Vineri, 12 septembrie
" -Andrei, eu sunt ... sunt... o vrăjitoare.
In momentul acela eram ceva gen What?? Mi sa parut ceva ciudat la Julia, credeam ca totusi , e o fata normala.
-Tu..tu....ești o vrăjitoare? Dar cum? De ce nu mi-ai spus ?
- Fiindcă imi era teama de judecata ta față de mine.
-Si parintii tai?
- Andrei , sunt pe jumătate vrăjitoare. Din familia mea doar mama este .
Nu mai am cuvinte . Cum poate sa ascunde asta de mine? Suntem de o saptamana impreuna . Nu as judeca-o niciodată.
-Te rog, ajută-ma!!
Este in apa râului. Înotând. Deodată, se aude un tropăit de picioare. Este mama Juliei, cu mai 2 femei in spatele ei . Poate sunt matusile sau prietene de ale mamei sale .
-Iubito, te scot eu de aici! a spus mama sa îngrijorată si furioasa . ,,
Ma tresesc speriat . Inima imi bubuie in piept . Ma uit la ceas, 4:00 dimineața. Aud un bubuit in usa de la intrare. Ma duc sa vad cine este. Cobor scarile . Ma uit imprejur . Nu vad pe nimeni. Nu aud pe nimeni . Ma duc pana la parintii mei in camera . Deschid usa , încet. Prin crapatura îngustă privesc in camera . Aud din nou un bubuit in usa de la intrare. Ma grăbesc spre ea . Deschid repede si cu forta usa, cand o vad pe Julia, mama sa si inca doua femei .
-Te voi omori , copile!!!
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■Like daca ti-a placut, un comentariu daca vreti continuarea, share sa vada si precini tai , ma ajută foarte mult! Mulțumesc! :)))