Genç çocuk dilini yutmuşdu resmen. Ne söyleyeceğini bilemedi. 'Benim hakkımda çok şeymi biliyor? Ne gibi?' diye düşünmeden edemedi. Üzülmelimiydi? Yoksa tam tersimi? Evan üniversitede olduğu gibi günlük hayatındada bazı saldırılara, zorbalıklara maruz kalıyorduya. Lucas ve çetesi sayesinde. Asla rahat bırakmazlardı onu. Ve abisinin böyle söylemesi onu bir nebze mutlu etmişdi işte. 'Seviyor hala beni. Gözüme görünmeden bile olsa yanımda oluyor. Beni koruyor.'
Ama işte böyle olumlu şeyler düşündükten sonra hemen o düşünceler aklından silinir, yerini yine o olumsuz, onu üzecek gerçekler yer alırdı. Beyninde yer edinmiş o gerçeklik sürekli Evan'a 'kenine gel. O bir psikopat. Neden seni korusun? Neden seni düşünsün? Seni manipule ediyordur belkide. Kanma ona' diye uyarıyordu. Ama sorunda buydu işte. Genç çocuk bu gerçeklere inanmak istemiyordu. Belkide hala içinde bir yerlerde iyilik vardır. Sonuçta üvey bile olsa abi kardeşlerdi dimi?
"Ben... Gitsem iyi olur. Teşekkür ederim. Yardımın ve yemek için."
"Dedimya seni korumak için falan yapmadım. Her neyse git hadi. Dikkatli ol."
Gitmesine izin vermişdi. Evan düşüncelerinde yanılmıyordu. İçten-içe çok sevinçliydi. Onu bir kurban olarak görmüyordu. Görseydi ona bu kadar kibar olmazdı dimi? Gecç çocuğu şuracıkta öldürürdü. Hem dikkatli gitmesinide söylemişdi. 'Beni önemsiyor. Soğuk görünümü yüzünden her kes ona kötü diye bilir, ama beni hala seviyor. Hem gitmemede izin verdi.'
"Şey.. Seni özlediğim zaman yanına gele bilirmiyim? Y-yardıma ihtiyacım olduğunda paki? Seni arıya bilirmiyim?"
Umut doluydu hala içi. En derinlerinde onu seven bir kalp var diye umuyordu. Boş hayallere kapılıyordu işte. Ama farkında deildi. Sadece sevildiğini hiss ediyordu. Tabi buda ondan alacağı cevaba bağlıydı. Drew önce önündeki cılız bedeni süzdü. Sonra hafif gülümseme sundu gence.
"Hı hım. İstediğin zaman gel. Zırt-pırt arama ama beni."
Aldığı cevabın verdiği mutlulukla abisine kocaman gülümsedi ve yaklaşıb, hiç tereddüt etmeden boynuna sarıldı. İşte şimdi güveni kırılmış hiss etmiyordu. İçindeki gerçeklik adlandırdığımız duygu yalancı çıkmışdı Evan için. Artık asla onu dinlemeyecekti.
"Teşekkür ederim abi. Çok teşekkür ederim. Söz seni rahatsız etmem."
Drew cılız bedeni iterek kendinden uzaklaşdırdı ve üstünü düzeltdi. Tabi genç çocuk şu an o kadar mutluydu ki, bu kaba harakete bile takmadı.
*****
Evinin yolunu tutan genç içinde sevinç çığlıkları atarak ilerliyordu sokakları. Mutluydu. Hemde fazlasıyla. Korkusu bir nebze olsun azalmışdı. Daha bir kaç saat önceye kadar geçtiği bu karanlık yollar onu fazla ürkütmüyordu.Sahi neden bu kadar mutluydu? Sadece 'gele bilirsin' dedi. Neden bu kadar neşelendi? Sonuçda onu sevdiğini söylememişdi ona. Canım kardeşim falanda dememişdi. Ama Evan bunları demiş kadar mutluydu işte.
Belkide mutluluğunun en başlıca nedeni Lucas'dı. Drew her ne kadar itiraz etsede Lucas ve arkadaşları onun Evan'ı kurtardığını sanıyordu. 'Benimle uğraşmazlar artık. Daha demin korkak gibi nasılda kaçtılar.' bu düşüncelerle kendine teselli buluyordu.
Güvenli bir şekilde eve varır varmaz kendini yatağa atdı. Hemen telefonunu alıb arkadaş grupuna yazmaya başladı. Olan biteni Emy ve Chris'e anlatmak için çok sabırsızdı.
DOMATES, BİBER, PATLICANEvan
Acil buraya toplanın!!!
Heeeey!!!
ALO KİME DİYORUUUMM!!!(Görüntülü arama)
Lan şeref yoksulları!!!
@/chris
@/emy
(22:30)Chris
Oha lan noluyor?
(22:33)Emy
Ne güzel uyuyordum beEvan
Ne uykusuya?
Uyunurmu şimdi?
Bşr şy anlatwcam sizw.Chris
Aha kıybet geliyooo. Anlat gözümün nuru.Emy
Iyyy...Evan
Malmısın lan?
Konu benim.
Ben ben!Emy
Tamam uzatma anlat ne oldu?Evan
Bu gün hava almak için dışarı çıkmışdım ben.
Sonra Lucas'ları gördüm.
(Biraz dayak yedim)
NeyseEvan yazıyor....
Chris
Allah affetsin güldüm. KDJSKDKSNDKSNDLMS
Olum dayak yemediğin gün kalmadı lan yeto!
İyice dayak arsızı oldun be.Emy
Oha patlıcan çok ayıp!
İzin verde anlatsın çocuk!Chris
Tamam gülüm/
Tamam🥰
Anlat EvoEvan
....
Evan yazıyor....↪️Allah affetsin güldüm. KDJSKDKSNDKSNDLMS
Olum dayak yemediğin gün kalmadı lan yeto!
İyice dayak arsızı oldun be.
Şerro.
Her neyse! Sonra abim geldi.Chris ve Emy yazıyor....
Evan
İşte beni kurtardı onlardan
Sonra onun evine gitdim. Kendisi davet etdi
Yemek ikram etdi falan💅Emy
Kurtardı derken?Chris
Evo tam parçamısın şu an?
Her yerin yerinde dimi?Evan
Evet tam parçayım ve evet kurtardı?
Ne var bunda pardon?
Nesine şaşırdınızki?
Abimya sonuçta?Emy
Abimya sonuçta?↩️
Katilya sonuçta?Chris
Biberim... Yardıma ihtiyacın varsa orta
Parmağını kaldır. Bak susman için seni
Tehtid etmiş ola bilir.Evan
Saçmalamayın be!
Hem istediğim zaman ona gide bileceğimi de
Söyledi.
Seviyor beni.
Sarıldıkta hem.😌Emy
...Chris
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Experiment
Teen FictionSeni ölürmeyeceğim, ama yaşatmayacağımda. Artık benim küçük denek faremsin...