‼️zawieszenie‼️

1K 56 12
                                    

hej misie!

ostatnio dużo myślałam o tym że zadajecie pytania o WOS i doskonale wiem że czekacie na rozdziały (sama też bym czekała na waszym miejscu) jestem na siebie zła ale na ten moment że tak powiem „utknęłam" z WOS i nie mogę ruszyć dalej.

potrzebuje więcej czasu niż przewidywałam na rozwinięcie tej książki. wiele faktów jest nieodkrytych a żebyście mogli je poznać potrzebuje dobrze rozplanować fabułę aby wszystko miało ręce i nogi.

zazwyxzaj pisze rozdziały na spontanie bez większych planów i wychodzi fajnie aczkolwiek w tym przypadku ta książka wymaga ode mnie dużo więcej niż się wydaje. połączenie i zespolenie wszystkiego, abyście wiedzieli o czym czytacie i się nie gubili zajmuje sporooo czasu. nie ukrywam, że odkąd wstawiłam rozdział nie wróciłam do pisania dalszych rozdziałów, bo po prostu nie miałam weny. WOS wbiło mnie w spory zastój pisarski dlatego cieszę się że nadeszło coś nowego co sprawia mi przyjemność i nie idę do pisania jak na skazanie.

wiem, że czekacie ja też czuję się słabo że nie mogę wam nic nastukac ale Trust me wkrótce obiecuję wam że WOS wróci dopieszczone w każdym calu ale dopóki tak się nie stanie zawieszę książkę aby każdy wiedział co i jak.

jestem osobą która jeśli ma dać coś od siebie to ma być
to coś dojebanego i dopiętego na tip top. więc po prostu chciałabym was prosić o więcej czasu ❤️‍🩹

w tym czasie bardzo chciałabym żebyście pokochali tak samo moją nową powieść jednotomową WAIT FOR ME BABY sporo o niej trąbię na tt ale mam perfekcyjny plan na historię Kirilla i Astorii, więc bardzo bym chciała żebyście dali szansę tej historii! to ile przyjemności i ekscytacji sprawia mi tworzenie tej historii sprawia że jako autor czuję się jak wniebowzięta.

wiem, że słynę raczej z darków, ale ta historia jest spokojniejsza. wiele czytelników odpuszczało czytanie ze względu na mocne sceny, więc chciałabym żebyście też znaleźli coś dla siebie <33

jeśli jednak szukacie również czegoś pikantnego z mafia w motywie to ETERNAL ARRANGEMENT jest dla was super wyborem! jest to trylogia, dlatego macie dostępny cały pierwszy tom, oraz połowę drugiego.

CO DO BURNED LAYOUT rozdział mam prawie skończony i bardzo też chciałabym dać wam ten rozdział jak najszybciej. postaram się wrócić do regularności i przeplatać to z WFMB❄️

mam nadzieję że zrozumiecie ❤️‍🩹

kocham was i wasze wsparcie... bez was nie byłabym tu gdzie jestem i nie pisałabym takich rozprawek. jako autor bardzo zależy mi na waszej angażującej się społeczności czytelniczej, więc mam nadzieję że jej nie stracę 🥲❤️‍🩹

trzymajcie się ciepło (bo pizdzi na dworze) i do zobaczenia!!

ETERNALFLAME

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 06 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Wages Of SinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz