Hyunjin'in ağzından
Dün gece Felix'le hayatımın en güzel gecesini geçirmiştim. Kollarımın arasında uyuya kalmıştı.
Korktuğu için sürekli yerinden sıçrayıp bana daha çok sokuluyordu. Bende her fırsatta onun beline daha sıkı sarılıyordum. Çok yorulmuş olmalıydı. Bütün gece o uyurken onu izlemiştim. Melek gibi gözüküyordu.
Uyurken farketmeden bacağını üstüme atmıştı ama ben bu durumdan çok memnundum. Bacağından onu kavrayıp daha rahat bir pozisyon almasını sağlamıştım. Bir daha böyle bir şans yakalayamayacağım aklıma her gelişinde onu daha çok kendime çekip bacağını daha sıkı kavrıyordum. O uyanıkken bunu yapamazdım.
Felix'e karşı hislerimin sadece bir öğrenciye beslediğim şevkat olduğunu artık kabullenmiyordum. Onu her gördüğümde sarılmaktan daha fazlasını yapmak istiyordum.
Artık Felix'ten hoşlandığımı kabul ediyorum. İsyan etmeyecektim. Ne kadar bir öğrencime karşı böyle bir his beslemek doğru olmasa da yapacak birşey yoktu. Kendimden saklanamazdım.
Bu düşüncelere dalmışken birden gözlerime bir ağırlık çöktü ve bende uyuya kaldım.
Yaklaşık 10 dakika sonra cebimdeki telefonumun titremesiyle gözlerimi açtım. Felix hala bacağını üstüme atmış uyuyordu. Minho'nun aradığını görünce saate baktım. Eve gelmiş ve Felix'i merak etmiş olmalıydı.
Telefonu cevaplayıp olanları anlatınca Felix'in eve gelmesini söyledi. Bende onu onaylayıp telefonu kapatmıştım. Yan tarafıma döndüğümde bebeğimin gözlerini açmaya çalıştığını görmüştüm. Tanrım.
Abisinin aradığını söyleyince panik oldu ve hemen kalktı. Bir insanın panik halleri bile bu kadar tatlı olabilir miydi?
Hemen ayakkabılarını giydi ve benimle vedalaştı. Tatlı tatlı el sallayınca tatlılık krizine girmiştim.
Tam gidecekken kolunu tuttum ve kendime çekip göğsüme yapıştırdım. Ellerimle belini sımsıkı tuttum. Onunda elleri omuzlarıma çıkmıştı. Ne olduğunu anlamadığı için kafasını kaldırıp bana baktı. Masumiyeti beni delirtecekti. Yavru kedi gibi bakıyordu.
Kulağına yaklaşıp fısıldayınca biraz kasıldı. Daha sonra söylediğim şeyi onayladığı için kafasını salladı. Bu hareketiyle yanağı burnuma sürttü. Kokusu başımı döndürüyordu. Gözlerimi kapatıp içime çektim.
Hazır yanağı buradayken ısırmak istiyordum ama benden uzaklaşabilirdi. Yine burnuma hücum eden kokusuyla birlikte bunları düşünmek istemeyip boynuna içten bir öpücük kondurdum.
Felix tam o sırada beni itip kendi dairesine girdi. Bense arkasından sırıtıyordum. Utanmıştı.
Benimse aklımda sadece bir cümle vardı.
Eninde sonunda, ne olursa olsun benim olacaksın Lee Felix...
🎹🐥🎹
Abovv Hyunjin abayi yakmışşş
Neyse nasılsınız fic nasıl gidiyoo bence olacak gibi heeBuraya Snapchat hesabımı birakcam istek atarsanız takip ederimm
@aysenazcubukcu
Karim her zamankinden gibi muhteşem otesiii
Byyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pianist - Hyunlix
Fanfiction‼️Devam ediyor‼️ Hyunjin'e piyano dersine gelen Felix ve ona ilgi duymaya başlayan Hyunjin... SemeHyun UkeLix FemLix Yan shipleri henüz belirlemedim zaten daha çok hyunlix'in üstünde durucam. Smut kesinlikle olacaktır🤭