Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam
Zühre kitap emojimiz☄️🔥yorumlara!
Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D
RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.
Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜
Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️
~ ☄️ ~ ☄️ ~ ☄️~
Çenesinden yanağına uzanan izi avucumun içine alarak yavaşça okşadım.
Adar yalvarırmış gibi, "Yapma." dedi.
"Bunu bana yapma."
Ruhundaki zayıflık gözle görülür düzeydeydi. Bu yüzden dışarıya adamlıklarını asıp keserken, içlerindeki bu yaralı ruhlar itaat etmeyi severdi.
Yüzümü kulağına yaklaştırarak, "Diz çök!" dedim.
Omzundan bastırdığımda dediğimi yaparak önümde diz çöktü. Kararlı halim ve otoriter duruşum, onu bazı şeyler konusunda afallatmış gibiydi.
"Benim kurallarıma göre, kuralsız oynayacağız." dediğimde, beni anlamaya çalışıyordu.
Omzuna parmak uçlarımla dokunarak etrafında bir tur attım. Sonra da, "Seni bir dakika bekleteceğim. Sakın ayağa kalkma, cezası hoşuna gitmez." diyerek arkamı döndüm.
Masaya geri dönüp patron koltuğunu itekledim ve ellerimi masaya yaslayarak kameralara baktım. Bu odaya girdiğim andan itibaren her şeyi silerek, bu odanın kamerasını etkisiz hale getirdim.
Adar "Ne yapıyorsun?" diyerek doğrulduğunda, bakışlarımı ona dikerek Adar'ı durdurdum.
Tek kaşım havada bir süre kalıplı bedenini süzdüm. Yakışıklıydı, bu gece 12. olmak için uygundu.
Adar'a ilerlerken masanın önünde durdum ve arkamdaki laptobun kapağını kapatıp ileriye ittirdim.
Adar kaşları çatık şekilde beni merakla izliyordu.
Parmaklarım elbisemin askısına gittiğinde, dudakları şaşkınlıkla aralandı. Önce sağ tarafı sonra ise sol tarafı indirdim. Elbise yavaşça bedenimden sıyrıldı ve ayaklarımın dibine düştü.
Adar'ın an ve an değişen bakışlarını yakalamıştım. Sertçe yutkunarak, tüm bedenimi cinsel açlığı ile süzdü. Her bir noktama baktığında, ayrı bir düş kurduğu belliydi.
Bakışları çıplak memelerimde uzun süre oyalandı. Gözlerim pantolonunda belirginleşen alana kaydığında, zaferle gülümsedim. Böyle bir adamın bu kadar çabuk etkilenmesini beklemiyordum.
Adar'ın diz çöktüğü yerin yanındaki koltuğa ilerledim. Yanından geçerken birkaç saniye tenim tenine değdi. Adar'ın bedeninde yer eden titremeyi çok rahatlıkla fark ettim.
Koltuğa oturduğumda, Adar'a çok az farkla üstten bakıyordum.
O ise yaşadıklarının gerçek mi yoksa rüya mı olduğunu kavrayamıyor gibiydi.
Orta parmaklarımı tangamın iplerine geçirip, popomu havaya kaldırıp tangayı aşağı itekledim. Sonra da bacaklarımdan çıkararak, yanımdaki üçlü koltuğa bıraktım.
"Sana hediyem olsun."
Adar'ın bakışları önce koltuktaki tangamı, sonra bacaklarımı, sonra da yavaşça iki yana açarak önüne sunduğum vajinamı buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zühre (+21) - TANITIM BÖLÜMLERİ!
RomanceBoğazımdaki parmaklarıyla yutkunduğumu anladığı gibi, dudaklarıma vahşice yapıştı. Boynum yukarıya baktığı için ağrımaya başlamıştı. Kendimi geri çekerek öpücüğü sonlandırmaya çalıştım. Ama çabam, göbek taşında bacaklarımın arasından bedenime uzanmı...