𝐏𝐚𝐫𝐭 6

127 47 38
                                    

با صدای سروصدا نگاه از مانیتور کامپیوتر برداشت و از جاش بلند شد، از اتاق بیرون رفت که مرد مسنی رو وسط سالن دید، دستش تیغ بزرگی بود و مدام بقیه رو تهدید می‌کرد.

تهیونگ ابروهاش رو توی هم کشید و جلوتر رفت، مرد با دیدنش اخمش بیشتر شد و تیغ رو به طرفش گرفت، فریادش توی کل بیمارستان پیچید:

- جلو نیا وگرنه با همین می‌کشمت.

تهیونگ بی‌حس بهش خیره شد و قدمی به جلو برداشت.

- دلیل کارت چیه؟

مرد دوباره تیغ رو به طرفش گرفت.

- به تو چه، می‌خوام کل دکترهای این بیمارستان لعنتی رو بکشم.

تهیونگ باز هم جلوتر رفت و بازوی مرد رو گرفت ولی مرد تقلا کرد و دستش رو عقب کشید، افرادی که دورشون رو پر کرده بودن جیغ بلندی کشیدن و مینجی بلند تهیونگ رو صدا زد.

تیغ بازوی تهیونگ رو خراش تقریبا عمیقی انداخته بود، مرد شوکه به بازوی زخمیِ دکتر خیره شد و تیغ از دستش افتاد، قصد نداشت واقعا کسی رو زخمی کنه فقط قرار بود تهدید کنه.

سروکله‌ی نگهبان‌ها پیدا شد و بازوهای مرد رو گرفتن که تهیونگ بلند گفت:

- ببریدش توی اتاقم و خودتون هم بمونید تا فرار نکنه.

مینجی با ترس به تهیونگ چشم دوخت و با لحن لرزونی گفت:

- دکتر بریم من بازوتون رو پانسمان کنم.

تهیونگ نگاهی به مینجی انداخت و لب باز کرد تا مخالفت کنه که مینجی ابروهاش رو توی هم کشید و دست‌هاش رو به کمرش زد.

- مخالفت نداریم دکتر.

تهیونگ چند لحظه بهش خیره شد، از لجبازی و یه دندگیِ اون دختر به خوبی باخبر بود پس فقط سر تکون داد و نفسش رو محکم بیرون فرستاد.

مینجی خوشحال از موافقت دکتر قدم‌های تند و بلندی به طرف اتاق پرسنل برداشت و تهیونگ هم همراهش رفت، وارد اتاق شدن و تهیونگ به طرف صندلی که گوشه‌ی اتاق قرار داشت، رفت.

روی صندلی نشست و مینجی همراه با وسایل لازم کنارش ایستاد، تهیونگ روپوشش رو درآورد و دکمه‌های پیرهن مشکی رنگش رو باز کرد، آستینِ طرف بازوی زخمیش رو درآورد که لحظه‌ای مینجی به بدنِ عضله‌ای و هاتِ مرد خیره شد.

تک سرفه‌ای کرد و مشغول ضدعفونیِ زخم دکتر شد، ابروهای تهیونگ از درد تو هم گره خوردن، زبونش رو روی لب‌های خشکش کشید و در حالی که به دیوار مقابلش خیره بود، از مینجی پرسید:

- اون مرد کی بود؟ دلیل این کار مزخرفش چی بود؟

مینجی پنبه رو توی سطل آشغالی که کمی دورتر بود، پرت کرد و مشغول پانسمان کردن بازوی دکتر شد.

𝗺𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝗺𝐚𝐝𝐧𝐞𝐬𝐬Where stories live. Discover now