Cap 1 . Sărutări criminale

171 6 0
                                    

   Salut. Ma numesc Andrei . Am treisprezece ani.  Am un frate mai mare , de șaisprezece ani .
   Locuiesc intr-un cartier din Timișoara .
   LUNI,1 SEPTEMBRIE

   Mă trezesc de dimineață cu un sentiment ciudat . Mi se pare ca am uitat ceva .
   -Andrei, hai la masa! ma striga mama.
Cobor scarile , dupa care ma asez la masa . Mama imi spune:
   - Scumpule, astazi e ziua Daniei , sper  ca nu ai uitat. 
Asta era lucrul pe care l-am omis . Astazi era ziua Daniei.  Imi plac petrecerile, dar nu ma omor după ele .
   - OK , mama.
Petrecerea e la ora trei dupa-amiaza. Desi e ora 11, m-am gandit ca ma mai pot juca pe PC pana la ora 13 . Imi i-au micul dejun si plec in camera mea .
    Deschid PC-ul . Imi verific contul de Facebook, unde observ ca am un mesaj de la Caius, un prieten bun, cu care vorbesc mereu . Mi-a scris ca va veni si el la petrecerea Daniei . Ii spun si eu acelasi lucru . Ma deconectez de pe Facebook , dupa care intru in Minecraft si ma joc cateva ore bune .

××××× Dupa 2 ore de jucat ×××××

   Ma uit la ceas . Vad ca e ora 14 . Ma duc sa fac un dus , dupa care ma îmbrac.  Imi scot din dulap o pereche de blugi gri , destul de strâmți, un tricou negru si o cămașă in carouri . In picioare imi voi lua niste tenesi rosii.
   Ies pe usa . La 50 de metri in fata mea , venea in sens opus Julia .

   - Salut, Andrei! Unde mergi ? ma intreaba ea.

   - Salut Julia, merg la ziua de nastere a Daniei. Tu?

   - Si eu merg tot acolo . Doar ca ma duc sa ma schimb .

   - A, pai ne vedem acolo , ciao!

   - Ne vedem !

   Uneori, simt ca e o legătură intre mine si Julia. Parca ceva ne leaga .

   Ajung la casa Daniei . Ma întâmpină intr-un mod placut si politicos:

   - Salut Andrei, mulțumesc ca ai venit! Intra , te rog !

   - Salut Dania , La mulți ani!

   - Vai, mulțumesc! 

Intru la ea in casa . E o casa , destul de mare, incapatoare, cu un living imens. In living erau amenajate mese cu diferite preparate. Ma asez pe fotolui, ascultând muzica care este la boxa . Sunt o multime de oameni pe care nu ii cunosc. La un moment dat , o vad pe Julia intrand pe usa. Ma saluta copilareste , si se aseaza langa mine.

   -Ai venit! exclam eu .

   - Normal ca am venit . Dania e o prietena foarte buna.  Dar vad ca acum e ocupata. 

   - Doar stii cat e de greu sa ii faci fericiti pe toti la o  petrecere.

   - Da stiu . De aceea eu refuz sa dau o petrecere de ziua mea de nastere .

   - Asa este .

   - Stii, uneori cred ca tu ai ceva special fata de celelalte fete .

   - Iti mulțumesc pentru cuvintele frumoase.  Da, asa este .

   - Ma duc pana la baie, vin imediat. Imi spune ea , cu blandete in glas .

Ma gandesc mai bine . Daca si ea simte ce simt eu ,  chiar ar putea fii ceva intre noi.  O poveste frumoasa.
    I-au decizia de a merge la ea la baie . Intru in toaleta si o prind in momentul in care se spala pe mâini. Niciunul nu spune nimic . Eu ma reped la ea , ma uit in ochii ei albastrii si ii simt inima batand din ce in ce mai tare . Privirile ni se înfierbântă. Capul mi-l apropii de al ei , unde buzele noatre ni se sting , sarutandu-ne.


Secretul vrajitoareiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum