פרק 7 - אוסטין

10 4 1
                                    

“People hearing without listening” - The sound of silence

השעון המעורר צלצל גורם לי לגנוח בתסכול, הושטתי יד לשידה שליד המיטה שלי ולקחתי את הטלפון שלי אחרי שהתמתחתי והתיישבתי על המיטה, פתחתי את הטלפון והשעון על צג הטלפון סימן שכבר 6:30 מה שאומר שהייתי צריך לקום ולהתארגן לעוד יום של עבודה, קיללתי בליבי על העובדה שגם את היום הזה אני עומד להעביר על ארבע שעות שינה והכרחתי את עצמי לקום מהמיטה, גורר את עצמי למקלחת שיש לי בחדר ומנצל את שעת הבוקר השקטה שיש לי בשביל להתקלח.

הרגשתי את גופי נרגע כשהמים החמים פגעו בגופי, אין דבר שאני אוהב יותר ממקלחות בוקר. יש משהו כמעט תרפי בלפתוח את הבוקר בלשטוף ממך את כל מה שעברת ביום שלפני, לעכל את כל מה שלא הספקת לעכל ולהתחיל את היום כשאתה נקי. 
אין כמעט יום שאני לא פותח במקלחת, גם אם זאת רק שטיפה קצרה.

אני מרטיב את גופי ומתחיל להעביר בראשי את מה שיש לי לעשות היום, אני צריך לכתוב קטע אחרון לפסקול של סרט שאנחנו עוברים עליו בחודשים האחרונים, להקליט עם א-רוק פסקול שכתבתי לפרסומת חדשה לחברת פרסום שאנחנו עובדים איתה כבר קרוב לשנתיים, אני וסופיה צריכים לשבת בשביל שתספר לי על החזון שלה לסרט מבחינה מוזיקלית ובערב יש לי לימודי פסיכולוגיה כמו בכל יום שני.
אני מקווה להצליח להשכיל מנוחת צהריים קלה בין המטלות כי אני לא בטוח איך אצליח לתפקד על ארבע שעות שינה.

המחשבה על העבודה שיש לי לעשות עם סופיה היום החזירה אותי לשיחה הלילית שהייתה לנו על החוף, הרבה זמן לא היה לי קל כל כך לדבר עם מישהי כמו שהיה לי קל לדבר איתה. השיחה הייתה יחסית קצרה ולא הכילה הרבה אבל היא נשארה במחשבותיי לאורך כל הלילה, הדרך בה היא הסתכלה על העולם סיקרנה אותי יותר משאני יכול להסביר והמבט האפל והשבור שנשקף מעיניה היפות מעורר את הצד המגונן והסקרן בתוכי, השתוקקתי להכיר אותה, להכיר את האפלה שבתוכה. השתוקקתי להישאב לאפלה הזאת כי ידעתי שאוכל להכיל אותה, אפלה יכולה להכיל אפלה.

ידי שוטטה לכיוון הזין שלי והמחשבות התמימות על השיחה עם סופיה התחלפו במחשבות שלי על הצד הסטוקרי שהתעורר בי מאז שהכרתי אותה ובתמונות שלה הולכת בשביל עם טייץ ארוך וחולצה שחורה חלקה, ארוכה שנצמדה לגופה ולשיערה שהיה אסוף בקוקו מתוח, לא שיקרתי כשאמרתי לה שניסיתי לקרוא לה אבל היא לא שמעה אותי בגלל האוזניות שהיו באוזניה, פשוט השמטתי את העובדה שניצלתי את זה שהיא לא שמעה אותי בשביל לבחון אותה מקרוב, היא הייתה יפיפייה, כל חלק בה היה מדויק והמראה שלה רצה בטייץ הצמוד שהבליט את הרגליים הארוכות שלה העמידו לי את הזין בדיוק כמו שהוא עומד עכשיו בעקבות המחשבה על גופה.

עצמתי את עיניי חזק, משעין את ראשי על הקיר של המקלחון וידי הימנית שפשפה את הזין העומד שלי בזמן שדמיינתי אותנו על החוף הזה לבד, סופיה מתחתיי ואני מזיין אותה בזמן ששפתיי חוקרות את גופה המושלם, לומדות כל סנטימטר. התמונה הזאת התחלפה בתמונה שלי מזיין אותה מאחורה על הפסנתר בחדר המוזיקה ולאחר מכן בתמונה שלה מוצצת לי על המיטה. הרגשתי את גופי נדרך ותוך מספר דקות בודדות גמרתי על ידי.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

פסקול שקטWhere stories live. Discover now