1.

220 15 0
                                    

Kaç zamandır bu gemide kalıyorum bilmiyorum bir süre sonra saymayı bırakmıştım. Ülkeler arası mal ya da zengin iş adamlarını taşıyan bir gemi idi bense burada sadece ekmek parası için çalışan sıradan bir insandım. Yerleri siler, yemek hazırlar ve zengin iş adamları ile ilgileniyordum. Uzun zamandır bu gemide yaşıyordum karnım pek doymasa da bir şekilde burada hayatım devam ediyordu.  Bu zamanda dışarıda iş bulmak pek kolay olmazdı hep pis işler dönerdi özellikle benim gibi fakirseniz bu pis işlerin içinden geldiniz demektir. Zor bela bulduğum bu işte yine yerleri siliyordum her zaman olduğu gibi neredeyse bitmek üzere olan odaya baktım derin bir nefes aldım bütün günümü alan bu iş sonunda bitmişti. Yer bezi niyetine kullanılan eski parçalanan kıyafeti elime aldım kovanın içine atıp ağrıyan belime rağmen dışarı çıkarmayı başarmıştım pis suyu öylece denize döküp kovayı rastgele bir yere koydum biraz oturup dinlenmem lazımdı.

-Atilla.

Birisinin bana seslendiğini duyunca istemeye istemeye ayağa kalktım.
Seslenen kişi kaptanın sağ kolu idi.

-Buyrun efendim.

-Yeni kaptan gelecek bugün odasını temizle.

-Peki efendim.

Rastgele fırlattığım kovayı alıp iple denize sarkıttım su dolunca geri yukarı çektim içersine azıcık sabun ekledikten sonra kaptanların kaldığı odaya ilerledim çok dağınık olmadığı için şanslıydım kolları sıvayıp bir yerden temizliğe başladım.

Kan ter içinde kalmıştım temiz olsa da epeyce büyüktü oda. Kovayı sürükleyerek dışarı çıkardım hava çoktan kararmıştı ve kaptanı alacağımız limana çok yaklaşmıştık.

-Atilla.

Tekrar duyduğum sinir bozucu sesle içimden küfürler savurarak yanına gittim.

-Buyrun efendim.

-Yeni kaptan ile sen ilgileneceksin ne isterse yerine getir kendisi oldukça sert bir kişiliğe sahiptir bir dediğini ikiletme ne derse anında yerine getir.

-Peki efendim.

-Şimdi git yıkan temizlen kendisi oldukça titizdir.

-Peki efendim.

Denizden bir kaç kova su çekip banyo yapmak için ısıtmaya başladım banyo yapmamız için normal su olmadığı için deniz suyundan yapardık. Isınan suyu azıcık normal su ile karıştırıp hızla banyo yapmıştım üzerime temiz kıyafetlerimden birisini geçirip dışarı çıktım çoktan limana gelmiştik. Diğerlerinin sıraya geçtiğini görünce bende sıraya geçmiştim.

-Atilla.

Sağ kolun sesini duyunca hızla yanına gittim.

-Buyrun efendim.

-Sen burda benimle dur.

-Peki efendim.

Sağ kolun yanında hazır olda beklemeye başladım sinir bozucu bir sessizlik hakim idi.

Geminin habercisi koşarak yanımıza gelmişti.

-Geliyor geliyor yeni kaptan geliyor.

Haberci gemi ile ilgili önemli şeyleri söylemekle yetkili kişi idi.

Karnıma ağrı girmeye başlamıştı muhtemelen stresten kaynaklanan bişey di.

Basım önümde eğik beklerken sağ kolum sesiyle başımı kaldırdım devasa bir adam karşımda duruyordu.

-Aman efendim hoş geldiniz gemiye  sefalar getirdiniz.

Adam sadece başını eğmişti ilerlemeye başlayınca bana bakmıştı simsiyah gözleri gözlerime değince hızla bakışlarımı kaçırıp yere bakmaya başladım hala bana baktığını hissediyordum.

-Şöyle gelin efendim sizi odanıza götüreyim.

Önden ilerleyip sanki daha önce bu gemide kalmış gibi odasını rahatlıkla bulmuştu.

-Atilla.

-Evet efendim.

-Kaptanın eşyalarını odasına taşı ve bir isteği olup olmadığını sor hadi.

-Peki efendim.

Sertçe yutkunup bavulları sıkıca kavradım odanın kapısına gelince öylece durmaya başladım bir müddet sonra cesaretimi topladım ve kapıyı çaldım.

-Gel.

Gelen kalın ve sert sesle yutkundum.
Titreyen ellerimle kapıyı zor bela açtım içeriye girip çalışma masasında bir şeyler yazan adama baktım henüz bana bakmamıştı.

-Eşyalarınızı getirdim.

Yazdığı şeyi bırakıp bana dönmüştü siyah gözleri yine üzerimdeydi. Hiç bir şey söylemeden öylece bakıyordu bakışları beni istemsizce geriyor ve korkutuyordu.

-Bir isteğiniz var mı?.

Kağıtlara bakmıştı.

-Okuma yazma biliyor musun?.

-Evet efendim.

-Peki gel bakalım bana yardım et.

Başımı sallayıp yanına ilerledim oturacak sandalye olmadığı için ayakta beklemeye başladım.

-Efendim ben bir sandalye getireyim.

Bakışları tekrar bana dönmüştü çok derin bakıyordu. Başını sallayınca hızla odadan çıktım kalbim çok hızlı atıyordu bu adam da bir şey vardı beni çok geriyordu. Sandalyeyi alıp tekrar odaya dönmüştüm yazdığı metinleri düzenlememi istemişti onun dışında benimle neredeyse hiç muhabbet etmemiş yaptığı işine odaklanmıştı.














Merhabalar yeni bir kitapla geldim umarım bu kitabımı seversiniz.

Eski zamanlarda geçen bir kitap olacak pek bir bilgim yok lakin elimden geldiği kadarıyla yazmaya çalışacağım bazı kusurlar ve hatalar varsa özür dilerim şimdiden.💖

GÖNLÜMÜN KAPTANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin