Capitolul 5 - Familii dezlănțuite

50 5 0
                                    

JULIA
- Dar eu ce v-am facut ? intreaba Andrei, speriat.
- Tu ai fost cu fiica mea ! Nimeni nu se atinge de fiica mea! ma apara mama.
- Mamă, lasa-l in pace ! Nu a facut nimic! ripostez eu .
Mama, ii face o vraja numita "Guanakaz,, . Vraja foarte puternica, care il va omorî. Nu ma pot uita..
Nu o sa mi-o uit niciodata .
- Mama, cum ai putut face asta ? o intreb eu furioasa.
- Acel baiat nu poate sa-ti afle secretul, ca esti o vrăjitoare, imi raspunde cu un ton liniștit.
- Dar mama! Acum nu voi mai avea niciun prieten?
- NU! Trebuie sa te protejezi, sa ne protejezi , nu e momentul pentru a discuta. Sa mergem Ileana , ii spune matusii mele .
- Mda, vorbim altadata, spun eu îngâmfata. Dar, stii mamă, poate macar odată, ar trebuii sa ai incredere in mine . Bine? Am 15 ani . Sunt o gramada de persoane la scoala care nu sunt normale. Cum ar fi Ebby sau Michel . Ei sunt vampiri . Si pun pariu ca inca jumatate de scoala este sub dominatia SupraNatural.
- Treci acasa si taci. Ei bine, si ce daca ceilalti isi dezvaluie adevărata identitate . Eu nu imi pot permite sa fac asta . Și nici tu .
Acum ca Andrei nu mai este , ma simt ciudat ca mama a omorât o pesoana doar prin simplul motiv de a mă proteja. Si nu înțeleg asta . De acum , nu voi mai face ce spune ea . NU! Sunt destul de matura sa imi impun propriile reguli , propriile alegeri . Nu voi mai lasa pe nimeni sa ma mai considere o imatura.
Nu v-am spus nimic despre mine, fiindca nu am avut cum . Am 15 ani . Sunt vrajitoare . Mama mea este o cretina , o iubesc , dar totodată o si urasc. Imi place sa desenez , in fiecare zi fac cate un desen.
Ajung seara acasa, la cat de obosita sunt , ma pun in pat , fara a mai face un dus sau fara a mă dezbraca de hainele cu care am fost afara. Adorm , cand imi apare imaginea lui Andrei in vis...

=====================
Daca ti-a placut te rog dai un like, comm , share . Mulțumesc! :)

Secretul vrajitoareiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum