Genya Shinazugawa Uzupełnienie♡

534 14 4
                                    

#1 Pierwsze spotkanie

Przechadzałaś się po Tokio. Miałaś do zrobienia na mieście parę spraw, a akurat był festiwal. Chciałaś odetchnąć lecz oczywiście los robił Ci na przekór.

Jako filar miałaś tymczasowe wolne, więc wreszcie mogłaś zrobić coś sama dla siebie. Nie spodziewałaś się AŻ takiego tłumu. Stanełaś podtrzymując się ławeczką która nie była w najlepszym stanie i runęła na dół. Zakręciło Ci się w głowie i ty również się  przewróciłaś.

Próbowałaś wstać lecz tłum szarpał  i miotał tobą na różne strony. Jedyną osobą która Cię widziała był wysoki chłopak o czarnych włosach i blizną na twarzy. Lustrował twoje nieudolne próby podniesienia się a Ciebie to denerwowało, nawet Ci nie pomógł.

Ten sam chłopak podał Ci rękę. Teraz był lekko rumiany. Podniosłaś się kiedy oboje usłyszeliście głos Sanemiego. Najwyraźniej był jego znajomym?

- Sanemi czekaj! - wrzasnął zostawiając Ciebie pośród tłumu. 

Chciałaś mu podziękować, ale nigdzie go już nie widziałaś...

#2 Co o tobie pomyślał?

,, I ona ma miecz? Eh niech będzie pomogę jej..."

#3 Rozwój znajomości

Od czasu pierwszego spotkania, zdążyliście o sobie zapomnieć. Poznałaś chłopaka bliżej dzięki znajomości Sanemiego. Kiedy mu podziękowałaś ten od razu cały rumiany uciekł, dużo czasu zajęło mu prowadzenie dłuższej rozmowy z tobą, lecz powoli przełamałaś jego nieśmiałość. Musiałaś się dużo natrudzić by Cię polubił, lecz kiedy to zrobił przychodził do Ciebie z najmniejszą głupotą.

#4 Kto pierwszy się zakochał?

On

Wygląd postaci :

Wygląd postaci :

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Demon slayer/Kimetsu No Yaiba -  preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz