•° 17 •°

62 14 47
                                    


سلام سلامممم

من آمده ام وای وای من آمده ام😎😈

پارت اوردم مخصوص تو کامنتا عر زدن و اخ که درد داره نبینی کامنتا هارو.

پس روشن کنید فیلتر شکنارو....بیاین با مامی پارت جدید بخونیم🍿🤗

خدمت بیبیام......💞🫂

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

تهیونگ: تو نبودی میگفتی منو جلوی جمعیت نبوس! ..چی شود یهو وکیل پارک.

جیمین لبخند ریزی زد و به چهره منتظر تهیونگ نگاه کرد که مشغول در اوردن کتش بود...ناگهانی انگشت اشارشو بالا برد : بزار حدس بزنم..اوممم.

تازه وارد اتاقشون شده بودن و اطراف رو کوتاه از نظر میگذروند.
جای ساده و شیکی بود‌و با تم چوبیش به دل می‌نشست.

تهیونگ: برای امشب.. ارتقای کیفیت کار..ولی بوسه قشنگی بود.

وکیل نگاهشو از لبخند و چشمای خطی تهیونگ گرفت و وقتی ‌چشمش به یخچالی کوچیک خورد مامور رو مخاطب کرد: مستی؟

تهیونگ به نیم رخ رمزیه وکیل نگاه کرد: انقدرم ظرفیتم پایین نیست.

جیمین برگشت و به چهره حق به جانب مامور نگاه کردو قدم قدم بهش نزدیک شد : یعنی اتفاقات یادت میمونه؟

تهیونگ با شنیدن این حرف جدی شد ...دلش نمیخواست وکیل چیزی رو دوباره یادآوری کنه.

دستاشو به علامت توقف بحثشون بالا اورد و ریز اخم کرد : میشه دوباره شروع ن....

جیمین: پس امشب رو خوب یادت بمونه.

مغز مامور هنوز قطع شدنه حرفش رو تحلیل نکرده بود که جمله وکیل از اون فاصله به صفر رسیده، نزدیکی و پخش شدن نفس هاش درست روی لبهاش باعث شوکش شد.

با لمس شدن لبهاش توسط جیمین جریان برقی ازش گذر کرد و باعث شد دستاشو مشت کنه.

بی پروا دستاشو بالا برد و دور گردن مامور پیچید تا بیشتر جلو بکشدش و به خودش فشارش بده.
جوری که همیشه تصور میکرد و خواست حرکت دستش رو مرتب پشت موهای کوتاه مامور میکشید.

وقتی سرشو کج کرد تا بوسه رو عمیق تر کنه پهلو هاش توسط مامور گرفته شد و لبهاشون فاصله گرفت.
چشماش بسته بود اما هنوز نفس های تهیونگ رو حس میکرد.

تهیونگ: ولی..انگار تو مستی.

جیمین دستاشو روی گونه تا گردن تهیونگ نوازش وار کشید..چشماشو باز نمیکرد، نمیخواست باز کنه فقط میخواست حسش کنه.

جیمین: مست نیستم....خاطرات جایگزین خاطرات میشن با تفاوتی بین احساسات.

تهیونگ یه دستشو دور کمر وکیل پیچید: جیمین تو...مطمئنی؟

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 07 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

°° 𝐑𝐚𝐧𝐝𝐨𝐦 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐧𝐞𝐟𝐢𝐭𝐬 °°Where stories live. Discover now