Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam
Zühre kitap emojimiz☄️🔥yorumlara!
Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D
RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.
Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜
Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️
~ ☄️ ~ ☄️ ~ ☄️~
Bir eliyle kemerini açmaya çalıştığında, hızlıca Adar'a yardımcı olmaya başladım.
Kemeri çözdüğü gibi kenarından tutarak çekiştirdim ve pantolonundan çıkardım.
Adar bacaklarından aşağıya pantolonunu indirirken, ayağa kalkarak onu üçlü koltuğa itekledim.
Üçlü koltuğa oturduğunda, dizlerinden tutarak pantolonu çıkardım ve tekli koltuğa fırlattım.
Sonra da Adar'ın kucağına oturdum. O hiçbir şey olmamış gibi boynuma gömüldü.
Kafamı geriye atarak ona alan açarken, bir yandan da bileklerini kucağıma yerleştirdim ve el çabukluğuyla kemeri dolayarak sıktım ve tokasına geçirdim.
Adar duraklayarak kafasını aşağıya eğdi. Ardından soru dolu gözlerle bana baktı. Bağlı kollarını havaya kaldırarak arasına girdim. Kemerin tokası sırtımı acıtıyordu, ama zerre umursamadım.
Ellerim Adar'ın çenesini buldu. Güçlü şekilde sıkarak dudaklarının büzüşmesini sağladım.
Tüm şehvetimle dudaklarına kapandığında, aynı duygularla hatta daha yoğunuyla karşılık buldum. Adar dudaklarımı öyle bir sömürüyordu ki, gerçekten çölde susuz kalmış gibiydi.
Dudağımın kenarını ısırması ile, "Ahh!" diye inledim. Omzumdan sırtıma uzanan kollarını, beni kendisine bastırmak için kullandı. Omzumdaki baskı ile, çıplak amım taş gibi ereksiyon olmuş pipisine güçlü şekilde sürtündü.
"Siktir! Amını parçalayacağım!"
"Ah! Lanet olsun!" Dudaklarından firar eden inleme zavallı ruhumu ele geçirdi. Ses tonundaki zevki klitorisime kadar hissettim. Az önce fışkırarak boşalan amcığımı yeniden kıvılcımlara boğmuştu. Sanki hiç boşalmamış gibi hissediyordum. Doluluk hissi hat safhadaydı.
Dudaklarımı boynuna götürerek, minik minik ısırmaya başladım. Adar kafasını geriye koltuk başlığına yasladı. Sonra da anın tadını çıkarırken, dudaklarından mırıltılar ve inlemeler döküldü.
Dudaklarımın arasına etini alarak sıkıştırdım ve inlemelerinin çığlığa dönmesine izin verdim. Sonra da dilimle boynuna darbeler atarak, tüm bedeninin kasılmasını izledim.
"Siktir! Amını parçalayacağım!"
"Senin o sulu amcığını bağırta bağırta sikeceğim."
"Adımı haykırarak boşalacaksın. Benliğinden izlerim silinmeyecek."
Adar aşağıdan bana sürtünürken, bir yandan da ona yaptıklarım karşısında kendisini kaybetmiş gibi benimle konuşuyordu.
İç çamaşırının üstünden pipisini avuçladığımda, yüksek sesli inlemesi tüm odayı doldurdu.
"Sikeyim! Sen çok fenasın."
Dudaklarım istemsiz olarak kıvrılınca gülümsedim. Adar zevkten kararmış gözleriyle bana öyle bir bakmıştı ki, içimde bir şeyler harekete geçmişti. Karnımda hissettiğim garip duyguyla tek yaptığım dudaklarımızı birleştirmek oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zühre (+21) - TANITIM BÖLÜMLERİ!
RomanceBoğazımdaki parmaklarıyla yutkunduğumu anladığı gibi, dudaklarıma vahşice yapıştı. Boynum yukarıya baktığı için ağrımaya başlamıştı. Kendimi geri çekerek öpücüğü sonlandırmaya çalıştım. Ama çabam, göbek taşında bacaklarımın arasından bedenime uzanmı...