BARAN’IN ANLATIMIYLA
Eve vardığımda kendimi kanepeye attım. Diğerleri de koltuklara oturdular.
“Bugün çok güzel bir gündü.” Başımı kaldırıp Barış’a baktım.
“Güzel mi? Neresi güzeldi be bugün anormal ve yorucu geçti.” Dedim.
“Telefonda Deniz ile konuştuya ondan güzel geçmiştir.” Dedi Emir sırıtarak. Barış sinirle Emir’e döndü:
“Ona bakılırsa Gökçede senin elini tuttu o yüzden senin de güzel geçmiştir. Uras zaten macera peşinde onun da güzel geçmiştir. Baran’ın ise….” Biraz düşündükten sonra tekrar konuştu “Muhtemelen onun ki kötü geçmiştir.”
“Ne kötüsü berbat geçti.” Dedim.
Akşam olduğundan yataklarımıza geçip yatmaya başladık. Günün yorgunluğundan kafamı yastığa koyar koymaz derin bir uykuya daldım.
Gözümü açtığımda yine ofisteydim başımda Emir dikiliyordu. Telefonu elime aldığımda saat öğlendi bide +2 mesaj vardı. WhatsApp’a girip mesajları okudum.
*Emir: Onju City’e gelin Baran’ın ofisine
*Salak: Neden onun ofisine geliyoruz biz onun kölesimiyiz. Gözlerimi devirip Asena’ya cevap yazdım.
*Baran: Evet. Ben CEO’yum sense sekreter bir nevi kölemsin.
*Salak: Senin o egonu siksinler. Bu mesaja sırıttım.“ooooo mesajlaşırken sırıtmalar başlamış.”
“ Saçma sapan konuşma Emir.”
“ok”
Yarım saat sonra herkes odamdaydı. Herkes değişik konular hakkında konuşuyorlardı bense sadece onları dinliyordum.
“Bir gün sekizli date yapalım” dedi Emir.
“Olur kim kim olacak?” dedi Gökçe gülümseyerek.
“Sen ve ben, Barış ve Deniz. Uras ve Asel. Baran ve Asena” en son ki sözü bana bakarak söylemişti.
Asena sinirle Emir’e döndü. “ Ben onunla ASLA çıkmam!” kaşlarımı kaldırdım.
“Neyim varmış benim”
“Arkeopterikse benziyorsun da ondan” diyip odadan çıktı kızar da Asena’nın peşinden gitti. Benimkilerse bana bakıp gülüyordu.
“Arkeopterikse benzediğin için yüzünden hoşlanmadığını söyledi.” Emir gülerek konuşuyordu. Barış bana bakıp:
“Vay be, Asena gerçekten iyi fark etmiş” dedi gülerek.
Uras kahkaha atarak “Gerçekten yüzün arkeopterikse benziyor.” Sinirle elimi masaya vurdum.
“Arteopteriksten bahsetmeyi kesin.”
Hala gülüyorlardı. Telefonu elime aldığımda kapı açıldı ve kızlar geldi. Asena ise sanki o bana hakaret etmemişte ben ona hakaret etmişim gibi bakıyordu.
“Niye geldin?”
“Sanane gelmek istedim ve geldim”
“Merak etme bende seninle ASLA çıkmam” dedim az önce bana dediklerine gönderme yaparak.
“Bunu duyduğuma sevindim çünkü dünyadaki son erkek bile olsan seninle katiyen çıkmam”
“Ok”
“Ağzın dolu bok”
Bizimkiler kahkahaya boğuldu. Ben ise sinirle Asena’ya bakıyordum. Deniz araya girdi:
“Ben eve gidiyorum” Barış yerinde durur mu
“İstersen ben seni motorumla eve bırakayım” dedi çapkın bir gülümsemeyle. Deniz ise şaşkınca Barış’a döndü
“Motorun mu var?”
“Evet, ismi Gece Yarısı”
“Güzelmiş”
“Teşekkürler, beğenmene sevindim. Tıpkı senin hakkındaki her şeyi büyüleyici bulduğum gibi” Barış göz kırparak dedi. Deniz’in yüzü kızardı Barış ve Deniz’in flört edip etmediklerini anlamak için Asena’ya baktım ama o tiksintiyle ikisine bakıyordu. Barış ve Deniz sanki biz burada yokmuşuz gibi konuşa konuşa ofisten çıktılar.
“Bunlar çıkıyor mu?” dedi Emir şaşkın bir şekilde.
“OHA ne ara?” dedi Uras’ta aynı şekilde.
“Çıkmıyorlar sadece flört ediyorlar.” Dedi Gökçe Emir’in sorusunu yanıtlayarak.
“Sevgili olurlarsa hiç şaşırmam.” Dedi Asel kendinden emin bir şekilde.
“Ben kantine gidiyorum gelecek misin?” Emir Gökçeye bakarak dedi. Gökçe de onaylayarak kafasını salladı.
“Asel istersen bizde gidelim etrafı gezeriz tabii istersen”
“Olur Uraz” Asel Uras’ın koluna girerek birlikte odadan çıktı. Neden herkes birden flört etmeye baş- tabi ya bize gönderme yapıyorlardı ama şunu unuttular ki dünyadaki son kız da olsa asa onu sevmeyecektim. Asena ise tiksintili bir şekilde bakmaya devam ediyordu.
“Ben gidiyorum gelicek misin?” dedim yerimden kalkıp kapıya doğru ilerlerken.
“Hayır odanı biraz karıştırıcam” Asena’ya döndüm.
“Odamı karıştırırken benden izin aldığını hatırlamıyorum”
“Senden izin istemedim” Omzumun üzerinden ona baktım sırıtarak Asena’nın hızlı cevap vermesini seviyordum. Önüme dönüp ofisten çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVRENİN OYUNU
Romance"Ne istiyorsun Baran?" "Seninle uğraşmak istemiyorum Asena seninle her şeyi istiyorum"