<8>

51 3 0
                                    

Muzika: Major Lazer - Powerful (feat. Ellie Goulding & Tarrus Riley) ()

< 8 >

„Jis raganius, o ne setas" pasakiau Edward'ui, aiškindama, tai, kad Paul ne setas.
„Iš kur tu žinai?" paklausė.
„Nes jis mano draugas" atsakiau.
„Įsitikinus?" paklausė.
„Šimtu procentų" atsakiau.
„Gerai, tikiu" pasakė, ir nuėjo į kabinetą.
„Paleisk, tą raganių" išgirdau Edward balsą.

Sedėjome ant supynių su Kayla, o Paul ant žemės.
„Man čia nejauku" numykė jis.
„Kur Zayn?" paklausiau.
„Jis... su vaikinas medžioja lygtais" pasakė šalia sedėjęs Tommy.
„Aišku" numykiau.
„Ką veikiam?" paklausė Paul
„Tikrai mes negersim" abidvi su Kayla sušukom. Jie sukrizeno.
„Liaaaam!!!!" išgirdau Dani rėkimą.
„Jie grįžo?" pakliausiau.
„Joo" numykė Tommy. Atsistojau nuo supynės.
„Kayla?"
„M?"
„Digstam?" paklausiau jos.
„Kam?" paklausė jin.
„Jei susigrąžinau jausmus, tai reiškia, kad nenoriu būti, tarp tų žmonių kurie be perstojo laižosi" pasakiau piktai.
„Jei nenori, dingsiu viena" pasakiau jai, ir nuėjau į namelį.
„Arya?" išgirdau Harry balsą.
„Styles" pasakiau. ‚Velnias, kodėl naudoju jo pavardę?' nusikeikiau mintyse.
„Viskas gerai?" paklausė jis.
„Tobula" pasakiau, ir pradėjau lipti laiptais, o jis paskui mane. Užlipau į trečią aukštą, ir jau žadėjau lipti į ketvirtą, bet sustojau pamačiusi, kad Harry lipa kartu.
„Kodėl sustojai?" paklausė.
„Aš tau ne kekšė" pasakiau.
„Aš ir nelaikau tavęs kekše" pasakė ir prirėmė mane prie sienos.
„O, kad lovoje dulkini Taylor, nieko tokio, tiesa?" paklausiau.
„Iš kur tu...?"
„Žinau? Aš girdėjau tai" spovusi žodžius jam į veidą, išsilaisvinau, ir užlipau į savo kambarį.

„Arya" numykė jis, barbendamas duris, jau 15 minučių.
„Atstok" užrėkiau.
„Viskas" pasakė jis, ir tiesiog atidaręs duris, įėjo.
„Šūdas" nusikeikiau, kai prisiminiau, kad durys neužrakintos. Jis nusišypsojo, ir priėjo prie manęs.
„Aš mačiau, tave prie Džeimio, tad pamaniau, kad tu mane išdavei" atsake jis. Prasižiojau.
„Melagis" apkeikiau jį.
„Mm, bloga mergaitė" pasakė nusijuokdamas, o tada uždėjęs rankas ant mano liemes, atremė mano į sieną, ir įsisiurbė į mano lūpas. ‚Aš tikrai jam atleisiu?' pagalvojau. Uždėjau rankas ant jo kaklo. Jis sugriebęs mano už užpakaliuko pakėlė. Apsiviniojau jo liemenį kojomis. Jis paliedo mane lūpas, ir nuslinko mano kaklu. Atlošiau galvą, jis apsisuko ir paguldė mane į lovą, ir sugriebęs mano maikutės kraštus numovė, o aš jo, jis nuslinko mano liemeniu, ir atsegė mano džinsus, kurie tuoj pat dingu nuo mano kojų, jis kilo mono kūnu, kol pasiekė lūpas, apvertusi jį, gulėjau viršuję, ir lėtai atseginėjau jo džinsus, kuriuos lėtai numoviau, užkišau piršta už jo trumpikių, o jis įsitempė, ištraukiau pirštą, ir perbriaukiau per jo pasidižiavimą, kelis kartus, o tada palietusi jo lūpas, pajudinau klubus, jaučiau kaip jo pasididžiavimas kyla, jis norėjo mane perversti, bet neleidau kelis, kartus pasibučiave, aš atsikėliau.
„Ką tu darai?" paklausė jis.
„Nežadu mylėtis su tavim" pasakiau, ir apsimoviau savo baltą chalatą.
„Dink" nusišypsodama pasakiau. Jis susirinko drabužius ir išėjo...


&quot;WOLF&quot; (LTU) (Diana Melison & Harry Styles fanfiction)Where stories live. Discover now