Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam
Zühre kitap emojimiz☄️🔥yorumlara!
Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D
RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.
Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜
Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️
~ ☄️ ~ ☄️ ~ ☄️~
Adar dibime köklemek için sikini geriye çıkardığında, kısa bir süre aşağıya baktı. Sonra yavaşça içime girdi ve daha normal bir tempoda pompalamaya devam etti.
"Bana bakire değildim de."
"Ne!?" Şaşkınlıkla Adar'a baktım.
"Siktir! Bakire amcığını sikerek mi patlattım?"
Tabii ki değildim. Kısa sürede 11 erkekle yatmıştım, evliydim. Nasıl bakire olabilirdim ki?
"Sana patlatma gibi bir şey olmadığını saatlerce anlatabilirdim. Ama siktir et! Sadece işine odaklan."
Kasılmalarım artmıştı. Temposunu yavaşlatması ile aldığım zevk daha fazla arttı.
Adar kafasını bedenimden uzaklaştırarak, yüzümü en ince ayrıntısına kadar incelemeye aldı.
"Ah! Geliyorum!"
Boşalmaya başladığımda yarattığım kasılmalarla, Adar bir süre sabit kaldı.
Gözlerimiz birleştiğinde, yüz ifademin şeklinden arzu hissinin kabardığını ve zevk aldığını fark ettim.
Ben şiddetli şekilde boşaldıkça, Adar deli gibi tatmin oluyordu. Her bir mimiğimi, nefes alış verişime hatta yutkunmama kadar takip ediyordu.
Kasılmalarım bitip rahatlayınca, özgür bir kuş gibi bedenimi komple koltuğa bıraktım. Sıkmayı bıraktığım kaslarım gevşeyince, Adar içimde yeniden hareketlendi.
İkimizde terden sırılsıklam olmuştuk. Birbirimize yapışmıştık, bacaklarımın arasından süzülen zevk suları koltuğu ıslatıyordu. Bu da koltuktan vıcık vıcık sesler gelmesine neden oluyordu. Tenlerimizin sesi ile birleşen inlemelerimiz, bedenimin zevkten dört köşe olarak uyarılmasını sağlıyordu.
Adar'da içimde kasılmaya başladığında, ben bambaşka alemlerdeydim. Hiç bu kadar uzun süre sikilmemiştim. Bedenim yorgun düşmüştü.
Her yanım feci derecede ağrıyordu. Özellikle amımdaki yırtığı ve Adar'ın boynuma bıraktığı ısırığın acısını hâlâ hissediyordum.
"Bir gün benim olacağını biliyordum Zühre!"
"Ah!" "Oh!" "Amcığını sikimle de parçaladım!"
"Sikeyim.. Oh!"
Sesinin tonu zevkten harlanmış ruhuma ninni gibi gelmişti. Kelimeleri duymuyordum, benim için sadece titreyen sesindeki tonlar vardı.
"Benden gitmene asla izin vermeyeceğim! Yeniden beni bırakamayacaksın." "Ah! Olmaz!" "OH!"
Beni kiminle karıştırıyorsa, karıştırmaya devam etsin. Ben bu saatten sonra onu yeniden görmeyecektim. Son bir kişi kalmıştı. Ondan sonra yeni bir hayata başlayacaktım.
Gerçi bir daha bu kadar zevkli şikişemeyeceğime adım kadar emindim. Bu adam, bu işin nirvanasıydı.
Adar'ın siki içimde şişti ve kasılarak oluk oluk döllerini içime boşaltmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zühre (+21) - TANITIM BÖLÜMLERİ!
RomanceBoğazımdaki parmaklarıyla yutkunduğumu anladığı gibi, dudaklarıma vahşice yapıştı. Boynum yukarıya baktığı için ağrımaya başlamıştı. Kendimi geri çekerek öpücüğü sonlandırmaya çalıştım. Ama çabam, göbek taşında bacaklarımın arasından bedenime uzanmı...