Durmak bilmeyen rahatsız edici alarmın sesiyle uyandım. Lanet olası orospu çocuğu susmuyordu. Telefonu elime aldım ve saate baktım saat 08:30’du “Hassiktir!” diyip yorganları üzerimden attım ve ayaklarımı soğuk zeminde yürümesine izin verdim. Hızlı bir şekilde elimi yüzümü yıkayıp bizimkileri uyandırmak için odalarına gittim ama odalarında yoktu “Gidip bana haber verseydiniz bari yan odanızdayım” diyip sanki beni duyacaklarmış gibi söylene söylene söylene evden çıktım. Koşa koşa okula giderken kimin oraya koyduğunu bilmediğim siktimin taşına takılıp düştüm. “Lütfen kimse görmemiş olsun.” Diyerekten ayağa kalktım. Yanı başıma döndüğümde maymunun çocuğu Baran bana sırıtarak bakıyordu.
“Kör müsün? Koca taşı nasıl görmedin” dedi gülmemeye çalışarak.
“Hı ne kadar komik” bugün daha nasıl kötü bir gün geçirebilirimki. Baran kahkahayı patlattıktan sonra parlak ve oldukça garip bir kolye uzattı
“senden düştü sanırım” Kolye tam benim tarzımdı. Zarif ve şık olan kum saatli bir kolyeydi ama benim değildi.
“Hayır benim değil versene bakayım” kolyeyi vermesi için elimi uzattım.
“Yoo sizin değilse niye alıyorsunuz hanfendi”
“Sizin değilse siz niye el koyuyorsunuz beyefendi” ellimi kolyenin ucuna koyup kendime çektim
“Başkasının malını sahiplenmek suç” o da kendine çekti.
“Versene! Kolyeye bakıcam alt tarafı” Bende kendime çekmem ile beraber kolyenin kopması bir oldu.
“Al işte gerizekalı senin yüzünden koptu” Baran’a sinirle döndüm ama o etrafa bakıyordu.
“Neye bakıyorsun be!” Baranın baktığı yere döndüm her yer donmuştu kimse hareket etmiyordu.
“Her yer dondumu yoksa bana mı öyle geliyor”
“Hayır gerçekten donmuşlar ne oluyor? Kolye koptuktan sonra her yer dondu”
“Kolyeyi versene bir” Yerdeki kolyeden kum saatini alıp Baran’a verdim.
“Kolyeyi eski haline getirirsek düzelir bence” Baran’a tuhaf bir bakış attım. Zincirler tamamen kopmuştu bunu anca kuyumcu düzeltirdi.
“Baran sen kuyumcu musun?” Baran’ın kaşları havaya kalktı ve hayır dercesine kafa salladı.
“O zaman nasıl düzeltmeyi düşünüyorsun gerizekalı”
Baran kaşlarını çattı “ Çok küfür ediyorsun” dedi ciddi bir ses tonuyla. Ben de aynı şekilde cevapladım “Hak ediyorsun.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVRENİN OYUNU
Romance"Ne istiyorsun Baran?" "Seninle uğraşmak istemiyorum Asena seninle her şeyi istiyorum"