<9>

58 2 0
                                    

< 9 >

„Dink" nusišypsodama pasakiau. Jis susirinko drabužius ir išėjo...

Tik gaila, kad tik aš taip maniau.
„Arya" pasakė, vėl grįžęs į mano kamabrį.
„Negirdėjai dink" sušukau ant jo.
„Manai esi geresnė už Taylor?"sušuko tada jis. Parodė tikrąjį save.
„O, taip, aš manau" pasakiau, nepasiduodama jo rėkimams.
„Ji yra daugiau už tave" sušuko jis. Priėjau arčiau, jo ir nieko nelaukus prieliečiau jo lūpas, jis sučiupo mano chalatą, bet jį sustabdžiau, ir apsisukusi istumiau jį į lovą, užlipau ant jo, ir numoviau jo maikę. ‚Kaip jis spėjo apsirengti?' pagalvojau mintyse. Priglaudžiau lūpas, prie jo drugio tatuiruotės. Bet jis nelaukė, pervertė mane, ir bučiuodamas kaklą, kilo mano lūpų link.
„Ne, mažuti" numykiau ir uždėjau piršta ant jo lūpų.
„Juokauji?" pasakė jis.
„Pala, koks skirtumas, Taylor geresnė už tave" numykė ir atsistojo.
„Ji ne aš, ji nepadarys to, ką tu jautei su manimi" pasakiau pamačiusi jo pasistojusį dragužį.
„Kalė" sušuko ir išėjo iš kambario.
„Nors ne kaip Taylor" pasakiau sukrizendama. Pasiėmusi paprastus šortukas, ir maikutę, apsirengiau. Pasiėmiau ilgą megztinį, ir jį užsimečiau. Išsitraukiau sportbačius, ir juos apsiavusi, nulipau žemyn. Harry ir Taylor, laižėsi ant sofos.
„Susiraskit kambarį" sušukau praeidama pro juos.
„Nepavydėk" atšaukė Harry, kai aš stovėjau ant laiptų, lauke. Dėjau žigsnį atgal ir apsisukau grįždama į kamabarį.
„Kodėl turėčiau pavydėti, jei katik mano kambaryje įvykęs incidentas, yra žymiai panašesnis į seksą?" paklausiau suraukdma kaktą. ‚Ką dabar pasakysi Taylor? Ir kaipgi Harry pasiteisinsi?' pasišaipydama iš jų mintyse nusišypsojau.
„Harry? Prašyčiau paaiškinimo" sušuko Taylor.
„Ji melagė" atsakė Harry.
„Ou" numykiau.
„Ji nesupanta ką kalbą, ji net nerui vilkiškų savybių" pasakė Harry, o aš prisiminius, kad setų puolime jų nebuvo, buvo tik jų merginos nusišypsojau. Taylor nusijuokė.
„Tada ji beprotė, kad mano, kad šitaip apšmeižus tave, išsisuks legvai" Taylor nustumė Harry, ir priėjo prie manęs, ir norėjo tvoti antausį, tik aš sugirebiau už rankos, o ji nieko nelaukus pasivertė vilku. Pavarčiau akis, ir suėmusi jos snukį, nusukau sprandą. Harry išsižiojo.
„Štai kas būna, kai mane pavadini kale" pasakiau, ir išėjau į lauką.
„Kodėl Taylor rėkė?" paklausė Džeimis, ant kurio kelių sedėjo ta pati mergina.
„Nusukau jai sprandą" pasakiau pavartydama akis.
„Tu kalė" sušuko Harry.
„Ir vėl" pasakiau, ir Zayn atsistojo.
„Nedrįsk mano sesers taip vadinti" sušuko Zayn. Aš atsisukau į Harry.
„Gal baiksi, šitas dramas? Mane tai pradėjo nervinti" pasakiau.
„Tai nelįsk prie manęs ir mano merginos" suriko jis. Zayn jau ruošėsi kažką sakyti, bet aš uždėjau ranką ant jo krūtinės, ir galvą pakreipiau į kairę ir į dešinę, pranešdama, kad nesikištu.
„Harry, gal tau geriau reiktų pagalvoti ką daryti, nes aš prie tavęs nelendu, tu šiandien atsekei mane į mano kambarį, ir tu tai pradėjai, tad aš absoliučiai nesikišusi į tavo ir Taylor gyvenimą" pasakiau pakeltu tonu.
„Ir dar vienas dalykas" pasakiau, nutraukdama tai ką ruošėsi jis sakyti.
„Pirma: nelįsk į mano asmeninį gyvenimą. Antrą: nedrįsk liesti manęs, ar atkreipti mano demėsį savo seksualinais reikalais, ir trečia: laikyt savo merginą ant pavadėlio, kitaip vieną dieną rasi ją ne su nusuktu sprandu, o su nurautą galvą" pasakiau tokiu rimtu balsu, kad jaučiau įtampą tvyrojančią čia.
„Kalė" sušuko parbėgdama Taylor.
„Dieve tu mano" numykiau pakraipydama galvą, iš to nusivylimo, ji pribėgo prie manęs, ir aš nieko nelaukus nusikaus jos sprandą, jos žmoiškame pavidale. Harry veidas persikreipė.
„Nelaikei savo merginos už pavadėlio, tad nusukau jai sprandą dar kartą, ir manyčiau pamokyk ją kautis, nes ji kai kokia lakstanti avis" pasakiau gale nusijuokdama.
„Ir Harry, čia paskutinis kartas kai nusuku jos sprandą, kitą kartą, galesi bučiuotis tik su jos galva" pasakiau ir apsisukdama nuėjau, prieš tai nuo stalo spėdama pagriebti čipsų pakelį.


&quot;WOLF&quot; (LTU) (Diana Melison & Harry Styles fanfiction)Where stories live. Discover now