Capitolul 3 - Adevar si Tragedie

58 4 2
                                    

Miercuri, 3 septembrie

Ma trezesc la ora 9:00 . Imi scot telefonul de la incarcat, vazand ca am doua mesaje necitite pe whats app ."Andrei, m-am gandit mai bine si am luat decizia de a accepta propunerea ta . Sper ca si tu vrei sa facem asta / Te iubesc ❤,,
Cand am citit cuvantul iubesc mi-a trecut un fluture prin stomac . De fapt , nu numai unul , ci mai multi . Eu îi scriu inapoi : " si eu te iubesc din toata inima, briosa mea pufoasa ,, .
Ma imbrac si ma duc la parter , unde ii vad pe mama si pe tata. Le povestesc visul si cuvintele lui Marius au fost reproduse de mine , exact in felul in care mi le-a spus el mie . Par ingroziti si tristi . Nu i-am mai vazut atat de tristi de cand a murit bunica acum un an . Si mie imi va fi dor de Marius , mai mult ca lor . Dar asta este , nu purem sa facem nimic in privinta asta , s-a intamplat ce s-a intamplat .
Mai bine merg să ma vad cu Julia , pentru a nu ma mai gandi la fratele meu .
Am vorbit sa ne vedem in Parcul Central .
In parc
-Andrei!!

-Julia!! Deci , suntem împreună, da?

-Normal , dar noi ce am vorbit?

-Ok .

-Vrei sa mergem la MC?

-Da , spune ea .

Mergem la MC , ne comandam un meniu. Era o chestie ciudata la Julia, ea nu a pus mana pe paharul cu suc , care era transpirat de la condens . Mda, am trecut peste, dar nu o sa uit faza asta . Poate are ceva de ascuns, Poate , cine stie.
Dupa ce am mancat am mers in plimbare prin oras .
Mergem pe merginea unui trotuar, pe lângă rau,cand Julia a picat de pe bordura in apa.


Secretul vrajitoareiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum