< 3 >

102 7 0
                                    

Apsirengusi paprastus pilkus džinsus, aptemptą juoda maikutę, ir pasiėmusi juodą odinę striukę, su sporbačiais, nulipau į apačią. Nors nesu vilkė, turiu palaikyti savo figūra, ir savo stiprų kaip žmogaus pasigynimo meną. Pavalgiusi vėl tyliai užlipau į viršų, ir apsimoviusi, timpas, palikusi tą pačią maikutę, pagriebiau iš savo rankinęs gerą juoda megztinį su užtrauktukų, susiradusi apačioje sportbačius, kurios buvau nusinešusi išėjau iš namo.
Paklaidžiojus po kiemą, radau tuščia aikštelę. Atsistojau prie kriaušės.

„Kairę, dešinę" suriko Luke, kai smugiavau į kriaušę.
„Stipriau" sušuko iš kito šono Pyta.
Smūgiavau, vis stipriau ir stipriau, pradėjau naudoti, ne vien tik rankas, bet ir kojas.

Atmerkiau akis, ir pažiūrėjau į kriaušę. Tada atsitraukiau, atsisėdau ant šalia buvusio suolelio, ir prisitraukus kojos, žiūrėjau į tolį.
„Zayn, Harry" sušuko kažkas, kas stovėjo prie namo durų.
„Taip?" išgirdau merginos balsą. Vaikinas stovėjęs prie durų tik pakraipė galvą, ir atrėke.
„Važiuojam į treniruotes" sušuko jis.
„Tiksliai" atrėke jin. Vaikinas sukrizeno, ir dingo nuo durų.
Nuėjau į namo vidų, kuriame visi lakstė, kaip bepročiai, užlipau į viršų, ir persimovusi džinsius, ir užsidėjusi striukę, susiradau kuprinę, kurioje įmečiau trenigą, vandens buteliuką, šokoladuką, ir nulipau į apačią.
„Jau?" paklausiau.

Važiavome gan ilgai.

Stovėjau aikštelėje, ir žiūrėjau, kaip beviltiškai kovojia Harry, su kažkokia vaikinu.
„Stop, baigta" sušuko Edward, kaip pamatė, kad vaikinukas pasivertė į vilką, ir puolė Harry, vilko pozicijoje.
„Jūs kovojat beviltiškai" pasakiau sedėdama mašinos bagažinėje Harry'iui kuris priėjo prie manęs. Tik gaila, mano balsas pasklido po visą aikštelę.
„Arya" pasakė Zayn, ir pliaukštelėjo sau per veidą. Edward'as atsistojo, ir atėjo į ratą.
„Nori pabandyt?" paklausė manęs. Visi sustingo.
„Kodėl gi ne" atsakiau, ir nulipusi nuo bagažinės krašto nusimečiau odinę striukę, atėjau į vidurį, ir atsistojau paprasta poziciją, jis pasiruoše mane pulti. Jis pradėjo bėgti prie manęs, ir jau atkišo kumštį duoti smūgį mane į pilvą, bet aš pasilenkiau, pakišau, koją, suspaudžiau krutinės dalį, ten kur transformuojasi kaulas, ir jis suklupo...
„AA" sušuko jis, o aš paspaudusi nugarinės dalyje klaulą, atlenkiau jo galvą, ir pažiūrėjau į jo akis.
„Galėčiau įkasti, arba išplėšti tau širdy" nusišypsodama jam, tada paleidau, ir padaviau ranką, jam padėti atsistoti, jis įsikibo į mano ranką, ir su kita ranka, žadėjo smūgiuoti į mano veidą, bet veidą, pasukau į šoną, ir užlenkusi ranką, vėl paguldžiau ant žemės. Tada lyg pasivaliusi, rankas, ir apsisukusi nuėjau prie mašinos, išokau į bagažinę, ir pasiėmusi vandenį atsigėriau.
„Woow" numykė Harry.

Sedėjau apačioje. Ir gėriau arbatą.
„Iš kur to išmokai?" paklausė atsiradęs Liam, ir visi kiti atsisėdė kas kur.
„Laukinėj puotoj" atsakiau, ir atsigėriau arbatos.
„Luke išmokė?" paklausė Zayn.
„Jis prisidėjo, kad susipažinčiau su vadu, bet tai buvo nenaudinga jam, manau Džeimis jį nudės" nusišypsojau.
„Kodėl jis turėtų jį nudėti?" palausė El
„Jis išvarė mane iš laukinės puotos" atsakiau.
„Nemanau, kad buvai gerai vilkė" pasakė Harry. Pažiūrėjau į jį.
„Tu nematei manęs" atsakiau, prisimindama, kai Džeimis pakvietė mane į medžioklę, o ne Luke.
„Jūs su Luke susipykot, tiesa?" paklausė Zayn.
„Kai mes atvykom į laukinės puotos gaują, jis prisigretino prie didžiųjų vilkų, o aš likau užmarštyje, Džeimis, mane pamatė, ir slaptai mes treniravomės, ji mane išmokė, to ko nežino daugelis, vilkų" nusišypsojau prisimindama įvykius kuriuos patyriau su Džeimiu.
„Tai Luke?" paklausė Zayn
„Jis turėjo būti man kaip brolis, kaip tu, kai rupinais, manimi iki 3-ų metukų, bet jis to nedarė, jis naudojosi manimi, o kai sužinojo, kad aš negaliu pasiversti į vilkę, išvarė" pasakiau, ir nuėjau ant sofos, kurioje atsiguliau ant Zayn'o kelių.
„Jis tieisog išdavė mane" pasakiau Zayn'ui žiūrėdama į jo akis.
„Arya?" paklausė
„M?"
„Ką jis tau padarė?" paklausė. Sustingau, negaliu sakyti, kad permiegojau su juo, o tada jis mane paliko.
„Nieko, tiesiog įskaudino" pasakiau, ir tada užmerkiau akis, suprasdama ką pasakiau.
„Nudėsiu jį" pasakė, ir paglostė mano plaukus. Prisirėmiau prie jo krutinės, prisimindama, kai buvome maži, kaip žaisdome. Įkvėpiau, ir atsitraukiau.
„Pasiilgai mano kvapo?" pasakė sukrizendamas.
„Įdomu, kas pasiilgo mano plaukų?" paklausiau prisimindama, kai Zayn'as mažas būdavo tampydavo mane už plaukų. Zayn nusišpsojo, ir atlenkė galva, į sofos atlošą. Pažiūrėjau į kairę, ir sutikau Perrie's nekokį žvigsnį. Meh, gaila, kad mane neįdomu.

Ryte atsikėlusi sedėjau lovoje, ir žiūrėjau į telefono ekraną, kuris šveitė pranešdamas apie naują žinutę. Pakėlusi pirštą, paspaudžiau mygtuką, ir peržiūrėjau žinutę.
(Arya, aš nenorėjau įskaudinti tavęs, ryt vykstame, pas Žudikus, manau, po to aš tave susirasiu, nori tu to ar ne. Džeikas, vos manęs nenudėjo, bet aš Meito, nuomonės nebučiau pakietęs. Prašau atleisk.)
Perskaičiusi Luke, žinutę, supratau, kad jie ryt atvyksta, o dieve, susiradusi juodą gražią suknelę, ir susiradusi ilgas kojines, su aukštakulniais batukais, apsirengiau. Pasileidau savo garbanotus plaukus, ir tušu perbraukus per blakstienas, nusišypsojau veidrodyje. Nulipau laiptais, ir pamačiau kostiumu apsirengusi Zayn'ą.
„Tai turbūt aš turėjau sedėti kambaryje, ir nežinoti apie šitą puotą" pasakiau ir priėjau prie Zayn'o. Jis nusišypsojo.
„Gaila, Zaynie, aš sužinojau" nusišpsojau jam, ir išėjau, vėjas papūtė man į plaukus, ir pamačiau lauke didelę palapinę, prie krašto sedėjo. Tommy su Kayla.
„Ta mergina graži" pasakė Niall.
„Tikrai" protarė Liam.
„Alio? Aš stoviu šalia gal" psakė Dani, Liam'ui.
„Atsiprašau" pasakė Liam, ir ant jo žodžių, Kayla pakėle.
„O, dieve" sucype jin. Tommy pakėle akis.
„Kodėl jos cypia?" paklausė Perrie
„Pamatė mus gal" pasakė Harry, jie nusijuokė, o Kayla, pakėlusi savo suknelės kraštą pradėjo bėgti pas mane. Ir pribėgusi prie manęs, krito tiesiai į mano glėbį.
„AA" sušuko. Tommy priėjo prie manęs, ir Kayla'i atsitraukus, apsikabinau su Tommy.
Prie palapinės stovėjo, Cristian'as kuris kalbėjo su Džeimiu ir žiūrėjo į mane.
„Aš Luke' ui suvariau nosį" pasakė Kayla.
„Pats laikas" pasakiau sukrizenusi, ir Džeimis išgirdęs mano balsą, atsiuko į mane, nusišypsojau, o jis pažiūrėjo į mane. Kayla atsistojo prie vaikinų, ir išrėže.
„Dabar jiems netrukdykim"
„Aš jos brolis, vyresnysis, tad turiu tesę ja prižiūrėti" išgirdau Zayn balsą. Bet tik pakreipus galvą, ir pavrčius akis, priėjau prie Džeimio.
„Džiaugiuos, kad tu gyva" pasakė, Jis uždėjo rankas ant mano liemens, ir pasilinkęs link mano lūpų, palietė savosiomis.
„Ko aš nežinau?" išgirdau Zayn balsą.
„Kai Luke ją išprievartavo, Džeimis, ją rūpinosi labai, ir tada jis prisipažino jai meilė, tad jie pora" atsakė Kayla.
„Išprievartavo?" sušuko Zayn. Staiga atsitraukus nuo Džeimio, atsistojau pire palapinės.
„Nedaryk jam nieko" pasakiau, sustabdydama jį.
„Po velniais, jis tave išprievartavo, o tu sakai nieko jam nedaryt?" užrėke, ir pastumęs mane, nuėjo į palapinę surast Luke. Atsisukau į Džeimį.
„Nustabdyk jį" sumykiau jam, o jis apsisukęs, nuėjo jo surasti. Atsisukau į Kayla'ą.
„Kokio velnio?" užrėkiau.
„Jis paklausė" atsakė jin ramiai.
„Nu ir kas? Tiesą buvo galima nuslėpti" sušukau ant jos. Ir apsisukus nuėjau į už namo. Įkvėpiau, bet mano kvėpavimas sustojo, kai buvo uždegta mano burna. Bandžiau rėkti klykti, bet nieko gero, pajauiau sieną, prie savo nugaros, ir bučinius ant kaklo.
„Pasiilgau tavęs" sumurkė, iki kaklo įgrisęs balsas.

&quot;WOLF&quot; (LTU) (Diana Melison & Harry Styles fanfiction)Where stories live. Discover now