Mlsf Chris haklı Evo.
Her ne kadar abin olsada o bir katil.
Kitablarda okumuşdum. Katillerde gram sevgi duygusu olmazmış.
Lütfen fazla güvenme ona.
Senin için diyoruzEvan
Karışmayın işime!
Öldürmek gibi bir düşüncesi olsaydı orda yapardı bunu. Ayrıca evide derli-düzenliydi.
Siyah mobilyalı, beyaz döşemeli gayet de ferah bir evi vardı. Beni oraya davet etdiyse demekki bana değer veriyor.Chris
Offf kime ne anlatıyorsak😑(Evan çevrimdışı...)
Emy
Uyarmadı deme Evo. Senin iyiliğin için diyoruz biz. Ben senin yerine olsam o adamla görüşmektense Lucas'dan dayak yemeği tercih ederdim.
Ve ayrıca gece-gece evden çıkma!
Her neyse. Yarın okulda görüşürüz.(Evan çevrimiçi...)
Chris
Görüşürüz gülüm/
Bye knk👋
(Görüldü)*****
Yorgun-argın derse gelmeği başaran genç kapıyı tıklatıb içeri girdi. Derslerinin bir kısmı geceye kaldığı için doğru dürüst uyuyamamışdı bile.
"Evan? Tam 20 dakika geciktin! Halbuki evinde uzak deil. Hayırdır? Günleri falanmı karışdırdın?"
"Üzgünüm efendim. Dersler yüzünden biraz geç uyudum. Bir daha tekrarlanmaz"
Bayan Liya anlayışla karşılayıb gencin yerine oturmasını söyledi ve derse kaldığı yerden devam etdi. Evan Emy'nin yanına oturub yorgunca gözlerini ovdu. Emy onun bu görüntüsüne gülümseyerek kısık sesle konuşdu.
"Erkenden bitirirdin derslerini. Şu olanlar yüzünden derslerinden ve de notlarından olacaksın."
"Ne alaka? Sadece yarısını geç saate bırakmışdım. O yüzden!"
Chris'de arka sıradan öne eğilerek konuşmaya katıldı.
"Baksanıza. Lucas gelmemiş."
Genç çocuk sınıfa gözlerini gezdirdi. Gerçektende yoktu. Derslerine önem vermese bile sırf Evan'ı zorbalamak için erkenden gelirdi derse. Gencin yüzünde tebessüm yarandı. 'Korktular. Abimden korktular. Bana zarar vermezler artık' Mutluydu. Gerçektende abisi sayesinde artık daha rahat ola bileceğine inanıyordu.
"Gördünüzmü? Demişdim size. Şimdi bir daha bana bulaşamazlar. Abim beni kurtardı diyorum inanmıyorsunuz!"
Emy ve Chris kısa bir bakışmanın, hocanında uyarısından sonra oflayarak derse döndüler. Genç ikili Evan için fazlasıyla endişeleniyordu. Ona bir şey olsun istemiyorlardı. Ama Evan ters biriydi. Genelde asla kimseyi dinlemez, başına buyruk haraketler ederdi. Ve böylece başıda türlü-türlü belalardan da kurtulmazdı.
Abisine olan boş inancı yüzünden kendisinin artık güvende olduğunu düşünüyordu. Lucas'ın ve okulun onu bir daha rahatsız etmeyeceğine inanıyordu. E sonuçda bu günde derse gelmemişdi. Buda içindeki o boş inancın büyümesine ve belkide ileride sebebsiz egolanmasına, daha çok zarar görmesine sebeb olucaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Experiment
Novela JuvenilSeni ölürmeyeceğim, ama yaşatmayacağımda. Artık benim küçük denek faremsin...