Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam
Zühre kitap emojimiz☄️🔥yorumlara!
Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D
RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.
Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜
Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️
~ ☄️ ~ ☄️ ~ ☄️~
Her şeyden ve herkesten soyutlanmış deli gibi içiyordum. Her zaman gittiğim mekanda, sevgili kocam sürtükleri ile parti veriyordu. O nedenle, kocamın hiç haz etmediği bir mekan tercihinde bulunmuştum.
Zühre.
Burayı neden sevmiyordu, en ufak fikrim yoktu. Aslında baya elit bir mekandı. Zahir, birkaç defa sahibinin onu sıkıştırıp tehdit ettiğini söylemişti.
Mekanın sahibiyle de yatmalıydım, Zahir kesinlikle buna kudururdu. Eh! Bu sayede mekan sahibini, Zahir'i korkuttuğu için ödüllendirmiş olurdum.
Evliliğimiz boyunca Zahir beni tam 13 kadınla aldatmıştı. İçlerinde en yakın arkadaşım ve biricik kuzenim de vardı.
Tabii ben her şeyden habersiz, salak bir kadın olduğum için kandırılmıştım.
Zahir beni aldattığı kadınlardan koleksiyon yapınca, bir şekilde video kayıtları elime geçti. Ben de bu kayıtlarla Zahir'i tehdit ederek boşanmaya ikna ettim.
Anlaşmalı boşanma kağıtlarını ikimizde imzalamıştık. Ama Zahir, hangi nedenden dolayı bilmiyordum deli gibi boşanmak istemiyordu. Mahkeme günü bile ayaklarıma kapanıp beni ikna etmeye çalışmıştı.
Zahir'in bana karşı garip bir takıntısı vardı.
Beni sevmiyordu, beni cinsel olarak arzulamıyordu. Sadece ona ait olduğuma emin olmak istiyordu. Sanki onun gözünde savaş sonucu elde edilmiş bir ganimettim. Yani tam bir psikopatla yıllarca evli kalmışım, ruhum duymamıştı.
Aptaldım, hiç fark etmemiştim. Saftım, aileme ve Zahir'e güvenmiştim.
Babamın ortağının oğlu olduğu için görücü usulu evlilik yapmıştık. Ama tanıdıkça Zahir'den hoşlanmıştım. Zahir'de şeytan tüyü vardı. Konuştuğu insanları rahatça etkileyebiliyordu.
Bakışlarım dikkatlice mekanda gezindi. Şimdiye birkaç kişinin yanıma gelmesi gerekiyordu. Ama hiçbir erkek yanıma yanaşmamıştı. Garipti. Hem de çok.
"Tazeleyeyim mi yenge?"
Kaşlarımı çatarak barmene döndüm. Lanet olası adam! Zahir başka bir mekanda isminin boynuzlu olarak anılmaması için, buradaki çalışanları parayla ayarlamış olmalıydı.
İçki bardağımı barmenin önüne bıraktım.
Mahkeme boşanmayı onaylamıştı, ama henüz karar kesinleşmemişti. İtiraz süreci bitmiş olsa da bekliyorduk. Yani Zahir hâlâ kocamdı, karar kesinleşince boşanmış olacaktık.
Ve ben de, bana yaşattığını ona da yaşatmak istemiştim. İntikamım onun adına acı olmuştu.
Herkesin diline düşmüştü. Eh! Ben zaten düştüğüm için çokta umursamamıştım.
Eskiden ne kadar aptalmış, kocasına zevk veremiyormuş, kadınlıktan mı anlarmış o diyorlardı. Şimdi ise erkekleri büyülüyor, onunla bir kere yatan peşinden ayrılmıyor, nadide bir parça diyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zühre (+21) - TANITIM BÖLÜMLERİ!
RomanceBoğazımdaki parmaklarıyla yutkunduğumu anladığı gibi, dudaklarıma vahşice yapıştı. Boynum yukarıya baktığı için ağrımaya başlamıştı. Kendimi geri çekerek öpücüğü sonlandırmaya çalıştım. Ama çabam, göbek taşında bacaklarımın arasından bedenime uzanmı...