Tanjiro Kamado
Kiedy tylko zauważy, że kwiaty które Ci dał powoli usychają, biegnie do sklepu i przynosi Ci nowy świeży bukiet.
Zenitsu Agasuma
Jak go poprosisz to, może ewentualnie się ruszy Ale sam z własnej inicjatywy raczej tego nie zrobi.
Inosuke Hashibira
Eee no a po co ci kwiaty? Przecież i tak uschną to jaki jest sens zrywania ich?
Giyuu Tomioka
Zawsze, gdy Cię gdzieś zaprasza, lub ty zapraszasz jego możesz być pewna, że podaruje Ci bukiet ulubionych kwiatów!
Sabito
On wychodzi z założenia, że skoro uschną to są niepotrzebne i zajmują tylko miejsce. Jednak gdy go ładnie poprosisz - to pójdzie.
Kyojuro Rengoku
Daje Ci kwiaty co tydzień. No chyba, że uschną wcześniej, to daje Ci je wcześniej.
Muichiro Tokito
Nawet jakby chciał Ci je dać, to zapomni...no chyba, że jesteście na spacerze i zerwie jakiegoś.
Iguro Obanai
Od święta Ci da kwiatka. Jakoś nie jest zwolennikiem, tego, że kwiaty walają się po czyimś domu.
Sanemi Shinazugawa
I tu zaskoczenie, bo w takich tematach Sanemi jest bardzo dobry! Zawsze stara się dać Ci to kwiatka, to jakiś bukiet.
Akaza
Kupuje Ci kwiaty co około miesiąc? Może co trzy tygodnie...
Uzui Tengen
Kupuje tobie, jak i jego pozostałym wybranką kwiaty co tydzień! I nie ma, że boli. Nawet jak jest na misji, to wysyła je pocztą kwiatową.
Genya Shinzugawa
Rzadko Ci je daje. Przez jeden powód...za bardzo się wstydzi! Robi się cały czerwony widząc twoje szczęście na twarzy i nie może powiedzieć wtedy słowa...
Enmu
Nie daje Ci kwiatów...no chyba, że poprosisz, to wtedy wykupi Ci całą kwiaciarnie.
Kokushibou
Nie daje Ci ich. Nawet jak poprosisz, uważa, że to po prostu idiotyczne.
Gyutaro
Zawsze kiedy chce kupić kwiaty, to musi poprosić Daki o pomoc w odpowiednim wyborze...a, że ta jest średnio chętna na takie wypady rzadko dostajesz kwiaty.
Douma
Pff, po co są potrzebne co tydzień kwiaty, skoro w jego rezydencji masz cały ogród i możesz sobie zerwać je kiedy chcesz??
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Mitsuri Kanroji
Kocha dawać ci kwiaty!! Po prostu to uwielbia!!
Shinobu Kocho
Przez to, że ma stosunkowo mało czasu, rzadko chodzi do kwiaciarni. Jednak co dwa miesiące zawsze stara się sprawić Ci taki prezent.
Kanao Tsuyuri
Bardzo lubi Ci dawać kwiatki, jednak rzadko wychodzi na miasto, bo się wstydzi. Najczęściej więc idziesz do kwiaciarni z nią i obie kupujecie sobie po kwiatku, którym się wymieniacie.
Makomo
Zawsze gdy wychodzi na spacery, robi bukiety z polnych kwiatów, które później daje Tobie.
Kanae Kocho
Jakim cudem, filar kwiatu, może nie dawać Ci kwiatów? Praktycznie codziennie przyniesie bukiet czy kwiatka.
—————
No siema, wróciłam.
Dlaczego tak długo nie było rozdziałów? Powód jest prosty.
Straszny mam brzydko mówiąc zapierdal w szkole, plus w moim życiu było wiele, wiele burzliwych sytuacji, które uniemożliwiły mi po prostu pisanie tutaj. Jednak gdy teraz unormowało się u mnie, postaram się, by rozdziały były regularnie!Możecie mi napisać, jakie macie plany na weekend 💋
Trzymajcie się ciepło!!
CZYTASZ
Demon slayer/Kimetsu No Yaiba - preferencje
RomanceChcesz przeżyć własną historię z postacią? Od samego poznania aż po małżeństwo? Więc jeśli twoja odpowiedź to tak zapraszam bo natrafił*ś na właściwe miejsce 💌 Lista postaci 🐾 - Tanjiro Kamado 🧃 - Zenitsu Agatsuma 🌟 - Inosuke Hashibira 🐗 - Gi...