<5>
„Tau reikia tai išsiaiškinti" pasakė Zayn
„Kaip?" paklausiau ir ašaros sužibo mano akyse
„Bandyk juos palyginti, bandyk spręsti su kuom jautiesi saugeste, sesute. O aš turiu bėgti" pasakęs pabučiavo mano kaktą, ir dingo iš mano kambario. Apsirengiau paprastą maikutę su džinsais ir apsimovusi kerzus, nulipau į apačią, pagriebusi striukę ir gobtuvą-šaliką, išėjau į lauką. Ėjau Džeimio namelio link ir pamačiau tai ko nenoriu matyti. Dėjau žigsnį atgal. Jis žadėjo... Jis...
„Būsi mano mergina?" išgirdau Džeimio klausimą merginai, kuri sedėjo ant jo kelių. Nemačiusi jos veido, bet ir neišgirdusi atsakymo, supratai tai, kad ji sutiko. Atsitraukiau nuo vaizdo kur jie bučiuojasi, ir pasileidusi nubėgau į savo gyvenamąjį namelį, užlipau į 3-čią aukštą, ir nuėjau prie Harry'io kambario durų. Staigu judesiu patraukiau ranką, nuo durų rankenos. Stovėjau neįskaitoma veido išraiška. Jis... Ranka suradau laiptų turėklą, ir įsikibus į jį, užlipau į savo kambarį. Nusiėmiau striukę, ir kerzus, įlipau į lovą, ir susigūžiau į kamuoliuką.
*" Nežadu jos palikti, ji mano sesuo, nemačiau jos 15 metų, nežadu jos netekti dabar, kai ji silpna"* prisiminiau Zayn'o žodžius, padėjau galvą, ant pagalvės.
„Aš silpna" sušnibždėjau sau.
*" Tiesiog padaryk tai" surėkiau vaikinui.
„Aš per silpnas tai daryti" atsakė jis man.
„Aaa" surėkiau ant jo, ir sučiupus jį už kaklo, pakėliau į orą.
„Tu padarysi tai, arba tavo sprandą nusuksiu čia ir dabar" užrėkiau ant jo iššiepdama savo vilkolakškus dantis.
„Ge...r...a...i" vos kvėpuodamas atsakė jis, paliedau jį, ir jis pradėjo greitai kvėpuoti.
„Sėskis" po kelių minučių pasakė jis man. Atsisėdau ant kedės kur ankčiau sedėjo jis.
„Užmerk akis" išgirdau jo kvailus žodžius.
„Kuo tai padės?" paklausiau.
„Tiesiog užmerk akis, po velnių" pasakė jis, ir aš klvailai paklusus užmerkiau akis.
„Tu nejauti, tu egzistuoji" pasakė jis, ir visi skausmingi prisiminimai tiesiog grįžo į mano mintis. Taip, kaip Luke įskaidino mane pasakydamas, kad buvau jam tik žaisliukas, ir taip kaip Džeimis pasakė, man, kad aš buvau tik paprasta mergina reikalinga tik seksui.
„Tu nejauti" pasakė jis dar kartą ir aš atsimerkiau nusišypsodama. Aš nejaučiau skausmo.*
Atmerkiau akis, prisimindama, raganiaus burtus, kurie užgniaužia skausmą, ir jausmus. Atsisėdau ant kilimėlio prie veidrodžio, ir prisimindama jo žodžius paklusau.
*"Užmerk akis"* paklusdama užmerkiau akis.
*"Tu nejauti nieko, tu egzistuoji"* giliai įkvėpiau ir iškvėpiau.
*Tu nejauti* išgirdau paskutinį sakinį, ir giliai škvėpusi orą, kuris buvo susikaupęs mano plaučiuose atsimerkiau. Nusišypsojau sau veidrodį. Iškišau liežuvį.
„Arya Malik sugrįžo" pasakiau garsiai sau, ir atsikėlusi nuo kilimėlio nuėjau žiūrėti rūbų.
Visi rūbai gulėjo ant žemės.
„Aš neturiu ką apsirengti" sucypiau. Pasiėmusi paprastą juodą sijoną, ir juodus permatomus marškinius apsirengiau. Paknisusi spintos apačią, radau juodus ilgaaulus batus (virš kelių), ir juo užsitempusi virš kelėnių, apsimoviau.
Pasidažiusi, ir plaukus ištiesinus, gražiai juos papurenau ir pasiėmusi odinę striukę, telefoną, ir pinigų, nulipau į apačią. Nuėjau prie stalelio, ir pačiupusi man patinkančius mašinos ranktelius, ir ant stalo buvusius pinigus, išėjau iš namelio. Nuėjau prie mašinos, kurią pasiskolinau, tiksliai pavogiau. Įsėdau į ją, ir užvėdusi ją, išvažiavau iš šios vilkų skylės.
Geriau ‚Starbuks' kavą, ir laikiau parduotuvių maišus ant rankos. Nuėjau prie mašinos, ir įkišus trečią kartą, į bagažinę maišus, įsėdau į mašiną.
„Mes norime jums pasiūlite naują mašiną" pribėgęs prie manęs vaikinas, sušuko man prie lango.
„Kokią?" paklausiau, prisimindama, kad spėjau nučiupti Zayn'o kortelę.
„Lamborgini Aventador, labai tiktu jūsų stiliuj" atsakė jis man. Kodėl gi ne? Nuėjome pažiūrėti mašinos, ir aš ilgai negalvojusi, padaviau siūlytojau kortelę.
Sukrovęs mano maišus į naująją mašinos bagažinę, padejėjas pasakė.
„Prašom" pasakė jis.
„Dėkui" atsakiau jam, ir įkišau 100 eurų banknotą.
Įsėdau į mašiną, ir paspaudžius gazą, nustačiau kelio kursą, į savo laikinus namus.
Išlipau iš mašinos.
„Kur po velnių padėjai mano mašiną?" užrekė Liam.
„Ir kur po velnių tu išvažiavai, musm nieko nepranešus?" užrėkė jau ir Zayn. Visi stovėjo ir laukė mano atsakymo.
„Negalėjau?" paklausiau ir papučiau lūpas.
„Tu to nepadarei?" sušuko Kayla. Nusišypsojau jai.
„Ne, ne, ne, Arya" sušuko Kayla. Džeimis su Tommy'iu pažiūrėjo į mane.
„Man neįdomu, ką tu galvoji, Kaylą" atsakiau, ir patapšnojus per patį, jai ir susirinkusi visus maišus, nuėjau į namelį. Mano gyvenimas prasidėda iš naujo...
YOU ARE READING
"WOLF" (LTU) (Diana Melison & Harry Styles fanfiction)
Hombres LoboKas butų jei žinotumėme, savo ateitį? Ji žino, kad jai reikės palikti savo vilkų gaują. Ji žino, bet nesako. Mergina sužinanti, kad ji ne ta kuri turi būti vadė. "Tu silpna" Iš visų pusių girdisi žodžiai. Kai ji paliks, komandą, dėl negalėjimo pasiv...