< 7 >
Kayla stovėjo šalia manęs.
„Kaip tau pavyko?" paklausė
„Paul" atsakiau, pasakydama raganiaus vardą.
„Paul, mieste?" suriko ji.
„Aha" atsakiau, ir iš odines striukęs išsitraukiau cigaretę, ir ją užsidegsui, įkišau ją sau tarp lūpų.
„Nuo kada tu rūkai?" paklausė. Atsisukau, nusišypsodama.
„Nežinau" apsisukau ir nuėjau. Zayn ir vaikinai su merginomis, buvo prie Edward ir Džeimio. Atėjau prie jų. Šį kartą manęs niekas nepastebėjo. Žiūrėjau į nepažįstama vaikiną, kuris stovėjo prie Džeimio. Ilgai žiūrėjau į jį. Jis pakėlė akis. Apsisukau atgal, ir jau žadėjau eiti pas Kayla. Bet sučiaupiau lūpas, ir pakračiau galvą.
‚Tu šudžius, Džeimi' nusikeikiau sau mintyse, ir apsisukau, ir nuėjau pas juos.
„Arya" sušuko Perrie.
„Hey, Pezz" atėjau ir apsikabinusi su Pezz, El, ir Dani. Atsisukau į Džeimį. Jis spoksojo į mane. Žiūrėjau į jį.
„Arya" ištarė. Priėjau arčiau jo.
„Nedrįsk to kartoti, kitaip nepagalvojusi apie pasekmės, nurausiu galvą, ir man nebus svarbu, ar jis iš gaujos ar ne, nes aš negalvoju apie pasekmes" pasakiau ir nuėjau pas Kayla.
„Arya" sušuko jis.
„Nereikia" atšaukiau jam.
„O, Viešpatie" sucypiau, kai atėjusi pas Kayla, pamačiau ją sėdinčią ant Niall'o kelių.
„Nepamirškit naudoti apsaugų" pasakiau sukrizendama. Kayla su Niall, susigėsdami sukrizeno.
„Niall?"
„Nieko prieš, jai šiandienai pasiskolinsiu Kayla, manau vakare galėsit tęsti savo nešvankius pomėgius" pasakiau nusijuokdama.
„Užteks" pasakė Kayla, tvodama, man per nugara.
„Kayla" pasakiau per juokus.
„Aaa, važiuojam" sušuko jin, su ašarom akyse, ir juoku.
„Ate, naujas Kayla'os vaikine Niall" sušukau įlipdama į mašiną, Niall'ui.
Juokėmes sėdedamos bare, kažkokia užkampį.
„Pažiūrėk į tą merginą" pasakiau Kayla'ai.
„Dieve, tas šikniukas" sucypė jin, paėmusi dar vieną tekilos taurelę, išpyliau į savo gerklę.
„Manau, taip, ataip, nevažiuosim mašiną" atsakiau, pamatydama, kelis tekilos butelius ant stalo.
„Mūsų kojos mus neš" užrekė ant viso baro jin. O aš nieko nelaukus paleidau savo balsą. Juokemės abidvi.
„Panelės?" paklausė šalia atsiradęs vaikinas.
„Jis toks seksyy" bandydama pašniždom man pasakyti Kayla.
„Per garsiai" atsakiau jai, kai pamačiau, kad visi baro lankytojai, spokso į mus.
„Mes paiimsim, dar 4 butelius, ir išeisim" pasakiau.
„Negaliu, jūsų išleisti taip vienų, girtų, nežinia kas atsistiks" pasakė vaikinas ir užsidėjo striukę.
Sedėjome jo kažkokio modelio mašinoje.
„Paleisk mumis čia" pasakiau.
„Ką? Ne, čia miškas" sušuko jis.
„Aš pasakiau, paleisk mumis čia" užrėkiau, o jis sustabdė mašiną, ir išleido mus.
„AAAAA" įeidamos pro vartus abidvi su Kayla užrekėme. Zayn, Džeimis, Harry, Edward, ir kiti vaikinukai sedėjo ant laiptų, ir turbūt laukė mūsų. Užsiveričau butelį, suprasdama, kad jis tuščias.
„Kayla" numykiau.
„M?" krito ji ant žolės ir atsiremė į kažkokį medį.
„Galėjom pasiimti daugiau" numykiau, ir kritau ant jos kojų. Ir apsivertusi į kitą pusę, užmerkiau savo girtas akis.
< Rytas >
„Eikit, kakot, kas per trukšmas" sušukau, kai išgirdau triukšmus apačioje.
„Jie jau visą pusvalandį triukšmaują, negaliu pamiegoti" nusivaipė Kayla.
„Aa" sušukau, ir kritau šalia Kayla'os.
„Einam į apačią, vaistų?" paklausė jin.
„Tobula" iššokau iš lovos, ir susiėmiau už galvos.
„Mano galva" sucypiau, o Kayla, nusijuokė.
„Velnias" nusikeikė jin, sukrizenau, pasiėmiau kažkokius marškinius, nežinojau, kokio velnio buvau tik po apatiniais, bet tebūnie. Nulipom į apačią, o triukšmas tik pagarsėjo.
„Velniai rautų, gal jūs nutitūmėt, žmonės gal bando miegoti" užrėkiau, kai pamačiau visą chebryte susirinkusią apačioje. Nulipau paskutinius laiptus, ir nuėjau į virtuvę, tik išgirdau bumtelėjimo garsą.
„Lopė" sušukau, net nepamatydama supratau, kad tai Kayla, į kažką atsitrenkė.
„Visą į tavę" sucypė jin, ir atėjo paskui mane. Visi žiūrėjo į mus. Išveričau kokias dvejas spinteles, ir nieko neradau.
„Jūs ką neturit vaistų?" paklausiau.
„Negeriam, nesusergam, tai ir nereikia" atsakė Liam.
„Lopai" apkeikiau juos. Ant spintelės radus savo telefoną, surinkau Paul numerį.
„Aloha" pasigirdo šaukimas į telefoną. Patraukiau telefoną nuo ausies.
„Paul, atvešk vaistų" numykiau, krisdama ant sofos, ant kurios gulėjo Kayla, su kavos puodeliu.
„Prisigėrei?" paklausė.
„Tiesiog atvešk" atsakiau.
„Man reikės...."
„Adreso, čia nėra, tad važiuok pagal ką žinau.." numykiau.
„Surasiu" pasakė ir padėjo telefoną, numečiau telefoną, ant sofos, ir pagriebusi kavos puodelį iš Kayla'os atsigėriau.
„Eiii"sucypė jin. Nusijuokiau.
„Kokio velnio tiek prisigerti?" paklausė Zayn, atsisėdęs ant fotelio, netoliese. Pakrutinau pečius.
„Man bloga" numykiau ir padėjau galvą ant Kayla'os kelių.
„Imkit, aspirinas" pasakė paduodamas stiklines su kažkokiu skysčiu Džeimis.
„Dėkui" pasakiau, ir pagriebusi stiklinę, išgėriau iki paskutinio lašo.
„Vada, kažkoks raganius, atvažiavo, mes jį sulaikėme, o jis vis klykia, kad jis nenori, jis turi susitikti su Nikki" pasakė kažkoks vaikinas, įbėgęs į kambarį. Pažvelgiau į Kayla'ą, ir abidvi pašokusios, išbgom į lauką.
„Po velnių paleisk mane, tu šūdinas vilke" suriko Paul. Abidvi su Kayla, nusijuokėm.
„Tu jį pažįsti?" paklausė šalia atsiradęs Edward'as. Palinksėjau.
„Mažuti mano, pareinu" užrėkiau, ir nubėgau Paul skleidžiamo garso link...
YOU ARE READING
"WOLF" (LTU) (Diana Melison & Harry Styles fanfiction)
WerewolfKas butų jei žinotumėme, savo ateitį? Ji žino, kad jai reikės palikti savo vilkų gaują. Ji žino, bet nesako. Mergina sužinanti, kad ji ne ta kuri turi būti vadė. "Tu silpna" Iš visų pusių girdisi žodžiai. Kai ji paliks, komandą, dėl negalėjimo pasiv...